Skocz do zawartości

RAWULI

Pasjonat
  • Postów

    164
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RAWULI

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    ACK
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RAWULI

0

Reputacja

  1. może ten element jest w przewiewnym-szybko schładzanym miejscu (o co przy dużych mrozach nie trudno) i po prostu schłodzone opary z olejem tworzą w tym miejscu taką emulsję. Zajrzysz jak będzie lato
  2. Dodam i ja swój grosz....miałem przeciek pod ecu rok temu - opanowany.....a teraz mokra podłoga za fotelem pasażera....patrzę a tu woda spływała z drzwi (po łączeniu obudowy) do środka, widać to elegancko- - -- tylko jak to możliwe bo woda powinna wylecieć otworkami na zewnątrz....
  3. RIAL 17/8 ET30 wzór KBA 45569. Oponka 205/50/17. Z tyłu jak dobije pod zakole to już obciera z przodu sztywno i nic nie haczy....prosi się o nakładkę z CUPRY....z czasem zawita. screen cap
  4. RAWULI

    Jakie et.? Pomocy.

    masz na PW link do sprawdzenia, poszukaj w necie jaki zakres ET do B6 i wszystko będzie jasne.
  5. Ech no świetnie, gratuluje cierpliwości i jej owocu. Szkoda by było żeby błoto leciało pop takim zayebistym lakierze drzwi, montuj fele z ET takim, żeby chowały się w nadkole. Do zobaczenia w trasie kiedyś. .
  6. RAWULI

    Felgi 16 czy 17

    Kolega codziennie robi około 60km swoją B6 2.0.....a emerycko nie jeździ, drogi z garbami, łatami, koleinami, ch...mym poboczem, zdecydowanie źle mówił o 17(raz że komfort, dwa że nie trzymało się drogi na tych drogach) - zapitala na 16 od kilku lat na dobrych oponach i mówi że jest super, nigdy więcej 17......z ciekawości pojechałem do niego na swoich 17......niby 205/50/17 ale nie rozpędzałem się za bardzo...szkoda zawieszenia.
  7. chyba od 4 lat mam wędkarskie "JAXON" kupione na 34 pln. chodzę i jeżdżę w nich cały rok. Lekko przyciemniają ale polaryzacja to zayebista sprawa.
  8. RAWULI

    Pompa powietrza wtórnego

    sory za OT ale myślałem że takie wynalazki tylko w oplu, się zawiodłem.
  9. z tyłu mam springi BE z 1.9 i amorki MTS-a i niższym skoku, jest dobrze, wysokość -20 a jak doładuje bagażu to jeszcze niżej. Dobrze trzyma się drogi. z przodu BE seria. Jak tam wybór, co w temacie ?
  10. Moje fele z przodu wystawały na milimetry za obrys błotnika, opona nie dobija ani do błotnika ani nie chowa się w nadkole nawet nawet na jeździe po dołach.....z tyłu rant felgi na równo z błotnikiem, na dołach z dużym obciążeniem opona wpada w nadkole i lekko bokiem tam ociera. Z przodu poluzowałem śrubki błotników przy komorze silnika, troszeczkę odciągnąłem błotniki na zewnątrz ( na tyle żeby odstęp od pokrywy nie raził po oczach ) - co sprawiło że rant felgi jest na równo z błotnikiem. Powiem tyle, przy takim ustawieniu -30 i sztywniej było by miodzio, tak to za bardzo mi ucieka w zakrętach , nie jest tak stabilny jakbym chciał przy większej prędkości..
  11. dajcie spokój z balonami 205/50/17(wysokość 638mm)- wygląda może i nieźle ale moja bryczka straciła na stabilności , jakoś nie klei się asfaltu i mam wrażenie że chce odfrunąć. Mam takie na swoich rialach 17/8 ET 30 - bo muszę. Jaki to kalkulator ? z tego co wiem to 225/45/17 (wysokość 634mm) to optymalna guma, 215/50(wysokość 648mm) jest 14mm wyższa a to NA PEWNO pogorszy dynamikę i prowadzenie. co do ochrony rantu to są opony z oznaczeniem XL lub : (MFS, RFP, FR, FP)
  12. RAWULI

    Gigantyczne spalanie

    Współczuje, tyle to mój doi. Jakie masz koła założone ....jak ma jeździć to niestety 15 , obstawiałbym 185/65, 195/60 albo max 205/60.
  13. bez specjalnych narzędzi szkoda czasu, wymień na alu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...