Skocz do zawartości

KrzysiekSPI

Pasjonat
  • Postów

    157
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O KrzysiekSPI

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Piekary Slaskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ze powinnienes kupic benzyne:). A tak pozatym piekna sztuka, znam osobiscie.
  2. Zeby nie bylo warsztatu na slasku co to ogarnie;)?
  3. Szukam warsztatu na terenie śląsku który ogarnie problem zacinających się klap ciepło zimno, bo za oknem ponad 20 stopni a od strony kierowcy leci ogien... Do wymiany pewnie klapy albo silniczek. Ktos cos?
  4. Witam, ostatnio w moim BLB padło turbo, i zdecydowałem się wymienić je na hybrydę, i teraz pojawił się mały problem po wymianie ponieważ trochę za mocno pompuje (tak podejrzewam), ponieważ się często wyłącza turbo, i przy schodzeniu z obrotów coś rzezi pod maska. i trzeba by zrobić korektę starego chipu. Czy ktoś poleci kogoś na śląsku, kto ogarnie czy wszystko jest ok, poprawi program, i najlepiej zmierzy moc na hamowni?. Na starej turbinie auto wykazywało moc 166km i 366 nm ponieważ to automat:).
  5. Podbijam do tematu, b7 2.0 tdi mulittronic, brat wzial auto na niemcy zrobil ok 2000km i po powrocie wydaje mi sie ze pedal jest miekszy i nizej bierze. Tarcze z przodu mam 320mm z 2 lata temu byly razem z klockami wymieniane max 15-20tys przejechane na nowym zestawie, z tylu jedynie juz tarcze moga sie konczyc i klocki. Wydaje mi sie ze jak dwa razy nacisne hamulec to za drugim razem ma taka twardosc jak mial wczesniej.
  6. A gdzie te silniczki sie znajduja?, jak sie do nich dostac?
  7. Witam, posiadam problem ze czasami przycina mi sie jedna ze stref. Od strony kierowcy np. leci powietrze o odpowiedniej temperaturze do ustawionej, a od strony pasazera leci max cieplo/max zimno. I problem pojawia sie na obu stronach, raz z jednej sie zablokuje na max zimno albo max cieplo, a raz z drugiej. Stawiam ze steruja tym jakies klapy, ktore pewnie umiera, zacieraja sie albo cos takiego. Problem wystepuje czasami, i z reguly sam znika po 2-3 dniach, ale jest to conajmniej irytujace, jak ci w lato leci max cieplo z jednej strony, albo max zimno w zime:). Czy ktos mial doswiadczenie z takim problem?. Czy jest jakas mozliwosc zrob to sam, czy trzeba jechac na warsztat cos wymienic, a co gorsza beda musieli demontowac cala deske, i gdzie koszt naprawy bedzie astronomiczny. Chcialbym w pelni korzystac z regulacji temperatury w srodku przez caly rok. Pozdrawiam. Dzis np mam caly dzien tak ze od strony kierowcy leci cieple powietrze nonstop, a od pasazera zgodnie z ustawiona temperatura. Skutek jest taki ze auto widzi ze od strony kierowcy jest po chwili za cieplo i odkreca wentylator jeszcze mocniej, i grzeje jeszcze mocniej... Nie ma zasady na strone i temperature, roznie sie to blokuje. Raz mam pol roku spokoj a raz sie takie cos przytrafi 2x w tygodniu.
  8. Jak w temacie, szukam mechanika/warsztatu ktory mi ogarnie wyregulowanie silnika 1.2 z garbusa w moim buggy, i ogarnie od podstaw czy wszystko jest tak jak powinno byc. Katowice i okolice, auto dowioze sobie na lawecie. Ktos cos? Silnik nie nalezy do skomplikowanych, ustawic zawory, ogarnac zaplon i najciezsze wyregulowac gaznik.
  9. Pojawily sie fundusze na odswiezenie audi, tak wiec stoje przed dylematem wyboru koloru felg, aktualnie sa pomalowane na czarny. Felgi z rs6 c5, jakies pomysly panowie;)? Myslalem o graficie takim jak olowek.
  10. Wymieniona poprzez poprzedniego wlasciciela na ten z 1,9tdi
  11. Tych opilkow, nie jest jakos mega duzo, i nie sa mega wielkie, zeby je zauwazyc musisz poswiecic lampa na bagnet.
  12. Auto mam 2.5 roku, pewnie sie dopiero dociera )). A kapy silnika robic nie bede ze wzgledow na pare drobnych opilkow. Auto zachowuje sie normalnie, nie zmiennie od 2.5roku jesli chodzi o prace silnika.
  13. Witam, dzis samochod byl na wymianie oleju, i mechanik zauwazyl na bagnecie opilki metalu. Zasugerowal zakupienie korka z magnesem od spuszczania oleju. Bo twierdzi iz w misce olejowej nie ma, i tutaj pojawia sie moje pytanie. Czy w naszych silnika naprawde nie ma magnesu odpowiadajacego za sciaganie opilkow metalu z silnika? I istnieje taki korek do zakupu z magnesem?. Ew jakis inny patent? Ktos sie interesowal taka sprawa?
  14. U mnie chwilowo dziala, ostatnio go wyciaglem w celu poszukania przyczyny. Niestety po otwarciu wszystko wygladalo jak z fabryki. Wiec spakowalem go z powrotem, zasadzilem kopa jak elektryk, wsadzilem i podczas jazdy samo sie naprawilo. Ciekawe na jak dlugo:P
  15. W moim przypadku okazal sie problem po stronie modulu komfortu. Dostanie kopa dziala pare godzin, potem znowu:P. Musze ogarnac zimne luty, styki itp. Albo wymienic go^^
×
×
  • Dodaj nową pozycję...