Skocz do zawartości

Dreger

Pasjonat
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Dreger

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Bydgoszcz/Trójmiasto

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pozostały czas: 6 dni i 20 godzin

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedam Skodę Octavia 2006 rok, 1,8 turbo benzyna 150 km. Auto krajowe, bezwypadkowe, bezkolizyjne, serwisowane regularnie. Przebieg 125 tys km W rodzinie od 8 lat, kupiony od pierwszego właściciela, użytkowała żona. Lekkie zarysowanie lewego przedniego nadkola. Wszystko działa prawidłowo, serwis regularnie co roku. Obecnie nic nie trzeba naprawiać, wymieniać. 2 komplety kół, zimowe na felgach stalowych, letnie na alufelgach Cena do lekkiej negocjacji

    8,600.00 PLN

    Niemcz - PL

  2. Zobacz ogłoszenie Skoda Octavia 2006 r. 1,8 turbo benzyna 150 km Auto krajowe Sprzedam Skodę Octavia 2006 rok, 1,8 turbo benzyna 150 km. Auto krajowe, bezwypadkowe, bezkolizyjne, serwisowane regularnie. Przebieg 125 tys km W rodzinie od 8 lat, kupiony od pierwszego właściciela, użytkowała żona. Lekkie zarysowanie lewego przedniego nadkola. Wszystko działa prawidłowo, serwis regularnie co roku. Obecnie nic nie trzeba naprawiać, wymieniać. 2 komplety kół, zimowe na felgach stalowych, letnie na alufelgach Cena do lekkiej negocjacji Użytkownik Dreger Data 10/31/24 Cena 8,600.00 PLN Kategoria Inne marki  
  3. Hm... Podobno to dobre silniki. Chyba każdy 18-20 letni A4 B7 będzie miał przejechane 300-350 tyś km. Może ktoś z Kolegów posiadaczy lub użytkowników tego silnika coś podpowie?
  4. Koledzy taki temat: A4 B7 2006 r. z silnikiem 1,8 T benzyna 163 km ośka, ma przejechane 320 tyś. bierze około 0,5 l oleju na 1000 km i ma maglownicę do regeneracji. Warto to kupić za 14 tyś? Pytam bo nie mam doświadczenia z tymi silnikami. Czy one tyle oleju spalają? jak wygląda spalanie benzyny na trasie przy jeździe 120-130 km/h Czy są dobrze zabezpieczone pod względem korozji?
  5. Wogóle nie pompuje. Była robiona pełna regeneracja 3 miesiace wstecz i wszystko chodziło idealnie.
  6. Koledzy Pojawił mi się problem w A4 B5 1,9 tdi AJM: turbo przestało pompować. Było regenerowane i wszystko działało ok. Wczoraj przestało pompować. Wężyki sprawdzone są ok. Podciśnienie jest. Co dalej sprawdzić?
  7. Witam Koledzy taka sytuacja mi się przytrafiła. Wracałem wczoraj z urlopu i około 2-3 km przed domem zapaliła mi się kontrolka oleju. Dojechałem pod dom wypakowałem bagaże, wjeżdzam do garażu a na ulicy duża plama oleju. Zaglądam pod auto i cały spód ubrudzony od oleju, aż po tylny zderzak. Dzisiaj rano sprawdzam na bagnecie - oleju mniej niż na minimum. Pod autem ponownie duża plama. Praktycznie cały olej wyciekł. Silnik z góry czysty. Pytanie skąd mógł tak nagle wyciec cały olej? pzdr
  8. Auto kupiłem w 2012 i nie wymieniłem akumlatora. tak więc ma ponad 13 lat minimum. zawsze działał odpalał nawet jak stał dłużej. I nigdy go nie ładowałem!
  9. ponad 13 lat. I ciągle super działał
  10. Dzieki. No szkoda tego mojego bo to jeszcze stara szkoła akumulatorów. Czyli podłączyć najpier na kablach do innego auta i dopiero prostownik?
  11. Koledzy zostawiłem w samochodzie zapalpne światło przed sylwestrem i przez kilka dni wyładował się kompletnie akumulator. Podłączyłem prostownik ale nawet nie chce zaskoczyć . W standardzie jest akumulator do A4 B5 1,9 tdi - 77 Ah i 760 A? Czy Tuborg o parametrach 80 Ah i 760 A będzie ok? Ma szerokość 31 cm czyli tyle co mój obecny. Te Tuborgi to Polskie są. Ktoś ma lub miał? jakie opinie?
  12. Koledzy Świeci mi się kontrolka ABS i piszczy sygnał. Myślałem, że uszkodzeniu uległ któryś czujnik abs. Po podłączeniu komputera u 2 mechaników jest taki problem że pokazuje sie komunikat - nie ma połączenia z pompą/sterownikiem więc nie można zczytać błędu. Elektryk sprawdził, że zasilanie do sterownika dochodzi, masa też jest, styki wyczyścił -efekt ten sam. Z tego wywnioskował, że uszkodzony jest sterownik pompy abs. I teraz na pompie jest numer: 0265220525 natomiast potrzebny jest jeszcze numer sterownika który jest na spodzie, próbowałem odczytać przy pomocy lusterka ale ciężko jest odczytać ponieważ cyfry są małe i jeszcze do góry nogami - coś jakby 8573 654 32 ? Moje pytanie jest czy aby kupić sterownik pompy musi być dokładnie taki sam numer jak na moim? Czy też da się dobrać na zasadzie rocznika auta i wersji silnikowej? Czy można kupić sam sterownik czy trzeba od razu z pompą abs?
  13. Dzień Dobry Czy mógłbym prosić o rozkodowanie vin WAUZZZ8KXBA169377 dziękuję serdecznie
  14. Tak, cały czas słychać taki cichy świst coś jakby odkurzacz owinięty kocem. tak jak pisałem wcześniej kiedy włączałem klimatyzacje nic nie było słychać. Wszystko działa więc może faktycznie ubyło czynnika. Ostatni raz uzupełniałem 5 lat wstecz.
  15. Kolego oddaj sprawę do sądu. Może to być nawet sąd internetowy w Lublinie. Koszty niskie, masz dużą szanę wygrać, potem komornik wyegzekwuje kasę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...