Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryski - czas wymiany ?


andrzejz

Rekomendowane odpowiedzi

1.nie ma reguły,jedni robia 300 tys,drudzy 500 tyś,jak Piotr1602napisał-duzo zalezy od paliwa na jakim jezdzisz

2.Jak nie ingerujesz w moc silnika to wstaw normalne od 1Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.Jak nie ingerujesz w moc silnika to wstaw normalne od 1Z

lepiej od AFN-a , cena taka sama a "moczu" wiecej .... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po moich perturbacjach z AFN`owskimi , sugeruje wstawic 1Z`towskie.

oj przesadzasz ..... z tego co czytałem i doswiadczyłem na własnej skorze to tylko Ty miales "problemy z wtryskami od AFN-a" ... ;-)

jezeli zmieniac to tylko na AFN-a .... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po moich perturbacjach z AFN`owskimi , sugeruje wstawic 1Z`towskie.

oj przesadzasz ..... z tego co czytałem i doswiadczyłem na własnej skorze to tylko Ty miales "problemy z wtryskami od AFN-a" ... ;-)

jezeli zmieniac to tylko na AFN-a .... :twisted:

Ja tylko powiedziałem swoje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli zmieniac to tylko na AFN-a

a jakie są plusy i minusy wtrysków od AFN-a ?

plus :po wymianie wieksza moc .... :twisted:

minus :ciut wieksze spalanie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze pytanie było co ile wymianiać wtryski? należy zacząc od teo czy już ci padły czyli samodzielne sprawdzenie i ocena nast. odpowiednia diagnostyka, a potem można się rozglądac za wtryskami od 1Z lub AFNa

Mi auto w lato w upale w miescie spalilo nieco ponad 8 litrow juz sie balem ze moze coś z przebiegiem km coś się odbiło i wiecej pali, ale na urlopie udalo sie uzyskać 5,1 litra a średnia z 6200km to ok. 6,5 lita gdzie klima niemal non stop i 60% trasy to górskie (Alepiejsie) drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie to kosztuje jakieś 10zł od wtrysku (oczywiście jak je samemu wyjmiesz i przywieziesz) więc lepiej sprawdzić w jakim są stanie zanim zaczniesz pakować się w koszta. Jak coś to tylko zakłądaj wtryski od AFN. Są większe i w razie czego bedziesz mógł więcej z auta wyciągnąć.

Edytowane przez Mozgu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne sie.

Panowie mam mały problem.

pacjent a4 b5 1.9 tdi

Sprawa wyglada tak ze podczas przespieszania w okolicach 2100~2500 obrotów autem zaczyna strasznie szarpać i przestaje ciągnąc, a za autem mega siwo tak sie dzieje na kazdym biegu. na Vagu totalnie pusto, zadnego błędu.

Podpowiedzcie mi jakie powinny być wartości na vagu w grupie 13 bo moje sie sporo wahają i zastanawiam sie czy to nie one sa winne całej sytuacji.

Sorki za OT..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne sie.

Panowie mam mały problem.

pacjent a4 b5 1.9 tdi

Sprawa wyglada tak ze podczas przespieszania w okolicach 2100~2500 obrotów autem zaczyna strasznie szarpać i przestaje ciągnąc, a za autem mega siwo tak sie dzieje na kazdym biegu. na Vagu totalnie pusto, zadnego błędu.

Podpowiedzcie mi jakie powinny być wartości na vagu w grupie 13 bo moje sie sporo wahają i zastanawiam sie czy to nie one sa winne całej sytuacji.

Sorki za OT..

Proponuję oddać wtryski do sprawdzenia, ja z takimi objawami walczyłem długo, przegrzebałem większość układu paliwowego, co prawda mój nie dymił specjalnie a i szarpanie nie było nie wiadomo jak mocne ale było, a wtryskiwacz sterujący lał jakby strzykawką podawać paliwo. Koszt sprawdzenia niewielki z reguły a i roboty też nie za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne sie.

Panowie mam mały problem.

pacjent a4 b5 1.9 tdi

Sprawa wyglada tak ze podczas przespieszania w okolicach 2100~2500 obrotów autem zaczyna strasznie szarpać i przestaje ciągnąc, a za autem mega siwo tak sie dzieje na kazdym biegu. na Vagu totalnie pusto, zadnego błędu.

Podpowiedzcie mi jakie powinny być wartości na vagu w grupie 13 bo moje sie sporo wahają i zastanawiam sie czy to nie one sa winne całej sytuacji.

Sorki za OT..

Proponuję oddać wtryski do sprawdzenia, ja z takimi objawami walczyłem długo, przegrzebałem większość układu paliwowego, co prawda mój nie dymił specjalnie a i szarpanie nie było nie wiadomo jak mocne ale było, a wtryskiwacz sterujący lał jakby strzykawką podawać paliwo. Koszt sprawdzenia niewielki z reguły a i roboty też nie za dużo.

Wymieniłem na 216 :D ale coś teraz źle odpala, walcze wymieniam zaworki zwrotne i nic, kreci jakby dalej miał problem z cofajacym sie paliwem... totalnie masakra, mam nadzieje ze to przez to ze głowice mam do roboty bo jeszcze troche i mozna powiedzieć ze mam nowy osprzęt silnika :D nie to ze wymieniam co popadnie ale walcze z cofającym sie paliwem a węzyki itp itd kosztuja grosze takze mozna wymieniać na nowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien, że paliwo się cofa? Po zmianie wszystkich rozpylaczy i to jeszcze na inne niż były może być potrzeba korekty m.in. kąta wtrysku.

Co do zaworu który może powodować cofanie się paliwa wymieniałeś ten na pompie? Bo ten co jest na filtrze to jest powrót paliwa już do baku, więc z filtra paliwo nie odpłynie tym bardziej pod górkę.

2lw95cn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego wczoraj podmieniłem na inny bo mam drugą pompe i zobacze dzisiaj czy coś to dało, kąt wtrysku sprawdze dzisiaj i ewentualnie korekte zrobie i dam znać co i jak :)


Kat wtrysku wynosi 58-59, więc chyba trochę za dużo, będę musiał zrobić korekcję, niestety podmiana tego zaworka nic nie zmieniła...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...