
jarek39
Pasjonat-
Postów
90 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jarek39

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Wysokie Koło
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Podmieniłem od kolegi gdzie hamulce są dobre
-
Witam posiadam a4 b5 1.8 turbo automat. Od pewnego czasu mam tempe hamulce. Naciskam pedal hamuje ale nie jest to to co powinno być. Co zrobiłem ; -wymieniłem servo z pompą (bez zmian) -sprawdziłem podciśnienie przy service ok, wymieniłem ezektor, sprawdziłem zaworki zwrotne, szczelność układu dolotowego wszystko ok -sprawdziłem zaciski, podmieniałem tarcze i klocki bez zmian -pojechałem na rolki pokazały że hamulce są ok ale trzeba było użyć dużej siły tak jak by z servem coś nie tak było ale pedal idzie do dołu po odpaleniu auta. Po wymianie serva z pompą nie było żadnej różnicy chyba że drugie servo też uszkodzone. Proszę o jakieś porady.
-
Witam od jakiegos czsu zaczeły mi sie zawieszac obroty, przeważnie jak zgasze rozgżany silnik i ruszam po jakiś 30 min.Musze poruszac pare razy gazem i sie odwiezają, przewaznie zacinają sie tak koło 3tys obr. lubią tez nieraz zafalować.Wymieniłem przepustnice na inną (używaną) , zrobiłem odaptacje Vagiem ale nic nie pomogło.Widze ze zaczyna pojawaiac sie to coraz cześciej.Sprawdzająć błedy na Vagu to jedeny bład jaki moze miec cos z tym wspónego 17545-Mieszanka za uboga strona 1-regulacja długotrtminowa-wolne obroty.Kierownica powietrza działa bo sprawdzałem.Nie moge tylko sprawdzic narazie przepływki bo mi bateria w laptopie padła. Odpiołem przepływke i wydaje mi sie ze lepiej sie zbiera i obroty szybciej spadaja duzo nie przejechałem ale narazie sie obroty nie zacieły. Dzieki za takie zainteresowanie!!!!!!!!!!!!!!
-
ja emulatora zakładalem i bład kata pokazuje nieraz na vagu ale chociasz na desce checka juz mi nie wywala
-
mam ten sam problem co jakiś czas włącza mi sie wentylator nawet jak jest wyłączona klima i sinik jest zimny.wyieniłem czujnik temp. ten na górze 4 pinowy i ten na dole 2 pinowy ale i tak nieraz sie włącza.
-
to cos musi byc nie tak bo u mnie 5tyś do jeszcze super ciagnie
-
jezdiłem 1.8t juz w wielu autach golf,passat, audi a4 b5, a6 c5 i wiem jak chodzi. seryjne 1,8t szału wielkiego nie robi dopiero jak go sie dłubnie to rakieta jest.na zlocie vaga jezdziłem a3 1.8t podkrecona do okolo 200km i to wymiatało.
-
jak na aucie nie idzie to wyjmuj zwrotnice na imadło ją i wtedy masz dobre podejscie do udeżenia
-
ma w domu 3 audi alt, b7 1,8t 163km i a6 c5 2,8 193km.tak naprawde to miedzy 2,0 a 1,8t nie ma jakiejś wielkiej róznicy (tak jak w ksiązce piszą 1s. tylko szybszy do setki 1,8t.)nie ma co kombinowac chyba z jakimiś chipami.A6 2,8 to juz całkiem inna liga nie ma co porównywac do 2,0 i 1,8t.niestety tata ma galaxy 1,9 tdi 2004r po chipie okolo 150km i ponad 400Nm i ledwo co mu odjeżdżam A6 a A4 b6 2,0 i b7 1,8t nie mam startu.
-
jak pisałem wczesniej juz pozbyłem sie oli min. odłaczyłem wtyczke od czujnika z miski i podłaczyłem pod drugi czujnik który podwiesiłem pod silnikem.przejechałem juz 1tyś km i zadnego komunikatu, maski nie otwierałem.dzis sprawdzałem to oleju jest 3/4 cały czas, oczywiscie wczesniej juz oil min mi co 100 km wyżucało.Tak wiec koledzy jest to jakiś sposób na denerwującą kontrolkę.Oczywiscie trzeba kontrolowac stan oleju na bagnecie (ale i tak kazdy uzytkownik ALT czesto to robi).Moje Audi dużo oleju nie bieze tak wiec moge sobie pozwolic na takie rozwiązanie.pozdro
-
odswieze troche temat.obroty wolno spadają jak go wkrece powyzej 3tys, nieraz potrafią zafalawać a ostatnio to tak jakby sie przepustnica zacinała trzyma na obrotach np 2,5 tys i dopiero jak gazem rusze to spadaja.przepustnice czysciłem i robiłem adaptacje.błedów nie mana vagu, nieszczelności tez zadnych nie widze w dolocie???/
-
na nowym min to no na starych polowa czyli mniej wiecej tak jak zapala sie oil min.trzeba lac wiecej oleju na starej miarce.
-
stan oleju zszedł mi do 3/4 i oil min wywalało mi regularnie co 100km oczywiscie. miałem drugi czujnik poziomu oleju wiec wypiołem wtyczke z czujnika z miski i podpiołem pod ten drugi czujnik, podwiesiłem go na drucie i zrobiłem tak 300km i zadnego komunikatu oil min nie wywaliło.jest to jakiś sposób na denerwującą kontrolke oil min ale oczywiscie trzeba kontrolowac stan oleju na bagnecie, dodam że maski nie podnosiłem przez te 300km .
-
jesli olej masz powyzej kreskowanego obszaru to narazie nie bedziesz miał oil min ale poczekaj jak ci ubedzie troche oleju i pewnie wyswietli ci oil min niestety..
-
podepnij sobie vaga i sprawdzisz sondy.spalanie w cyklu mieszanym pokazuje mi na kompie 8l afaktycznie pali 10 gazu.jeśli wyskakuje ci check to auto moze wpadać w tryb awaryjny i moze mu mocy brakowac. z góry widzisz pierwszą sonde ale jest tez druga za katem.posprawdzaj wszystko czyli kierownice powietrza ,sondy i bedzie już cos wiadomo.