
verbel
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O verbel

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Choc faktycznie Robo ladnie zrobil okablowanie
-
Szczeze wole wyciecie niz podniesiona oslone ale tez mam wlew kolo wklewu PB bo w zderzaku to cienko wyglada
-
tak, gazownicy obcięli bo by się nie spasowało, choć pewnie jak bym sam to robił to bym inaczej podciął. shit happens
-
Witam Przedstawiam wam swoje Audi które mam już jakiś czas. A4 B6 1.8T BFB 163km ale quattro. kolor: Atlas Gray przebieg: 160 000 skrzynia: 6 biegów Bixenony środek: standard swing ale ma 3 ramienna "sportową" kierownicę instalacja LPG: KME ale niestety na czerwonych H2001 - moja niewiedza po założeniu nie sprawdziłem Hamulce: przod 312mm tyl 255mm Co tydzień myte i quickdetailerowane, a raz na miesiąć woskowany. Zrobiłęm 1-stage polerke by usunąć płytkie pajączki. (zaczynam weekendowo detailingować auta - ostatnio nawet miałem b7 s-line na środek) Mody planowane: Stage I - program - wtryski 320 Stage II - Downpipe - FMIC - Filtr K&N Jeżeli chodzi o wnętrze to mam najgorszy setup bo do SWINGu mało co jest fajnego, nie da się włożyć s-linowych foteli ;/ tyle co dywaniki muszę zmienić, okleić dekor na szczotka aluminium i może turbo boost zamontować pod panelem klimi. Z zewnątrz to jeżeli będzie kasa to dokładka z S-Line ale pomalowana na szary mat (tylko nie wiem jaki to kolor u nas bo w stanach można dostać w sprayu dokładny kolor) tak jak to w USA niemalowany USP kit montują. Lotka na bagażnik i na drzwi poszerzenia alla S4 I może kiedyś 17" felgi i -30mm eibach Długo się zastanawiałem czy inwestować w ten samochód ale tak szukałem i w moim budżecie nie znajdę 1.8t quattro b7 z takim przebiegiem więc będę się trzymać mojej B6tki Teraz minusy: - 6 biegowa skrzynia biegów i jej hałasujący 1 bieg, Wada fabryczna. - notorycznie przepalające się przednie pozycje, nawet założyłem LEDY i widzę dziś że jeden zaczął mrugać i ledwo się już pali ;/ a teraz fotki: Pozdrawiam z Łodzi
-
kwestia gustu jak zwykle, mi sie podoba unpained ale tylko z frontem takim bo seria wyglada srednio.
-
Witam Odkopuje by nie zakładać nowego tematu. Czy ktoś wie jaki kolor/lakier dobrać by "plastikowe" elementu dołu odświeżyć? rozważałem lakierowanie pod kolor auta ale chyba gdy uda mi się uzbierać na dokładkę sline B6 to bym chciał zrobić jak w USA chłopaki a mam taki sam kolor samochodu. W USA to jest SEM Bumper Coater Medium Smoke ale jaki jest odpowiednik u nas w puszkach?
-
Budowa układu wydechowego w Audi A4 B6/B7 1.8T
verbel odpowiedział(a) na zelek87711 temat w Audi A4 B6/B7
Witam Panów Mam pytanie do doświadczonych, ostatnio rozczelnilo mi sie łączenie 1-2 wchodzące do środkowego tłumika (a4 b6 1.8t quattro) a ze to jest taki smieszny placek srodkowy zastanawiam się czy można by go zastąpić czymś ciekawym? zaznaczam iż niedługo będe montować downpipe bo idze soft na 200km. Pozdrawiam -
:> nie omieszkam sprobowac, dzieki ---------- Post dopisany 30-04-2013 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2013 at 21:08 ---------- mam pytanie, czy to normalne ze ze zmiany ze wstecznego na 1 czuje i slysze jak by jakis luz w ukladzie napedowym? Dodam ze mam sprzeglo do wymiany ktore zostanie zrobione lada chwila. Nie wiem czy to jest cos innego czy powiazane z chalasliwa jedynka. I czy ktos zastepowal kiedys 6 biegowki 5 biegowkami? ostatnio szukalem GJW ale niestety bez rezultatu a wiem ze GDU do BFB pasuje.
-
No ja mam GJW i patrzylem na allegro to 2200 pln więc średnio
-
A4 b6 Avant 1.8T quattro BFB Wiec miasto oszczednie nawet do 8 litrów jezeli nie ma korków ale jak sie o 16 jedzie to tak z 11l/100km Trasa tak do 100-110 nawet do 6,7l/100km Autostrada 140-160 kolo 8,5-9,5 l/100km najbardziej oszczednie sie jedzie nawet 60km na 5-6biegu przy 1800RPM
-
mnie wyje pierwszy bieg podczas pracy mocy, po odpuszczeniu gazu cichnie, wiec słuszczona jest bierznia ktoregos z zebów po stronie styku napędzania. Sam bede myslal co zrobic bo w ASO krzykneli 2000 pln za nowy walek (1 i 2 sa na walku napedowym). Albo szukac skrzyni z tym walkiem (wszytkie praktycznie 6 biegowki quattro i FWD) albo wlasnie wymiana na 5-biegowke.. Ale widze ze masz 1.8 bfb jak ja wiec 5-bigowka powinna podejsc bezproblemu
-
ogólnie to powinno się pamiętać że każde klocki pylą (podstawa tarcia powierzchni o powierzchnie), Ceramiczne pylą na jasno i dlatego na alufelgach (chyba ze ciemne) nie widać brudu jak przy normalnych klockach pół-metalicznych.
-
mnie póki co to nie przeszkadza zbytnio, jak działa nawiew i radio to w ogole nie słychać. dopiero to zauważyłem jak miałem wszytko wyłączone
-
no niestety skrzynie GJW sa drogi i taak jak patrzylem na allegro to min 2k pln. Narazie moze pojezdze dopuki nie bedzie denerwowac. a potem bedziemy widze szukac sensownego rozwiazania
-
no jest to jakaś myśl, na razie wycisnolem XSADO i zmieniłem olej na nowy, może coś pomoże, jak nie to zobaczymy, może być tak ze jeden ząb się po prostu złuszczył a nie ukruszył, a z tym to da rade jezdzic