Skocz do zawartości

Pokucinski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pokucinski

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Zach Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pokucinski

0

Reputacja

  1. Pokucinski

    UniSetting Bosch ME7

    pila24 Ja nie jestem w stanie tego zrobić, to czarna magia dla mnie Po przyśpieszeniu zapłonu o 9 stopni na lpg sterownik zaczyna cofać zapłon, ale na benzynie to dochodzi do 12-stu stopni. Pytanie, o ile sterownik może bezpiecznie cofnąć zapłon żeby nie było kłopotów?
  2. Witam. Audi a4 b6 multitronic Po przełączeniu na R i puszczeniu hamulca auto szarpnie przy ruszaniu, a przy skręconych kołach potrafi zgasnąć, natomiast jak przytrzymam hamulec około 4-5 sek. to rusza bardzo łagodnie. Dodam, że po przeprowadzonej adaptacji problem nie ustępuje, błędów w sterowniku brak. Ma ktoś podobny objaw i rozwiązał go?
  3. Witam. Audi a4 b6 multitronic Po przełączeniu na R i puszczeniu hamulca auto szarpnie przy ruszaniu, a przy skręconych kołach potrafi zgasnąć, natomiast jak przytrzymam hamulec około 4-5 sek. to rusza bardzo łagodnie. Dodam, że po przeprowadzonej adaptacji problem nie ustępuje. Ma ktoś podobny objaw i rozwiązał go?
  4. Pokucinski

    UniSetting Bosch ME7

    w UniSetting w pozycji nr.10 jest dodawane paliwo liniowo, tak to rozumiem, a w w pozycji 08 ?
  5. Pokucinski

    UniSetting Bosch ME7

    Mam lpg i chcę przyśpieszyć zapłon i zastanawiam się o ile stopni, jakie wartości w vcds w grupie 20 są bezpieczne.
  6. Pokucinski

    UniSetting Bosch ME7

    Witam. Czy ktoś z was używa tego programu i mógłby wyjaśnić mi kilka kwesti?
  7. Witm wszystkich. Problem jest, z uruchomieniem zimnego silnika, nie działa pompa paliwa po włączeniu zapłonu, powinna pompować około 2-3 sekundy. Po uruchomieniu i rozgrzaniu, pompa działa za każdym razem po włączeniu zapłonu. Pompa była podmieniona i efekt taki sam, przekaznik nowy, napiecie na przekazniku po zapłonie 12v sprawdzałem miernikiem i jak dotknę do plusa i do masy samochodu to za każdym razem jest 12v ale jak dotknę do plusa i do masy która idzie do przekaznika to jest około 9v i pompa nie działa, natomiast po rozgrzaniu pokazuje 12v i pompa działa. Jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę o radę co robić dalej. Pompa naprawiła się sama.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...