
macisz12
Pasjonat-
Postów
124 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O macisz12

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
EL
Auto
-
Model
A8 D3
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
4.2 V8
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7
macisz12 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Nie jeszcze nie. Muszę znaleźć chwile żeby to ogarnąć. No chyba ze nie zdążę bo auto na sprzedaż. -
Jeżeli sie zapiera to podcisnienie raczej powinno byc ok. U mnie jest ok 50cmHg. Zrob logi dynamiczne!
-
Turbina była czyszczona? Sztanga zapiera się o ogranicznik na wolnych obrotach? zapnij vaga i sprawdź jak pracuje sztanga w trybie bs. Mozesz jeszcze w układ wpiąć wakuometr i sprawdzić wartość podciśnienia, może pompa vacum niedomaga.
-
Zmienilem jakis czas temu turbinke ze standardu na caha, silnik bna 140ps. Po programie wyszlo 206ps. Na poczatku bylo fajnie, wieksza moc wiecie. Jednak jest cos co mi przeszkadza a mianowice kiedy pociagne auto tak pod 4 tys obrotow i zmienie na wyższy bieg auto sie chwile zastanawia zaczym znowu zacznie przyspieszac. Trwa to ok sekudny. Pytałem tunera ale on powiedzial ze tak bedzie i nic sie z tym nie zrobi. Pytalem czy drugi ic cos da, bo jest jeden, a on na to ze jeszcze wiekszy lag sie zrobi. Czy faktycznie tak jest? Rozmyślam nad wymiana cahy na gtb2260 ale czy to cos da.
-
No to zrób te logi to bedzie widac jak pracuje turbina
-
Ja bym ciegna nie ruszał. Najlepiej jabys zrobił logi.
-
Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7
macisz12 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Wyjąć przekaźnik, miernik w reke i sprawdzić czy jest przejscie miedzy kostka przekaźnika pin4 a zielona kostka na slupku bialo-niebieski przewód. Jak bedzie to sprawdź jeszcze czy na pinie4 kostki przekaznika bedzie wzrost napiecia wraz z wzrostem prędkości. -
Sprawdzales szczelnosc podcisnienia łącznie z gruszką
-
Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7
macisz12 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Jak dla mnie to albo przekaznik do wymiany albo brak sygnalu prędkości. Jeżeli podmieniales to to drugie albo cos zle podłączone -
Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7
macisz12 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
ja mam D i średnio mi się podoba tj za szybko utwardza jak dla mnie -
Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7
macisz12 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Marcin podeślij mi wsad tego epromu z końcówka E na maila. Adres wysylam na PW -
To niech ten twoj mechanik sobie tym palnikiem grzeje bo idzie sezon grzewczy. Jakbys przeczytał watek od poczatku to bys wiedział ze nie jest to zwykła zębatka tylko balansujaca i pod wplywem sciagacza gnie sie jak tyczka i moze peknac. Dlatego lepiej ją najpierw ponacinac wywalić część wahliwą i dopiero potem ściągać część cztywna sciagaczem.
-
A mam jeszcze jedno pytanko czy dwumas o symbolu 03G105266N podejdzie do tego zestawu?
-
Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7
macisz12 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Jesteś na 100% tego pewien. Jeśli tak to może wiesz skąd regulator PWM dostaje impulsy. -
Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7
macisz12 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Tak zrobie. Dam znać co i jak.