Skocz do zawartości

KaZi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KaZi

Osiągnięcia KaZi

0

Reputacja

  1. KaZi

    2.0 TFSI bierze olej

    U Ciebie to raczej nie chodzi o dobrą wolę producenta, tylko o fakt, że salon Audi sprzedał Ci auto z wadą ukrytą. Nie mieli innego wyjścia z tej sytuacji i to że auto było serwisowane niewiele zmienia. Jeśli nie dostałeś auta zastępczego na czas naprawy to przy odbiorze auta zapytaj jak zamierzają zrekompensować Ci brak samochodu przez 2 tygodnie z wyraźnej ich winy. No nie do końca masz rację, wada ukryta nie wchodzi w grę bo zakup był na firmę więc brak jakiejkolwiek rękojmi - umowę czytał mój prawnik i powiedział, że 100% przegrana sprawa w sądzie. Generalnie mogli mnie olać a wykazali dobrą wolę i chęć (fakt faktem salon polski miał to gdzieś bo naprawę sponsoruje producent czyli Niemcy)
  2. KaZi

    2.0 TFSI bierze olej

    Hej, podzielę się z Wami moim zakupem A4 Na początku maja kupiłem A4 2010r 1.8tfsi 120 koni w jednym z salonów Audi jako używane z przebiegiem 99tys km. Oczywiście okazało się, że bierze olej - wynik po ważeniu - 3,7 L / 1000KM - już zacząłem się drzeć na Panów w salonie ale co się okazało - natychmiast kazali zostawić auto i zrobią Stage2 całkowicie za darmo w ramach dobrej woli producenta (ponieważ auto było cały czas serwisowane) - jutro mam odebrać auto z naprawy (równe 2 tygodnie im to zajęło razem z sprowadzeniem części z niemiec)
  3. a ja sprzedałem dziesiątki aut na ukrainę i zawsze panowie przyjezdzali pociagiem do katowic, ja ich odbierałem, oni wyciagali pieniazki, odwozilem sie do domu i bye bye, nawet auta nie ogladali przed zaplaceniem - cud klient
  4. generali placi tak malo, ze dadza ci max z 600zl, lepiej dawac do ASO mimo, ze to B5
  5. napisze tylko te, które miałem "dłużej": OPEL TIGRA 1.6 BMW E32 730 BMW E38 730 BMW E46 328 BMW E46 320d AUDI A4 B6 1.8T AUDI A4 B6 1.9TDI RENAULT MEGANE III 1.5DCI 105ps no i teraz przyszła kolej na chyba 5te A4 B6 jakie mam ale pierwszy raz w 2.5TDI
  6. na miesiąc możesz ubezpieczyć w PZU (99zł) lub też UNIQA (65zł), na rok ubezpieczysz też ale musisz skłamać, że auto zamierzasz przerobić i przerejestrować. Na chwilę obecną i jeszcze conajmniej pare miesięcy (jeśli nie lat) nie ma możliwości rejestracji auta z kierownicą po prawej stronie - i nie wierzcie w bajki, że "lada chwila się to zmieni" bo w temacie anglików siedzę od samego początku jak zaczeli je do polski sprowadzać i tak samo długo słyszę tą bajkę, że "już w każdej chwili to zmienią" generalnie to jeśli chcesz jeździć angolem legalnie to: kupujesz anglika, który nie jest wyrejestrowany w UK, wysyłasz do DVLA (angielski wydział komunikacji) dowód rejestracyjny i przerejestrowywujesz auto na siebie (nic to nie kosztuje, nowy dowód rejestracyjny przychodzi na podany przez ciebie adres w Uk więc musisz tam mieć znajomego co mieszka i odbierze list i pośle ci dowód do PL), następnie auto wyrejestrowywujesz z UK (wysyłasz odcinek o exporcie do DVLA), ubezpieczasz w Polsce (obojętnie jaka ubezpieczalnia, najlepiej na cały rok, walisz ściemę, że przerejestrujesz) i masz już auto zarejestrowane na siebie i opłacone. Przegląd jak się skończy to i tak 99% policjantów nie wie jak on w Anglii wygląda (bo nie jest w dowodzie jak w polsce tylko na osobnej kartce) i nawet o niego nie pytają (a jak już spytają to walisz ścieme, że w systemie niech sobie sprawdzą - a nie umią bo polska jest mega zacofana). Metoda opisana powyżej sprawdzona przezemnie wielokrotnie, nawet i ponad rok jeździłem angolem na angielskich blachach bez przekładki i kombinacji, nawet pare razy kolizje miałem i nic policjanci nie powiedzieli. pozdro
  7. Cześć, z tej strony Marcin, na codzień zajmuję się motoryzacją, ostatnio kupiłem sobie na dłużej niż chwile A4 B6 2.5tdi z 2004r na bardzo fajnym wypasie więc postanowiłem sobie je zostawić i pogościć troche na forum . Wcześniej jeździłem głównie BMW ale troszke mi się ta marka znudziła Chociaż złego słowa na nią nie powiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...