Skocz do zawartości

zakwas1

Pasjonat
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O zakwas1

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Ldz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Problem pojawił się od niedawna. Gdy chcę otworzyć szybę od strony pasażera (przednią) zdarza się tak,że przycisk przestaje reagować,działa tylko opuszczanie w dół lub działanie przycisku zaczyna działać odwrotnie tj.gdy wciskamy unoszenie szyby a szyba opuszcza się do samego dołu. Wtedy jest brak reakcji ani z pozycji strony kierowcy,ani z tej drugiej.Sterowanie tą szybą znika..do kiedy? aż mu się odwidzi Ma ktoś jakieś sugestie ?
  2. Witam Mam problem z kupieniem ori wkładów do lusterek EU do II lifta. W zamienniku nie występuje wkład pasażera (w II lifcie są też tak bardziej ścięte). Mam do kupienia komplet lusterek od angola z wkładami w moim kolorze. Jak to jest koledzy z tym dużym prawym w a4 na ori wkładzie z angola ? Będzie źle widać ? Wystarczy zmienić lustro na angielskie +mechanizm sterowania przykręcony na 3 srubki? Na aucie posiadam pakiet chrom(szyby) Pozdrawiam
  3. Na marginesie Znajomy mechanik szuka b6 1.8t.Budzet bogaty .. Jaki rocznik polecacie z tego modelu?
  4. Przesuwając na 5 tym biegu kołem napędowym do pompy ustawiłem sobie odpowiednio pod nasadkę "13".Tyle,ze udało mi się odkręcić tylko jedną śrubę.Tam jest taki dostęp,że szkoda gadać.Mimo,że łapy mam chude to ledwo wkładałem rękę.Przodu nie mam czasu teraz rozbierać całego A tak na marginesie koledzy.. żeby nie zakładać kolejnego tematu.. Mam problem też,który bardzo mnie irytuje. Na wolnych obrotach auto hałasuje. Dziwny dzwiek wydobywa sie hm..z okolic pompy absu. Nie potrafię tego zlokalizować.Myślałem początkowo,że to tłumik wpada w rezonans.Wymienilem wszystkie gumy na wieszakach.Dalej to samo.Dzieje się to różnie.Zawsze na biegu jałowym.Po wcisnieciu sprzegla to samo(wiec to nie dwumas). Odglos to takie tyrkotanie.Jest to mega wkurzające....Raz mniej tyrkocze,raz bardziej.Zauwazylem,ze jak silnik jest już rozgrzany to to się dzieje.
  5. Auto smiga nieporownywalnie lepiej. Jest zywszy,rwie z kazdego biegu. Niby nie duża korekta dawki a tyle dała.. Kąt wtrysku chciałem przestawić ale tam jest tak żałosny dostęp,że odpusciłem.. Chyba zrobię to przy zmianie rozrządu.Tak jak mówiłem teraz jest 29-31. Auto odpala i odpalalo bez problemu.NIe wiem ile dałoby mi ustawienie w okolice 47-51. Nic nie czyściłem.Nie ingerowałem dalej w pompę.Czujnika przesuwu też nie ruszałem. Pozdrawiam
  6. Witajcie. Odgrzewam. Ktoś orientuje się co trzeba przerabiać w sedanie po II lifcie z tą klapą ?
  7. Wie ktos jak powiien wyglądać plasitk w który wkręca się tą srubkę od pokrywy rozrządu ?
  8. Dobra Panowie. Wszystko zrobione.Dawke ustawilem 3.8-4 mg/R problem byl z odpaleniem auta.Zapowietrzyl sie baaaaardzo układ. Teraz jeszcze nie wiem czy nie przestawie kąta wtrysku. Odczyt na rozgrz silniku : 30-32(winno być ~47-51) Pedal gazu reaguje teraz szybciej.Zobaczymy jak się przejadę. Ciekaw jestem tylko jak bardzo zmieni się dawka po zmianie kąta
  9. szybkie pytanie czy orientuje sie ktos czy jest taka mozliwosc,ze nastawnik jest zalozony na swoim miejscu (wszedl do konca)ale nie trafilo się bolcem w pierścień ?
  10. Sprawdzę. W grupie 000 po wejsciu w Switch to basic Settings jest to drugie pole i zakres w którym skacze? Jaka to powinna byc wartosc?
