Skocz do zawartości

andi6491

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andi6491

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia andi6491

0

Reputacja

  1. nr obudowy: 8E1 907 613 D po nocnej zmianie akumulator umarł jak się później okazało rozładował go pracujący wentylator chłodnicy. okazało się, że ja również mam pękniętą obudowę i woda zalała mi przekaźniki. zrobiłem na dnie tej " puszki " gdzie jest komp i przekaźniki dwie dziurki fi 8. woda spłynęła więc ziołem suszarkę i wszystko ładnie wysuszyłem. następnie popryskałem kontaktem i teraz mam spokój. koszt = troszkę własnej pracy = satysfakcja
  2. witam. podczas jazdy zapaliła się kontrolka ESP i zaczął drgać silnik. po wyłączeni i ponownym uruchomieniu problem na chwilę znikł. błędy jakie wyszły : silnik: P-1666 zawór pompy wtryskiwacza ( cylinder 1 ) ( N 240 ) uszkodzenie elektryczne hamulce: P-1857 sygnał obciążenia - wiadomość o błędzie z modułu sterowania silnika proszę o podpowiedź gdzie szukać przyczyny usterki z góry dziękuję
  3. kolego, czeka mnie zabawa z tym silownikiem. Koledzy zamiescili instrukcje jak dostac sie do silownikow po stronie prawej (schowek), a jak wyglada sprawa silownika po lewej, czy dostepu do v158? czy wystarczy sie dobrze "wygiac" czy trzeba cos wczesniej zdejmowac? kolego trzeba zdjąć półkę i naprawdę dobrze się wyciąć. Głowa przy pedałach gazu i hamulca i rączki niemowlaka no prawie. Powodzenia
  4. Tak podłączałem. 1841 i 1274 ale po skasowaniu juz nic nie wróciło :-)
  5. dzisiaj uporałem się z silnikem V158. masakra dostęp. trzeba się wygiąć w chińskie szesnaście ale dałem rade aby dostać się do śróby 1 której normalnie nie widać odpinamy wtyczkę 3 odkręcamy śróby 2 i 4 przechylamy silniczek i mamy dostęp do 1. może komuś sie przyda
  6. jutro to sprawdzę. i dzięki za info tak mam sygnał dzwiękowy
  7. Witam wszystkich. podłączyłem nareszcie auto pod kompa i wyszło kilka błędów. Proszę bardziej doświadczonych kolegów aby napisali które usterki są niecierpiące zwłoki i trzeba jechać do mechanika a z którymi mógł bym poradzić sobie sam. Z góry dziękuję za zaangażowanie i pomoc. A więc : SILNIK - 17664 czujnik temperatury płynu chłodzącego – zwarcie do plusa/przerwa brak osprzętu/niezwiązany ze sprzętem – błąd sporadyczny - 17978 moduł sterujący zablokowany Brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny LICZNIK - 1039 czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej – G2 przerwa lub zawarcie do plusa – błąd sporadyczny - 1176 klucz sygnał za mały – błąd sporadyczny MODÓŁ KOMFORTU - 1370 alarm od czujek ultradźwiękowych brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - 962 nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - 1374 alarm od włączania stacyjki brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - 1371 alarm od drzwi kierowcy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - 956 kluczyk 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem – błąd sporadyczny - 1561 lewe tylne drzwi nie zamknięte/otwarte nie autoryzowane ( ten błąd wyskakuje cały czas ) -1562 prawe tylne drzwi nie zamknięte/otwarte nie autoryzowane – błąd sporadyczny KLIMATYZACJA - 1809 nieznany kod błędu zablokowany lub brak napięcia MONITOR WNĘTRZA -1463 nieznany kod błędu zamknięty To tyle czekam na pomoc Pozdrawiam wszystkich.
  8. Może komuś się przyda:-) Silniczki sterowania klapami klimatronic przeznaczone do: Audi A4 B6 (2001-2004r.) Audi A4 B7 (2004-2008r.) Seat Exeo 8E1820511 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury LEWY - czerwony (V158) 8E1820511A - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury PRAWY - fioletowy (V159) 8E1820511B - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony (V107) 8E1820511C - silnik nastawczy klapy w przestrzeń na nogi - biały (V70) 8E1820511D - silnik nastawczy obiegu zamkniętego powietrza - niebieski (V113) 8E1820511F - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski (V71) Też mam problem z nawiewem od strony kierowcy. Leci cały czas zimne niezależnie od nastawy na panelu ( LO / HI ) ale muszę jechać na kompa, bo jeszcze przed awarią któryś silniczek sobie gadał jeszcze po wyjęciu kluczyka. Mam nadzieję, że na kompie wyjdzie, co i jak. Pozdrawiam wszystkich, forumowiczów nie chce mi wstawić zdjęcia :-( http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/47/14/11/66/4714116602 i jeszcze zapożyczone ale może byc przydatne : http://docs4.chomikuj.pl/2331806091,PL,0,0,Klimatronik-silniczki.docx
  9. Błąd ewidentnie wskazuje na brak kontaktu z czujnikiem światła. Lusterko z B6? nie miałeś żadnych przeróbek na moduł z B7? Czy zmieniałeś może lampkę sufitową? Niestety nie pamiętam jak zasilany jest czujnik światła w B6, a to warto byłoby sprawdzić. To że fotochrom działa, nie ma nic do rzeczy - AUTO sterowane jest z innego czujnika. dziękuję kolego za odpowiedź może znajdę kogoś żeby na chwilę podmienić lusterko i sprawdzę czy to ono jest winne. jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
  10. wtyczka przy lusterku podpięta dobrze. lusterko fotochromatyczne i działa razem z lusterkami zewnętrznymi. jak wcześniej przełączałem na AUTO światła zapalały się np. w tunelach w Austrii lub jak się zrobiło po prostu ciemno. teraz po przełączeniu na AUTO zapala się taka informacja jak wyżej i światła działają od razu. kurczę to taka pierdoła ale denerwuje
  11. witam. chciałem się zapytać szanownych kolegów o taką sprawę. od niedawna zaczęło wyświetlać mi się takie coś na wyświetlaczu samochód Audi A4 B6 rok 2002 1.9 tdi 130 avf moje pytanie. proszę o poradę co się mogło stać że światła załączają się nawet w słoneczny dzień. z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Andrzej.
  12. witam. mam na imię Andrzej mieszkam w Lubinie na Dolnym Śląsku. Posiadam Audia A4 Avant 1.9 tdi 131 km. z 2002 r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...