Jump to content

Lukasz0417

Pasjonat
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Lukasz0417

Informacje

  • First name
    ?ukasz
  • Location
    Podlaskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB
  1. Wolę jednak zrobić otwory i nie być zdziwionym, że przy 200 km/h lub wyżej ściągnęło mi lotkę. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
  2. Witam. A wiercił ktoś dodatkowo otwory? W jaki sposób dokładnie wymierzyć miejsca pod kołki w lotce?
  3. Witam. Chciałbym kupić przyciski sterujące opuszczaniem/podnoszeniem szyb do Audi A4 B6 2002 r. (moje są powycierane). Konkretnie chodzi mi o przycisk przedni od strony pasażera i przyciski tylne. Czy przyciski będą pasować od modelu B7 do mojego B6? Chodzi mi oto, by była polepszona jakość tych przycisków, czy może teraz już kupując nowe przyciski oryginalne do B6 one już są poprawione? Z góry dziękuję za pomoc. Jeśli ten temat już gdzieś był (nie mogłem znaleźć) to z góry przepraszam.
  4. Jeżdżę właśnie na Primacy 3. Mogę śmiało polecić. Super oponki
  5. Nie do końca, to była jego wina, z resztą Perez został ukarany cofnięciem o 5 miejsc do GP Austrii (zmiana linii jazdy na hamowaniu, a co za tym idzie zajechał drogę Massie). https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10372333_716977045032565_2676910092401859966_n.jpg
  6. Od "sokolimokiem": Robert Kubica na antenie Radia Gdańsk opowiedział dziś m.in. o trudnym okresie w rajdach, szansach na powrót do F1 oraz o Janie Pawle II. Oto kilka wypowiedzi, które moim zdaniem komentarza nie wymagają :-) O powrocie do F1: Ogólnie szanse są, ponieważ dopóki będzie jakiś postęp i dopóki technologia idzie do przodu, to są i szanse. Kwestia jest też taka, że nie ma sensu wsiadać do bolidu, jeśli ja nie będę w stanie jeździć w stu procentach tak jak jeździłem, jeśli nie będę w stanie pokonywać wszystkich torów w kalendarzu. Na dzień dzisiejszy mógłbym jeździć na większości torów, ale nie na wszystkich. Kiedyś była nawet taka możliwość, żebym zrobił dzień testów w Formule 1, powrócił do bolidu, ale zadałem sobie pytanie: co dalej? Dla mnie na dzień dzisiejszy to nie ma sensu. Nie potrzebuję akurat tego, żeby wsiąść do bolidu i poczuć się znowu tak, jakbym się znalazł z powrotem w swoim świecie, ponieważ tak naprawdę mój świat kierowcy to nie są oesy tylko tor. Ja na torze dorastałem i na dzień dzisiejszy moim środowiskiem, w którym nadal czuję się najlepiej, jest padok, tor i samochody, które są używane na torze, a nie na oesach. O rehabilitacji i szansach na poprawę stanu ręki: Kwestia jest delikatna, ja mogę bazować tylko na tym, co wydarzyło się przez ostatnie lata i miesiące. Pozytywne jest to, że tak naprawdę postęp jest, ale niektóre ograniczenia, które mam w ramieniu i dłoni, na pewno zostaną. Niektóre rzeczy na pewno można poprawić na stole operacyjnym, ale umówmy się, że przez ponad 20 miesięcy miałem więcej niż parę operacji. Też nie jest to takie proste jak otwieranie i zamykanie drzwi. Rękę za każdym razem otwierać i zamykać – to jest ryzyko i trzeba do tego podchodzić bardzo spokojnie. Zobaczymy, co będzie. To są trudne decyzje i trzeba je podjąć samemu. O trudniejszym okresie w WRC: Ostatni okres nie jest najłatwiejszy, ale to nic naprawdę nie zmienia. Podejmując tę decyzję dobrze wiedziałem, w co się pakuję i tak naprawdę trzy-cztery miesiące negatywne na pewno nie mogą zmienić całej mojej pracy. Także na spokojnie, lepsze dni na pewno przyjdą. Realia są