  11. Witajcie. Spisalem dzis wartosci: Dawka 4,8-5,2 mg/R (raczej stale 5.0,małe wachania) Obroty 861/min Wartosc czujnika przesuwu 0,740V Orientuje się ktoś czy jest to prawidłowa dawka dla tego silnika? Raczej nikt tego nastawnika wcześniej nie ruszał..
  12. Tylko właśnie zastanawiam się czy oddając pompę na wymiane dwóch uszczelek(150zł) nie lepiej zrobić pełnej regeneracji za 550zł(w tym zmiana wszystkich uszczelniaczy) Tak jak wiekszosc mowi..zaraz może zacząć cieknąć z innych.Z tego co patrzylem w @ to uszczelniaczy w pompie troche jest.Wiekszych,mniejszych Nie jestem w stanie też stwierdzić czy teraz nie leci z innych niżej. Jezeli chodzi o samodzielną wymianę to tylko z tego co się dowiedziałem to ciężko założyc spowrotem nastawnik+ ustawić jak było.No i ta nieszczęsna śrubka.Niektórzy ją nacinają,odkręcają płasikm i kupują potem imbusową
  13. Witam was serdecznie Od listopada mam wycieki z pompy wtryskowej.Ciężko stwierdzić czy się powiększyły.Pompa to tzw 11mm (silnik 1.9 ahh). W okolicach jest dobry zakład,ktory polecal mi znajomy.Zajmują się tylko regeneracją pomp.Za "regenerację" (pompa nigdy nie była ruszana,rozkręcana) zażyczyli sobie 550zł w tym oczywiście wymianę uszczelek wszystkich na Boscha. Komplet uszczelek Boscha to koszt 50zł W pompie zmieniana była jedna uszczelka z boku (tam gdzie są przeowody pompy) ok 2 lata temu. Oczywiscie zlokalizowałem obecny wyciek po wyczyszczeniu pompy brake cleanerem. Cieknie od samej gory tj pod nastawnikiem i nad nim(spod górnego dekielka) Na zimnym silniku i twardych uszczelkach leci tam strumykiem. Bylem jeszcze u czlowieka,ktory zmienial 2 lata temu tą pojedyńczą uszczelkę.Też pompiarz.Oczywiście..nie ma problemu ,żeby zmienic gorne uszczelki bez wyjmowania pompy.Tylko wiaze sie to z rozregulowaniem pompy i zmianą jej charakterystyki pracy.Gość ustawia nastawnik "na znaki" i potem na wyczucie(wzgl obrotów).To niedorzeczne bo przecież reguluje się dawkę,obroty itd z użyciem vaga(do odczytu).Gosc jest starej daty i nie używa takiego sprzętu.Polecił mi abym zmienił to sam skoro mam komputer i vaga.Mojego kumplowi wyregulował tak kiedyś pompę w mk2 1.6 td,że silnik mu się gotował. Doczytałem się też opinii,że jak zmieniać to wszystkie,raz a porządnie..bo zaraz zacznie cieknąć z innej. Co możecie mi poradzić? Macie jakieś doświadcznia? Doskonale zdaje sobie sprawę jakie są potem jaja jak pompa jest źle wyregulowana.Wieksze spalanie,szarpanie,slabe przyspieszanie,problem z rozruchem. Dzięki
  14. zakwas1

    ucieka plyn chlodzacy

    Sprawdź krócieć od boku,który wchodzi w blok silnika( jest tam wpięty w niego czujnik temp silnika)
  15. Witam Chciałbym dołożyć sobie wskaźnik Boost w środkową kratkę w moim a4 b5 (1.9tdi ahh) Przejrzałem ten temat : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/73276-all-b5-montaz-wskaznika-doladowania-w-kratce-nawiewu/ Mam dwa pytania. 1.Jaki polecacie kupić wskaźnik doładowania i jakiej średnicy aby wyglądało to zbliżone do oryginału ? Polecają VDO.Rzekomo najtańszy i najlepszy.Niestety te co widze na allegro to jakieś chińczyki na wzór VDO(VDO LOOK) 2.Gdzie podpiąć się trójnikiem aby pomiar byl najbardziej wiarygodny.Powiem tylko,że nie będę rozwiercał kolektora dolotowego i nie mam flanszy zamiast egra.Wszystko na swoim miejscu. Tak na marginesie. Jak myślicie.Modyfikacja raczej bardzo na plus prawda? Można łatwo zauważyć jakąś dużą nieszczelność w układzie,albo notlaufy,ogólnię pracę turbiny. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...