Jump to content

Malinioo93

Pasjonat
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About Malinioo93

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    Białystok

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Olek.01 Ja u siebie mam wpakowany długi dp 3', wtryski i IC od BEX'a, turbo zostało z BFB. Mapa była robiona w styczniu (pokazało w hamowni ok 15-16*C) i wydmuchało mi 215km. Było to robione na mieszance 95-98 bo przed samym hamowaniem dolałem 98. Pytasz jakie spalanie? U mnie wychodzi po mieście 15 gazu, komp pokazuje 11-12 benzyny. Trasa z prędkościami 130-150 12 gazu, po wskazaniach kompa od 8-9l. Dużo zależy od jazdy, początki to lepiej nie patrzeć na spalanie?
  2. A to nie są przypadkiem kostki do tunera analogowego?? Zobacz temat: W pierwszym poście jest zdjęcie tunera i tam jest 2x podwójna fakra zielona i brązowa + duża kostka (u Ciebie niebieska, ponieważ jest bez osłony)
  3. Sorki za odgrzanie kotleta, ale nie chcę zakładać nowego tematu. Czy ta folia jest taka sama dla sedana jak i avanta? Czy jedną różnicą jest tylko początek numeru? Chodzi mi tu głównie o wymiary, wiem że są różne warianty. Pytam dlatego, że folia została wycofana z produkcji i w Niemczech jest do avanta, a mi potrzeba sedan.
  4. Pominąć można było wcześniej, teraz musisz wpisać dane włącznie z numerem karty. Następnie wchodzisz w icloud i wywalasz kartę by jej nie było. Męczyłem się ostatnio z tym u kumpla, też byłem święcie przekonany, że da się to pominąć jak to miało miejsce kiedyś.
  5. Kolega właśnie będzie przechodził z MF b6 na tą z b7. Tak jak już wcześniej wspomnieli koledzy potrzebujesz moduł, taśmę i wiązkę poduszki. Kumplowi udało się wyrwać moduł z manetkami + taśmę za 200 z kosztami wysyłki. Wiązka poduszki jest już z kierownicą, natomiast z tego co się orientowaliśmy wiązka na alledrogo kosztuje ok 80zł (nowa w ASO ok. 120). Jeśli chcesz szukać części to tak: moduł (8E0953549R, 8E0953549Q, 8E0953549T), taśma (4E0953541A, 4E0953541B), i wiązka poduszki (4F0971589A, 4F0971589K). Choć najlepiej jest szukać kompletu - wychodzi taniej.
  6. Nie miałem jakoś czasu i zaparcia na to, więc jeszcze nawet polskich nie zamówiłem... Miałem zrobione tylko tylne drzwi z tych chińskich elwire. I po 3-4 miesiącach jedne przestały świecić, więc obstawiam padniętą przetwornicę. A z braku czasu jeżdżę z tym do dziś
  7. Ja w styczniu przesiadałem się z radyjka chorus na RNS-E LED i powiem Ci, że różnica jest kolosalna! Na prawdę dużo lepiej gra. Czysto i mam wrażenie, że i jest więcej mocy, choć podobno małe różnice są w W tych radii. Czasami teraz tak słucham radyjka, że zastanawiam się kiedy wyskoczą mi głośniki Każdy kto jeździł ze mną, po zmianie radia sam przyznawał, że lepiej gra RNS-E.
  8. Nie ma problemu. Jak coś to pisz PW.
  9. Kolego przy dołożeniu pełnego FISA będziesz miał ciągły sygnał o braku płynu do spryskiwaczy, więc przy kompletowaniu części weź to pod uwagę. Masz dwie opcje: 1. zmostkowanie pinów (błąd znika) 2. dołożenie czujnika płynu co wiąże się z ciągnięciem paru przewodów. Założyć sam se założysz jest temat na forum. Z kodowaniem mogę pomóc.
  10. Widziałem coś takiego na allegro. Jest to dodawane do zmieniarki cyfrowej. Radio nie obsługuje dwóch źródeł dźwięku, więc jest to taki jakby rozgałęziacz pomiędzy ORI zmieniarką a tą właśnie dokupioną na np. kartę czy też USB. Poprzez przełącznik wybierasz sobie źródło dźwięku. W jedną kostkę powinna być chyba wpięta ORI zmieniarka a w drugą emulator a z tego przełącznika kablem do radia.
  11. Banalne jeśli masz 4x szyby w prądzie. Wtedy dajesz przetwornicę na drzwi by nie ciągać przewodów do środka, podłączasz pod podświetlenie przycisku szyby i masz już gotową instalację zrobioną. Z aliexpress uważaj. Zamówiłem ostatnio sobie el wire czerwone a przyszły i wyglądają jak pomarańczowe ni jak nie pasują do podświetlenia. Więc z aliexpress zostawiam sobie przetwornice a z allegro zaryzykuję i kupię neon. Może ten będzie czerwony, jak nie to odeślę. I tak jak kolega wyżej pisze przyjdzie a i tak będzie leżał jakiś czas w szafie.
  12. Pomysł fajny, ktoś już robił RGB. Jest nawet chyba gdzieś w temacie. Przy twoim rozwiązaniu było by trzeba zastosować sterownik umieszczony w środku samochodu i do sterownika prowadzić przewody z każdej listwy, co za tym idzie przeciąganie przewodów przez słupki. Trochę z tym zabawy będzie, bo do każdego koloru + i masa wspólna. Ten pasek co jest na filmiku to pasek cyfrowy, sterowana jest każda dioda oddzielnie. Więc z tym to całkiem była by zabawa. I nie chodzi mi o kablologię, bo do tego paska też chyba 4przewody idą, ale program i sterowniki to już wchodzimy w strefę wyposażenia dysk
  13. Kolego a dlaczego tak? Każdy ucieka od szarego w stronę czarnego a Ty chcesz na odwrót?? W szarym wnętrzu czarny fotel będzie wyglądał, ale na odwrót myślę, że już nie. U siebie mam cały środek swing (szary) i ostatnio wrzuciłem czarno-szary fotel i czarny tunel. I naprawdę to się fajnie wkomponowało. Do czarnego jak już coś to biały fotel
  14. Dorzuciłem sobie gadżet w postaci AUX'a do RNS-E, jeden problem jaki wystąpił to to, że obudowa z numerem 8E0 862 387 została wycofana z produkcji i nie ma możliwości jej zamówienia. Tak więc takie małe info dla osób które by chciały Auxa akurat w tym miejscu
  15. Tutaj masz obrazek zapożyczony z forum a6: Jest to właśnie ten mikrostyk, który współpracuje z ryglem. Na rysunku zamka masz zielonym prostokątem zaznaczone gdzie się on znajduje. Jest to ten sam mikrostyk, którego dotyczy cały ten temat - patrz post nr.1.
×
×
  • Create New...