Pokucinski
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Pokucinski
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Zach Pomorskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Pokucinski
0
Reputacja
-
pila24 Ja nie jestem w stanie tego zrobić, to czarna magia dla mnie Po przyśpieszeniu zapłonu o 9 stopni na lpg sterownik zaczyna cofać zapłon, ale na benzynie to dochodzi do 12-stu stopni. Pytanie, o ile sterownik może bezpiecznie cofnąć zapłon żeby nie było kłopotów?
-
Pokucinski obserwuje zawartość Bart-S
-
Dzęki
-
Pokucinski obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny , Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7 , Multitronic w A4 B8 2.0TDI szarpie i 1 inny
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7
Pokucinski odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Audi a4 b6 multitronic Po przełączeniu na R i puszczeniu hamulca auto szarpnie przy ruszaniu, a przy skręconych kołach potrafi zgasnąć, natomiast jak przytrzymam hamulec około 4-5 sek. to rusza bardzo łagodnie. Dodam, że po przeprowadzonej adaptacji problem nie ustępuje, błędów w sterowniku brak. Ma ktoś podobny objaw i rozwiązał go? -
Witam. Audi a4 b6 multitronic Po przełączeniu na R i puszczeniu hamulca auto szarpnie przy ruszaniu, a przy skręconych kołach potrafi zgasnąć, natomiast jak przytrzymam hamulec około 4-5 sek. to rusza bardzo łagodnie. Dodam, że po przeprowadzonej adaptacji problem nie ustępuje. Ma ktoś podobny objaw i rozwiązał go?
-
w UniSetting w pozycji nr.10 jest dodawane paliwo liniowo, tak to rozumiem, a w w pozycji 08 ?
-
Mam lpg i chcę przyśpieszyć zapłon i zastanawiam się o ile stopni, jakie wartości w vcds w grupie 20 są bezpieczne.
-
Witam. Czy ktoś z was używa tego programu i mógłby wyjaśnić mi kilka kwesti?
-
Witm wszystkich. Problem jest, z uruchomieniem zimnego silnika, nie działa pompa paliwa po włączeniu zapłonu, powinna pompować około 2-3 sekundy. Po uruchomieniu i rozgrzaniu, pompa działa za każdym razem po włączeniu zapłonu. Pompa była podmieniona i efekt taki sam, przekaznik nowy, napiecie na przekazniku po zapłonie 12v sprawdzałem miernikiem i jak dotknę do plusa i do masy samochodu to za każdym razem jest 12v ale jak dotknę do plusa i do masy która idzie do przekaznika to jest około 9v i pompa nie działa, natomiast po rozgrzaniu pokazuje 12v i pompa działa. Jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę o radę co robić dalej. Pompa naprawiła się sama.