Skocz do zawartości

Malinioo93

Pasjonat
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Malinioo93

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Malinioo93

  1. Sprawdź przewody w gumowej przelotce, bo mogą być poprzerywane.
  2. Temat do przestudiowania! Wystarczy przeczytać pierwszy post ze zrozumieniem. W starym systemie miałeś przód z radia, a tył ze wzmacniacza. Teraz wszystko napędza wzmacniacz BOSE. W ori wiązce BOSE sygnały z radia do wzmaka idą ekranowane, aby uniknąć zakłóceń. Brak ekranu powoduje zakłócenia/szumy. Głośniki ORI i BOSE różnią się od siebie opornością, więc coś dostaje po d...ie, bo nie jest tak jak powinno. Nad tym też radzę się zastanowić, jeśli to ma grać tak jak powinno.
  3. Na pewno masz BOSE czy tylko same maskownice? Przy systemie ori BOSE głośników jest wystarczająco - jeszcze w sedanie. Podłączyć pod ori radio można. +12V bierzesz z akumulatora, masa gdzieś bliżej wzmacniacza, który zapewne ulokujesz w bagażniku. Sygnały i REMOTE bierzesz z wzmacniacza, który jest na tylnym prawym nadkolu. Pamiętaj by sygnał wziąć przed wzmacniaczem a nie po.
  4. Sorki za OFF. Ma ktoś kontakt do @kamil-vag? Pisałem DM, e-mail i zero odzewu.
  5. Sorki, że odkopuję. TAK! Jeden czujnik da się dołożyć do b6. Sam u siebie mam dołożony w b6 2004r. Wystarczy od klamry jeden pin podłączyć do masy a drugi pin do odpowiedniego pinu w liczniku - którego nie pamiętam. Jakbyś był zainteresowany to mógłbym tego poszukać w swoich notatkach. Po podłączeniu kodujesz zegary i masz czujnik zapięcia pasa.?
  6. Tu masz link do tematu, z którym sam możesz spróbować zregenerować: Dla lepszego efektu możesz przed nałożeniem folii wypolerować ekran. Wszystko masz w filmie na YT "regeneracja wyświetlacza 101 napraw". Tam Duda pokazywał na przykładzie C5.
  7. To miało by sens, bo graty są z 2007r, nie wiem jakie radio siedziało. Możliwe, że taka funkcja była. Jeśli można audiopilota wyłączyć VCDS’em to i mogli wprowadzić możliwość wyłączenia z radia, w końcu zwykłą GALĘ można. Mam RNS-E i pin odpięty. Zrobione tak jak powinno być. Dzięki za zainteresowanie.
  8. Trochę to dziwne, bo wiązka cała jest ori. Posiada przewód ekranowany do mikrofonu, oraz połączenie wzmak pin 24 - zielona kostka pin 10, wiec mikrofon był. Sam całą rozwinąłem z taśmy, wiec ten stan rzeczy o którym Ty mówisz się nie zgadza ? W trakcie pisania postu odpiąłem całkowicie ten przewód od strony radia i piknięcia są, wiec już sam nie wiem po co ten przewód ?. Zostawiam go wyciętego i temat uważam za zamknięty. Dzięki za odpowiedź.
  9. Panowie mam pytanko. Jestem na etapie przekładania kompletnej wiązki do BOSE. Problem pojawił się w zielonej kostce przy RNS-E. W aktualnej konfiguracji w pin 10 mam wpięty mikrofon (jest system SDS na pokładzie) a w nowej wiązce siedzi w tym miejscu przewód niebiesko-czerwony, który idzie do wzmaka pin 24. Połączyłem dwa razem niby jest Ok, ale nie mam piknięć od audiopilota przy otwarciu drzwi. Gdy wypnę moduł BT piknięcia się pojawiają. w ELSIE brak wzmianki o pinie 24 we wzmaku BOSE...Co z tym fantem zrobić? Audiopilot będzie zamontowany, więc piknięć i tak nie będzie, ale czy te połączenie nie będzie czegoś siało?
  10. W tym temacie masz mój post ze zdjęciami jak zrobić przycisk. Były dwie wersje dźwigni (z niewymiennym przyciskiem i wymiennym). To zmieniło się od któregoś roku. Ja miałem z niewymiennym. Jeśli u Ciebie jest ten drugi to wystarczy wypiąć przycisk i wcisnąć nowy.
  11. Olek.01 Ja u siebie mam wpakowany długi dp 3', wtryski i IC od BEX'a, turbo zostało z BFB. Mapa była robiona w styczniu (pokazało w hamowni ok 15-16*C) i wydmuchało mi 215km. Było to robione na mieszance 95-98 bo przed samym hamowaniem dolałem 98. Pytasz jakie spalanie? U mnie wychodzi po mieście 15 gazu, komp pokazuje 11-12 benzyny. Trasa z prędkościami 130-150 12 gazu, po wskazaniach kompa od 8-9l. Dużo zależy od jazdy, początki to lepiej nie patrzeć na spalanie?
  12. A to nie są przypadkiem kostki do tunera analogowego?? Zobacz temat: W pierwszym poście jest zdjęcie tunera i tam jest 2x podwójna fakra zielona i brązowa + duża kostka (u Ciebie niebieska, ponieważ jest bez osłony)
  13. Sorki za odgrzanie kotleta, ale nie chcę zakładać nowego tematu. Czy ta folia jest taka sama dla sedana jak i avanta? Czy jedną różnicą jest tylko początek numeru? Chodzi mi tu głównie o wymiary, wiem że są różne warianty. Pytam dlatego, że folia została wycofana z produkcji i w Niemczech jest do avanta, a mi potrzeba sedan.
  14. Pominąć można było wcześniej, teraz musisz wpisać dane włącznie z numerem karty. Następnie wchodzisz w icloud i wywalasz kartę by jej nie było. Męczyłem się ostatnio z tym u kumpla, też byłem święcie przekonany, że da się to pominąć jak to miało miejsce kiedyś.
  15. Kolega właśnie będzie przechodził z MF b6 na tą z b7. Tak jak już wcześniej wspomnieli koledzy potrzebujesz moduł, taśmę i wiązkę poduszki. Kumplowi udało się wyrwać moduł z manetkami + taśmę za 200 z kosztami wysyłki. Wiązka poduszki jest już z kierownicą, natomiast z tego co się orientowaliśmy wiązka na alledrogo kosztuje ok 80zł (nowa w ASO ok. 120). Jeśli chcesz szukać części to tak: moduł (8E0953549R, 8E0953549Q, 8E0953549T), taśma (4E0953541A, 4E0953541B), i wiązka poduszki (4F0971589A, 4F0971589K). Choć najlepiej jest szukać kompletu - wychodzi taniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...