Skocz do zawartości

norberto

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O norberto

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia norberto

0

Reputacja

  1. Mi zaczął piszczeć praktycznie na każdych obrotach... Ma ktoś filmik albo instrukcję, jak ten wentylator wymienić?
  2. Właśnie się zorientowałem, że dwie śruby trzymające zamek są jakieś inne niż torx... jakis spline albo hex. Kiedyś takim podobnym odkręcałem siedzenie w Audi A3 8L. Muszę poszukać w garażu. Co do zamka to dla odmiany przy wyższej temepraturze dziś się zaczął zamykać co któryś raz, ale za to się przestał otwierać nawet z pilota co któryś raz. Muszę oddać iVAGa i zaupic jakis uzywany VCDS, zeby zobaczyc bledy zanim wymienie zamek. Zamek nadal nie dotarl do ASO, więc czekam. sprobuję z tymi spinkami, Dzięki za hint.
  3. Dzięki. Tak mam juz ten komplet do demontażu tapicerek. Ozdobną listwę oraz dolną część uchwytu drzwi udało mi się zdjąć. Zakupiłem też zapasowe spinki tapicerki(2,4o pln za sztukę w ASO). Niestety pierwsza próba odczepienia nie powiodła się. Spinki nie chcą puścić. Wszystkie 5 śrubek odkręciłem, a nadal coś trzyma. Tak, widziałem ze 3 filmiki na youtube o demontażu tapiecerki drzwi, ale tam to idzie im zbyt łatwo. Zamek zamówiony. Będę próbował ponownie jak już będę miał zamek w ręku. Pozdrawiam.
  4. U mnie też ostatnio zaczął się pojawiać problem z zamkiem centralnym. Z pilota wszystko działa - otwieranie i zamykanie. Jednak przy automatycznym zamykaniu po przekroczeniu chyba 15 km/h coraz czesciej zauwazam, ze centralny sie nie zamyka. Do tej pory wystarczylo przyciskiem otworzyc i zamknac ponownie zamek i samochod byl zamkniety. Niestety dzis po spadku temp. (jesli ma to jakis zwiazek) juz nie bylem w stanie zamknac od srodka w zaden sposob. Po paru godzinach postoju w garazu problem ustapil na krotko. Znow zaparkowalem na miescie i przy nastepnym odpaleniu znow nie moglem go zamknac od srodka...cos jakby silniczek glosniej i dluzej pracowal w drzwiach kierowcy. Czy wystarczy tam czegos psiknąć, zeby się nie blokowało? Czy raczej wymiana zamka? Ponieważ jestem nowy to jeszcze musze poszukać jaki interfejs diagnostyczny zakupic zeby sprawdzic bledy, ale to juz poszukam we wlasciwym wątku. Czy ktos mial podobne objawy i jak sobie z nimi poradzil? Chyba nikt tu nie zaglada...w kazdym razie zabieram się za rozebranie tapiecerki. Udalo mi sie wyciagnac listewke ozdobna oraz dolna czesc uchwytu drzwi, czyli czesci ktore byly na zatrzaski. Odkrecilem tez 5 srubek. Nastepnie probowalem oderwac tapicerke drzwi, ktora trzyma sie na tych 7 spinkach. Niestety udalo mi sie tylko jedna oderwac i dalej nie idzie. Boje sie, ze polamie ten caly plastik. Co gorsza, gdy odwrocilem operacje i docisnalem ta odpieta spinke, to miedzy tapiecerka a drzwiami zostala szpara grubosci palca . Wlasnie zakupilem w ASO pare spinek i bede probowal jeszcze raz. Chcialem spisac numer zamka zanim go zamowie. W miedzyczasie jednak zamowilem juz zamek w ASO. Koszt 473 PLN brutto. Pan w ASO powiedzial, ze do mojego bedzie pasowal ten co zamowilem, ze inny nie moze byc. No ale zobaczymy. W miedzyczasie zakupilem tez interfejs iVAG scan na bluetooth, zeby sie upewnic, ze to ten zamek jest winny. Niestety ten interfejs to jakas lipa i raczej go odradzam. Nie polaczyl sie z modulem zamka centralnego. Mial tez kasowac inspekcje, a zamiast tego dostaje blad... tu go kupilem: http://allegro.pl/show_item.php?item=5610553058 Reasumujac, dam znac jak uda mi sie wymienic ten zamek, albo raczej jesli mi sie uda
  5. Witam wszystkich forumowiczów. Jestem z Warszawy (Wilanów). Od dwóch lat jeżdzę Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA Avant Multitronic z 2009 roku.
  6. norberto

    MMI - jaki typ?

    yyy chyba napisałem mój post niewidzialną czcionką
  7. norberto

    MMI - jaki typ?

    Witam, Jestem nowy . Znalazłem już instrukcje, jak sprawdzić wersje, ale to co widzę u mnie nie do końca pokazuje wersje i nie widzę numeru linii SW. Wcisnąłem CAR -> SETUP -> SETTINGS. Chyba, ze nadal coś źle wciskam. Zanim wcisnę Settings pokazuje mi się info, ze nie ma dalszych ustawień dla tego menu. ---------- Post dopisany at 10:48 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ---------- ok, trochę poczytałem na forum a6 i wygląda na to, ze mam MMI 3G LOW... Możecie to potwierdzić? Rozumiem, że aby odblokować menu serwisowe będę potrzebował jakiegoś softu. Coś czytałem o VCDS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...