Skocz do zawartości

papulator

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O papulator

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia papulator

0

Reputacja

  1. Mobile! Pytanie do Was. Czy są jakieś różnice w tylnych amortyzatorach do B5 pomiędzy kombi a sedanem i przedliftem a poliftem? Jeden z nich zaczyna cieknąć, więc planuję kupić jakąś używkę na razie i wsadzić w jego miejsce. Proszę o podpowiedź. PS. Tak, wiem, że zawsze nowe i zawsze parami, ale tym razem z oczywistych powodów planuję taką operację. Pozdr!
  2. Właśnie nie ma, typ w ogóle nie chce rozmawiać o kolorze. Pytam, bo może ktoś ma wiedzę, czy wychodziły podobne kolory do mojego, czy też mój jest jedyny w swoim rodzaju i ewentualne różnice wynikają z jakości aparatu czy innego oświetlenia podczas robienia zdjęcia. Albo ktoś jest wyczulony na kolory i to określi. Narzeczona twierdzi, że to taki sam kolor.
  3. Forowicze! Miałem niedawno małą stłuczkę (na szczęście nie ze swojej winy), w związku z czym muszę wymienić zderzak w swoim bolidzie. Chcę kupić używany oryginał w kolorze... i dlatego mam problem. Kolor mojego samochodu jest dosyć nietypowy. I teraz pytanie do Was. Poniżej zdjęcie mojego samochodu już po kraksie, a w aukcji allegro zderzak o kolorze podobnym do mojego. Czy ktoś orientuje się, czy to taki sam kolor, czy też zupełnie inny, bo ja mam zadatki na daltonistę i nie potrafię tego określić. Aukcja: Audi A4 B5 Zderzak PRZEDNI (3582456760) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  4. No właśnie u mnie wymiana wahacza jednak nie załatwiła sprawy... Też zastanawiam się, czy to nie drążek. Jak się do niego dostać, żeby dać smar pod tą gumę?
  5. Dla potomnych: winny okazał się banan z lewej strony. Trzeszczał, gdy zrobiło się ciepło - im cieplej, tym gorzej. W środku było słychać jakby stuki podczas ruszania, hamowania i bujania autem - nie typowo na nierównościach. I powodem trzeszczenia była tuleja - nie sworzeń.
  6. Myślisz, że tuleja??? Bo sworznie można raczej wykluczyć, do wszystkich została wstrzyknięta porcja smaru. Jeden z mechaników obstawia łącznik, drugi amortyzator. Oj, denerwujące jest to zawieszenie, chyba lepszy byłby normalny mcpherson... ---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:11 ---------- U mnie jest identycznie: Dziwne odgłosy zawieszenia - Audi A4 B5.AVI - YouTube
  7. To tutaj jest jakaś poduszka amortyzatora? Co prawda hałas dobiega z głębi koła, ale może się przenosić.
  8. Pomóżcie proszę, bo sprawa jest denerwująca. Mianowicie w moim samochodzie trzeszczy zawieszenie z lewej strony gdy zrobi się gorąco. Kiedy jest chłodno wszystko jest ok, ale zrobi się cieplej, przejadę kilometr i zaczyna się problem. Trzeszczy przy skręcaniu kierownicą oraz bujaniu lewym przodem, czyli przy każdym ruszaniu, hamowaniu, huśtaniu. Im jest cieplej, tym gorzej. Jeden górny wahacz mam nowy, pozostałe potraktowałem smarem maszynowym wstrzykniętym pod gumy sworzni, ale operacja nic nie dała. Spryskałem łącznik stabilizatora wd40, bo podobno on czasem hałasuje. Nie pomogło. Wszystkie tuleje potraktowałem wd, też nic nie pomogło. Może ma ktoś jakiś pomysł, co może być przyczyną?
  9. To i ja dopiszę swoje przejścia. Skoda Felicie 1.3 '96 - Mercedes-Benz C 200D '94 - Opel Vectra 2.0 DTI '00 - Audi A4 1.8 '98
  10. Ja od siebie dodam, że te moje stuki to efekt suchego sworznia na jednym z wahaczy. Jak jest ciepło, zaczyna hałasować, chociaż luzu póki co na nim nie ma. Jak tylko przestanie padać zapodam mu nieco oleju ze strzykawki, a jak już zacznie się tłuc - wymiana.
  11. Ja ze swojej strony dodam, że poruszam się na Goodyear Efficientgrip 195/65/15. Zakupione w 2010 roku do poprzedniego auta - Opla Vectry, ale jeszcze nie zdążyłem ich zużyć, więc Audi dostało w spadku. Po kilkudziesięciu tys. km i kilku latach oponka jeszcze ma kupę bieżnika. Jest bardzo cicha i daje bardzo niskie opory toczenia, to czuć w porównaniu do innych opon. Prowadzenie bardzo dobre, na mokrym ani raz mnie nie zawiodła. Szczerze polecam, cały czas jest w ofercie Goodyear. No i nieźle wygląda.
  12. Ale to on tak się czasem odzywa i cichnie? No bo rozumiem, że jak się wybije, to tłucze, ale żeby tak w ciuciubabkę? ---------- Post dopisany 29-04-2013 at 08:49 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2013 at 14:15 ---------- Przejechałem już 200 km i cisza... Tak się zastanawiam, niedawno przed pojawieniem się objawów byłem na szarpakach i diagnosta stwierdził, że zawieszenie ok, jedynie minimalny luz na lewym drążku. Zaraz po pojawieniu się stuków podjechałem na inną stację - tam koleś wykrył niby górny wahacz, ale pewny nie był. A waliło konkretnie, nawet, jak najeżdżałem na nierówność tylnym kołem, słychać było głośne puknięcie z przodu. Czy to możliwe, żeby wybity wahacz nagle przestał stukać? Może to coś innego? Podpowiedzcie, proszę.
  13. Dzięki! Poczytałem trochę na forum Passata i roboty z tym trochę jest, więc chyba póki co sobie odpuszczę wymianę, bo w sumie oleju z silnika jakoś nie ubywa. A że stary samochód to nie stare skrzypce... No cóż, 15 lat to jednak dla uszczelek już czas dość długi.
  14. Drodzy! W moim A4 spotkałem się ostatnio z takim oto zagadnieniem. Jadę sobie jedynką z Katowic do Częstochowy, gdy przed dojazdem do celu coś mi zaczęło dość głośno pukać jakby z lewej strony. Przy ruszaniu, po hamowaniu, najechaniu na nierówność czy to przednim czy tylnym kołem. I tak coraz głośniej! Więc w Czwie udałem się na diagnostykę od razu, bo się bałem, że się coś urwie, tak grzechotało. Pan od szarpaków stwierdził przedni górny lewy wahacz, chociaż miotał się przy zawieszeniu dość długo. Szukał i szukał. Więc mówię ok, wymieni się, trudno, takie drogi itd. i jazda na Olesno. I tu moje zdziwienie, w miarę pokonywanych kilometrów coraz ciszej, aż do ciszy absolutnej... No może coś tam da się usłyszeć, ale ja nic nie słyszę... Więc ja Was się pytam: o co chodzi!?
  15. Dziękuję za szybką odpowiedź! Czy wymiana tej uszczelki wiąże się z demontażem napinacza/łańcucha/paska rozrządu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...