Skocz do zawartości

gagol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gagol

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Raków, Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gagol

0

Reputacja

  1. Obecnie nie wywala mi żadnego błędu. Jak jechałem do diagnosty, to już żadna kontrolka się nie paliła. Jedyny zapisany błąd jaki wykazał skan to nadmiar sadzy z datą i godziną pierwszego wyświetlenia kontrolki DPF. Żaden inny błąd nie był wykazany, mimo iż razem z DPF-em świecił się check i migała sprężynka. Diagnosta stwierdził, że osad z sadzy jest dalej zbyt wysoki i sugerował żeby spróbować wywołać procedurę wypalania w dłuższej trasie i podjechać do niego 2 raz (za pierwszym razem skasował tylko 20 zł, więc spoko). Nie pamiętam dokładnie ile było tej sadzy, a nie chcę pisać głupot. Jeżeli za 2 razem dalej bedzie zbyt dużo sadzy to sprawdzi jeszcze czujnik G450. Jeżeli będę chciał to wywali mi to ustrojstwo razem z programem za 1200-1400 PLN. Dodam, że gostek ma długoletni staż i na razie nie naganną opinię, więc myslę że wie co robi.
  2. Jakby nie było kontrolki same z siebie się nie zapaliły. Błędy na pewno zapisały się w sterowniku więc diagnostyka pokaże co mogło być przyczyną. Jak zczytasz błędy to napisz co było. 1 błąd DPF -nadmiar sadzy. Powoli zbliża się koniec. Jak wywali błąd następnym razem, jadę na kastrację. Jestem już umówiony.
  3. Witam. Gdy wyjeżdżałem z pracy oświeciła mi się kontrolka silnika, kontrolka świecy (sprężynka) zaczęła migać oraz wyświetliło DPF. Samochód przeszedł w tryb awaryjny. Po przyjeździe do domu i przeczytaniu paru wątków postanowiłem wskoczyć na S-kę i spróbować wypalić filtr. Już w trakcie dojazdu do "S" utrzymywałem obroty na 2300 i po 5 km "sprężynka "zgasła a po 15 km zgasł filtr DPF-( kontrolka silnika świeciła dalej). Po wjechaniu na "S" zrobiłem jeszcze jakieś 40 km w jedna i 40 km w drugą stronę- (kontrolki bez zmian). Po wjechaniu do miasta gdy obroty zeszły poniżej 1600, znów zaświecił się DPF, a następnie "sprężynka" i auto znowu weszło w tryb awaryjny. Wyrównałem obroty na 2300 i znowu po ok 3-5 km wyłączył się tryb awaryjny , a po ok 10 km zniknął DPF, ale dalej świeciła się kontrolka silnika. Dojechałem do przejazdu kolejowego gdzie musiałem chwilę zejść z obrotów (parę Tirów z przodu) i sytuacja znów się powtórzyła. W poniedziałek jadę do diagnosty, ale jestem ciekaw waszej opinii. Dodam jeszcze, że ok. miesiąca wstecz podniosłem programowo moc z 143 na 170 KM 350 NM. Po napisaniu tego posta musiałem wyskoczyć do pobliskiego miasteczka, postanowiłem przy okazji jeszcze raz ustawić się na 2300 obrotów i po przejechaniu 10 km wszystkie kontrolki zgasły Na razie jest ok. zobaczymy co powie diagnosta. Tego samego posta (chyba przez przypadek umieściłem w forum Diagnostyka) sorry i proszę o wyrozumiałość.
  4. Witam. Wczoraj gdy wyjeżdżałem z pracy oświeciła mi się kontrolka silnika, kontrolka świecy (sprężynka) zaczęła migać oraz wyświetliło DPF. Samochód przeszedł w tryb awaryjny. Po przyjeździe do domu i przeczytaniu paru wątków postanowiłem wskoczyć na S-kę i spróbować wypalić filtr. Już w trakcie jazdy na "S" utrzymywałem obroty na 2300 i po 5 km "sprężynka "zgasła a po 15 km zgasł filtr DPF-( kontrolka silnika świeciła dalej). Po wjechaniu na "S" zrobiłem jeszcze jakieś 40 km w jedna i 40 km w drugą stronę- (kontrolki bez zmian). Po wjechaniu do miasta gdy obroty zeszły poniżej 1600, znów zaświecił się DPF, a następnie "sprężynka" i auto znowu weszło w tryb awaryjny. Wyrównałem obroty na 2300 i znowu po ok 3-5 km wyłączył się tryb awaryjny , a po ok 10 km zniknął DPF, ale dalej świeciła się kontrolka silnika. Dojechałem do przejazdu kolejowego gdzie musiałem chwilę zejść z obrotów (parę Tirów z przodu) i sytuacja znów się powtórzyła. W poniedziałek jadę do diagnosty, ale jestem ciekaw waszej opinii. Dodam jeszcze, że ok. miesiąca wstecz podniosłem programowo moc z 143 na 170 KM 350 NM. Po napisaniu tego posta musiałem wyskoczyć do pobliskiego miasteczka, postanowiłem przy okazji jeszcze raz ustawić się na 2300 obrotów i po przejechaniu 10 km wszystkie kontrolki zgasły Na razie jest ok. zobaczymy co powie diagnosta. Ten sam temat umieściłem w dziale Silniki Diesla (ten tutaj, znalazł się chyba przez pomyłkę) proszę admina o wyrozumiałość.
  5. Byłem u mechanika. Zamek drzwi. Używka z robocizną-250PLN Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  6. Witam Nie mogę otworzyć lewych tylnych drzwi z pilota. Nie słychać odgłosu rygla przy tych drzwiach. Klamką od środka da się otworzyć. Proszę o jakieś sugestie.
  7. Roczny temat, ale może się przyda. Mnie pomaga zminimalizowanie lub usunięcie historii połączeń w telefonie.
  8. Witam Posiadaczy Audi A4! Od dzisiaj jestem właścicielem Audi A4 B8 2.0 TDI.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...