Skocz do zawartości

galka90

Pasjonat
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O galka90

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Lublin/Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pogadamy w poniedziałek może się dogadamy ;-) wiesz nic na siłę wszystko młotkiem Mam też drugi pomysł na swap. Myślałem też na dłubniętym 1,8t tak w okolicę 300km co o tym sądzisz Dev?
  2. I tak jak zechcesz to ty będziesz to montował;-) więc się jakoś dogadamy. W poniedziałek będę w słupsku to podjadę pogadamy co do ceny itd
  3. jeszcze mi powiedź, że masz w dobrym stanie komplecik, żeby do b6 wsadzić
  4. Dev nie masz może 2.7t albo ktoś z okolic nie ma kompletu na swapa. Będę wstawiał jednak do mojej czarnuli jednak biturbo i szukam czegoś zdatnego.
  5. Wykręć ten zawór i go przeczyść coś mogło podejść jakiś opiłek pewnie.
  6. Wiem, bo miale tak jak mi sie zawór kierujący w pompie przywieszał. Ten zawór o którym pisałem nie wymaga rozbierania magla nawet nie musisz go wymontowywać. Wymienia się go tak jakbyś śrubę wymieniał jedynie po zabiegu należy odpowietrzyć układ nic nie zepsujesz skoro umiesz śruby skręcać:-) Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka
  7. zrzucałeś pasek i sprawdzałeś napinacz, sprężarkę klimatyzacji, pompę wspomagania i alternator?? Nie chodzi mi czy smą dobrze przykręcone, ale czy luźno się obracają bez oporów żadnych.
  8. Jakbym widział wcześniej ten temat to nie musiałbyś magla wymieniać a na forum jest podobny w którym już o tym zaworku pisałem z a4b6 czasem trzeba trochę poszukać.
  9. Mówię o zaworku zwrotnym, który znajduje się na przewodzie lecącym z pompy do maglownicy. Jest on w postaci śruby wkreconej w maglownice. Wygląda jak śruba drążona. Numer kat będzie 8E0422529
  10. Przy zapowietrzonym układzie pompa rzęzi. Tu wygląda jakby gdzieś pasek blokowało ślizgał się i nie przekazywał napędu na na alternator i pompę wspomagania. Czy ma ładowanie czy nie wspomaganie powinien mieć cały czas.
  11. nie śmierdzi przypalaną gumą z pod maski jak ci się tak dzieje?? zrzuć pasek i sprawdź czy alternator, pompa wspomagania i sprężarka luźno chodzi
  12. a na przyszłość zaworek jest do kupienia w ASO i kosztuje około 25zł
  13. Szukaj wycieków, wiem, że u ciebie będzie ciężko ale szukaj. Płyn wywala górą bo masz powietrze w układzie i można powiedzieć, że aż tak się pieni że go wywala. Pompa bez płynu, albo w zapowietrzonym układzie będzie wyła właśnie tak jak przy maksymalnym skręcie.
  14. rozumiem, że wyje jak skręcisz do oporu a jak delikatnie odpuścisz to przestaje??
  15. Chłopie pisałem ci co możesz zrobić i zrobiłeś to?? Nawet wyjaśniłem ci mój tok rozumowania. Jeśli to nie jest ten zawór to magiel do regeneracji. A elektryk ma racje wspomaganie nie jest w żaden sposób związane z czujnikami to czysto mechaniczny układ, a skoro twój mechanik ci takie bajki opowiada to albo chce cię naciągnąć albo mało wie o samochodach. Nowe wspomagania z pompami elektrohydraulicznymi, a i owszem mogą mieć związek z tym czujnikiem, ale patrząc na układ w b6 powinien tych bredni nie opowiadać. Na układzie wspomagania w b6 nie ma żadnego podłączenia elektrycznego nic ani jednego kabelka więc jak błąd immo ma coś chrzanić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...