takie, że tytuł wywalczony w WRC-2 w zeszłym roku trochę zaostrzył apetyt ludziom w Polsce i to, co się dzieje teraz, jest niesympatyczne i negatywne, ale nie jest takie nienormalne. Wręcz przeciwnie, większość kierowców na tym poziomie doświadczenia ściga się małymi, wolnymi autami. Ja z moim poziomem doświadczenia ścigam się na najwyższym poziomie i tutaj jest trochę zderzenie realiów. Sądzę, że nienormalne i bardzo specjalne było właśnie wywalczenie tytułu w zeszłym roku. Czy nie „przesadza” za kierownicą? Większość moich wpadek czy wizyt poza drogą nie wynika z przesadzania, tylko po prostu z błędów, a błędy się popełnia. W rajdach większość błędów kończy się poza drogą. Na torze błędy kończą się wyjazdem poza idealną linię jazdy, ale łatwo jest powrócić na ten tor. Błąd tenisisty polega na tym, że wyrzuci piłkę poza linię kortu, ale poza tym nic tak naprawdę się nie stanie. To jest ryzyko tego sportu. O wczorajszej kanonizacji Jana Pawła II: Uważam, że Janowi Pawłowi II trzeba bardzo podziękować, ponieważ dla Polski zrobił bardzo dużo. Polska bardzo dużo zawdzięcza czynom i szczególnie osobie Jana Pawła II. Byłem i jestem fanem osoby Jana Pawła II.
  7. Michelin Energy Saver+ wytrzyma najdłużej. Bardzo dobra oponka, pozdrawiam
  8. Testy Michelin, ADAC i OAMTC - lepsze opony na tył czy na przód? - Opony.com.pl
  9. ponieważ? Zwolenników lepszych gum na tył jest tyle samo co tych opowiadających się za lepszymi gumami na przód. Inna sprawa że do Quatro powinny byc 4 takie same No właśnie powinny, ale nie ma. Lepsze opony na przedzie powodują tendencję do "zarzucania" tyłem (nadsterowność), fakt że gdy założymy lepsze opony na przód, to skrócimy drogę hamowania, ale przodem jesteśmy w stanie kierować. Wszelkie testy wykazały i nieważne z jakim napędem mamy do czynienia, że lepsze opony dajemy na tył. Jak stracisz przyczepność na przedniej osi to tak naprawdę leżysz i kwiczysz bo nie masz szans na wyprowadzenie auta tym bardziej podsterownego przednionapędowca. Ale jak masz lepsze opony z przodu a tył ci ucieka zawsze możesz kontrować i jest szansa na wyjście z opresji. Jakie testy to wykazały? Podeprzyj się wynikami konkretnymi a nie byle jaki artykuł z pseudo motoryzacyjnego magazynu Chociażby testy ADAC, skoro wiesz lepiej, to po co ta dyskusja. Ja mam swoje zdanie.
  10. ponieważ? Zwolenników lepszych gum na tył jest tyle samo co tych opowiadających się za lepszymi gumami na przód. Inna sprawa że do Quatro powinny byc 4 takie same No właśnie powinny, ale nie ma. Lepsze opony na przedzie powodują tendencję do "zarzucania" tyłem (nadsterowność), fakt że gdy założymy lepsze opony na przód, to skrócimy drogę hamowania, ale przodem jesteśmy w stanie kierować. Wszelkie testy wykazały i nieważne z jakim napędem mamy do czynienia, że lepsze opony dajemy na tył.
  11. Też się zastanawiałem nad tymi modelami i wybrałem Continentala TS850
  12. Hmmm... Jeszcze w Vectrze jezdzilem na Alpinach i rewelacja, moze malo mieska mialy uzywki albo guma juz stara... Ja równiez na Alpin A3 nie narzekałem Ja jeździłem na Alpinach A3 i jeżdżę na A4 (oczywiście mowa o nowych a nie używkach) to nie narzekam, w końcu to Michelin, a do drugiego samochodu niedawno zakupiłem CONTINENTAL ContiWinterContact TS 850 i myślę, że będą równie dobre
  13. Witam. Zamierzam kupić komplet opon w rozmiarze 195/65 R15. Zastanawiam się nad tymi: - Michelin Alpin A4 - Continental ContiWinterContact TS850 Co o nich sądzicie?
×
×
  • Create New...