Skocz do zawartości

Mesus

Pasjonat
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mesus

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mesus

0

Reputacja

  1. Jestes pewny ze podaje paliwo na wtryski ?
  2. a kopci Ci bardzo jak wcisniesz pedał do podlogi podczas jazdy ?
  3. WItam. Jak w temacie, wydaje mi sie ze mam mały problem z temperaturami silnika. Mogłby mi ktoś dokładnie powiedzieć jakie powinny być wartosci na silniku w grupie 000 ? bo mnie to wyglada następująco. ( sa to dane z rana zaraz przed odpaleniem. ) najbardziej mnie interesuje blok 7. bo to chyba jakis kosmos jest i jak to sie ma do odpalania czujnik temperatury cieczy chlodzacej wymieniałem na ori w aso za ktory zaplaciłem 130 zl...
  4. hmm ja wymienialem na Ori a kupilem go w salonie VW, moze znajde gdzies papiery zamowienia to podam, jak ogarne czemu tak nie chce odpalac to dam znac, poki co brak czasu na cokolwiek.
  5. no tak myslale ze najpierw sciagne bak i zobacze skąd ten przewod o ktorym pisalem wyzej... musze sie za to zabrac w najblizszych dniach
  6. ale zawsze jest problem tylko z pierwszym odpaleniem po dluzsyzm postaju, np po nocy. Jak juz zapali i zaraz go zgasze to pali na dotyk, czyli tak jakby sie paliwo cofało, wymieniłem juz wszystkie przewody paliwowe na nowe tylko jeden w baku mnie martwi, chyba jest od odpowietrzenia a ja mam go luzem nie wiadomo czemu.. Filt paliwa mam podmieniony na inny, w ktorym jest tylko wejscie i wyjscie a powrot jest zrobiony od razu do baku..
  7. ze musi chyba z 8 razy obkrecic wałem... ale czy gdyby byla zla dawka paliwa badz kat to gdy ma 30 stopni odpala od kopa a jak ma 20 stopni to juz by mial problem ? dawka sprawdzana-bylo 3,3. Kąt wtrysku byl sprawdzany i pokazuje 53...
  8. Witam wszystkich. Mam problem z odpalaniem mojego zeciora a mianowicie chodzi o to ze jak jest auto nagrzane bo stalo na słońcu to odpala idealnie i nie ma zadnego problemu, ale problem pojawia sie jak jest tak okolo 20 stopni zewnetrzej, juz musi znacznie dluzej pokrecic a jak jest okolo 30 to wszystko gra :/ Ponad to w klimatroniku zanim odpale silnik w kanale 51 jak pokazuje 30-35 to jest spoko jak jest ponizej 30 to ten problem wystepuje, nie wiem co to ma wspolnego ale chyba ma skoro temperatury tak na niego dzialaja. Sprawdzalem nieszczelnosc w ukladzie paliwowym i nigdzie nic nie wykryłem poza jednym przewodzie w baku i jest on chyba od odpowietrzania a ja mam go luznego nie wiadomo czemu. Czujnik temperatury cieczy wymieniony na Ori. Na pompie nic nie widac zeby sie gdzies pocila takze chyba nie lapie nie szczelnosci. Ma ktos moze pomysl co jeszcze mozna sprawdzic?
  9. Witam. Mam taki problem a mianowicie w [17] instruments w grupie 3 a pierwszym okienku pokazuje mi 50 stopni na zimnym silniku. Z czym może być zwiazany problem ? Dodam ze w innych grupach Engine pokazuje normalnie i temperatury są w normie. czujnik temperatury cieczy chlodzącej został wymieniony na nowy nie ori a tydzień pózniej został zamieniony na Ori i nic w związku z tym sie nie zmienia. Dostałem screeny od jednego z użytkowników forum z odczytami z jego temperaturami i u niego wszystko jest spoko a u mnie cos nie bangla. Dodam ze posiadam B5 z silnikiem 1.9 Tdi o oznaczeniu 1Z ..
  10. To może też się podepne z tymi logami bo w sumie mam podobny problem. Dodam jutro to może coś ocenicie
  11. Witam, czy jest mi ktoś w stanie odpowiedzieć na pytanie dlaczego w instruments [17] grupie 3 w pierwszym polu vag ciągle pokazuje mi 50 stopni? Czujnik temperatury cieczy wymieniony dzisiaj na nowy ori i dalej to samo. Pomoże ktoś? tyle głów i nikt nic ?
  12. Jeśli ktoś ma problem z tymi fajkami i nie chce wkładać tych niebieskich, to zapraszam na priv, mam do sprzedania ori fajki z VW z kabelkami jedyne co trzeba zrobić to połaczyć stare z nowymi kabelkami i wszystko gra i huczy
  13. Mesus

    Wtryski - czas wymiany ?

    Dokładnie tak zrobię ale póki co siedzę w górach i zrobię to po niedzieli Witam. Sorki ze tak późno daje znać ale najpierw auto stało u mechanika, stwierdził parę innych rzeczy nie związanych w ogóle z moim problem, pozniej pogoda nie ta a garazu nie mam zeby to robić, praca itp itd i tak właśnie sie odkładało w czasie az do dzisiaj problemem był filtr paliwa (musiał być bubel) a dokładnie jego dolna cześć, tam zaciągał powietrze i dlatego nie mógł odpalać od strzała. Dzisiaj wymieniłem na nowy i pominąłem powrót paliwa do filtra tylko dałem od razu do baku i wygląda obiecująco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...