-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zola18

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Kalisz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
czujnik doładowania jest wypięty bo inaczej turbo nie nabije 1.3 bara i tak juz od 2 lat jezdze i autko smigało a teraz zaczeły się cyrki jak depnę jej od zera to raz sie dusi przy 5000obr/min i nie chce isc dalej a raz przy 4400obr/min czujnik doładowania jest wypięty bo inaczej turbo nie nabije 1.3 bara i tak juz od 2 lat jezdze i autko smigało a teraz zaczeły się cyrki jak depnę jej od zera to raz sie dusi przy 5000obr/min i nie chce isc dalej a raz przy 4400obr/min dusi sie na lpg wiec wymieniłem świece i zregenerowałem reduktor a teraz zaczeła też na pb i takie cyrki dzieją sie nie zawsze na kilka przejazdów w czasie robienia logów ześwirowała 3 razy
-
Prosze o ocenę bo nie wiem co dzieje sie z autem http://vaglog.pl/log_278789.html http://vaglog.pl/log_278791.html http://vaglog.pl/log_278792.html
-
Witam Prosze o podpowiec jakie grupy logowac dla apu auto szarpie przy 4200obr/min a przy 5000 z groszem muli sie i nie przyspiesza ani nie wkreca sie wyzej jak by odcinka byla na 5000obr/min tak samo mana pb i lpg
-
soft 1000zł do 1500zł a przepustnica,linka,pedał gazu ewentualnie komp jakies 500 zł wiec jest o czym pomyślec lepiej zaoszczedzone zł wpakować np w auto lakier czy inne
-
elektroniczna przymyka sie jak doładowanie idzie w 1.2-1.5 bar mimo ze czujnik doładowania jest wypiety
-
Witam czy ktoś z was wymieniał przepustnicę z elek. na mechaniczną? jesli tak to potrzebuję informacji takich jak czy kompa też zmieniał itp
-
u mnie wskaznik doładowania pokazuje praktycznie identyczne warosci podciśnienia czy jest na Pb czy na Lpg
-
masz zle ustawiony rodzaj wskaźnika poziomu gazu w sterowniku lpg musisz podłączyc się do niego i to zmienic albo podleć do gazownika i ci to ogarnie(sprawdzi jaki masz i zmieni ci w sterowniku na odpowoiedni) i po problemie co do Pb nie pomogę nie moja domena
-
u mnie lata stag4 eco + czerwone valteki i całkiem bezproblemowo dodam ze auto jest na hybrydzie i mbc koszt niecałe 2 tyś zakładane 2 lata temu
-
halo i jak sytuacja się rozwineła? co z autem?
-
jak masz jakiś program typu vag itp możesz podejrzec jakie temp. pokazuje czujnik nie kupuj nic na pałe szkoda kasy można tez podejrzec np. na panelu klimatronika jaką aktualnie masz temp bo ta nadesce jest troszkę inna niż ta którą czujnik podaje na komp.
-
w 1.8t quattro nie da sie bez zdjecia przodu chyba ze ktoś ma maciupkie dłonie
-
i jak wymienic ta pompe? ustalił ktoś coś?
-
walczyłem u siebie z szarpaniem przy przyspieszaniu które pojawialo sie powyżej 4000 obr i to nie zawsze jednak nie doszedłem do tego co jest przyczyną po pewnym czasie szarpanie zaczeło się też pojawiac na niższych obrotach wiec zaczołem szukać cewki,nieszczelność itp jednak zero rezultatów i postanowiłem podleciec do kumpla zeby podpiąc kompa błedów brak i tak od słowa do słowa i doszliśmy do wniosku podmiany świec i szarpanie znikło może i u ciebie to pomoże wykręc i zobacz w jakim są stanie
-
sorki nie doprecyzowałem moj kluczyk zamyka/otwiera auto i zamyka/otwiera szyby natomiast mam chcec zainstalowac alarm żeby wkurzyc (wycie syreny) ewentualnego amatora który chce sięgnąć po moje radio czy co kolwiek co zostawie w aucie wiadomo to złodziej pilnuje nas a nie my złodzieja