
zielony81
Pasjonat-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zielony81

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Myślenice
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie wymieniać termostat tylko dobrej firmy lub oryginał. Męczyłem się dwa lata czytałem że te typy tak mają itp. w końcu zaryzykowałem i wymieniłem. Jak osiągnie temperaturę to wskazówka stoi książkowo. Szkoda że czekałem tak długo.
-
Kolego gumki są wybite.Zadzwoń to wyjaśnię 667785930
-
Czujnik 1/2 położenia pedału przyśpieszenia (G79)/(G185)
-
16805--Czas nagrzewania katalizatora, bank 1 efektywności poniżej progu lub katalizator wstępny; zespół 1: za mała skuteczność. Górna wartość skrajna przekroczona. 16815--Katalizator Początek cylindrów 2, wydajność jest zbyt niska 17550-- Rejestracja obciążenia. Dolna wartość skrajna przekroczona.
-
Analiza logów statycznych - Audi a4 b6 1.9 TDI 130KM Quattro AVF
zielony81 odpowiedział(a) na grymberg temat w Audi A4 B6/B7
Popraw kąt synchro -
Spróbuj to się przekonasz na własnej skórze
-
Jak chcesz tak kręcić maszynę to wróć do benzyniaka bo dieslem długo tak nie pojeździsz
-
Kolega pisze Ci, że to działa automatycznie, a Ty dalej swoje.Poczytaj co to odma a odpowiesz sobie sam na pytanie
-
Kolego widzę że miałem rację z klimą.Kilka postów wyżej. Ja wymieniałem 3x te gumki w ciągu tygodnia(koszt 3x 60zł) i za każdym razem po dwóch dniach były uszkodzone.Te gumki to zamienniki i są kiepskiej jakości.Stwierdziłem że póki klima dobrze chłodzi to może coś dorobię mocniejszego, a jak padnie to wymienię całą. W końcu kupiłem kolejny komplet i dorobiłem na wzór takie gumki z paska klinowego.Po założeniu o dziwo klima chodziła tydzień bez szwanku więc stwierdziłem że może się przyciera i postanowiłem zmienić w niej olej.Okazało się że po podłączeniu do maszyny skacze ciśnienie od 8-12 bar.Po wymianie oleju pięknie trzyma 12bar i chodzi już 3 miesiące, a dorobione gumki spełniają się. Powodzenia w naprawie
-
Witam bardzo proszę o analizę logów i opinie o kondycji mojego silnika gdyż zastanawiam się nad podniesieniem mocy. z góry dziękuje i pozdrawiam http://vaglog.pl/log_226908.html http://vaglog.pl/log_226909.html http://vaglog.pl/log_226910.html http://vaglog.pl/log_226918.html http://vaglog.pl/log_226912.html http://vaglog.pl/log_226911.html http://vaglog.pl/log_226913.html http://vaglog.pl/log_226917.html
-
Witam kolego miałem podobny problem okazała się że to sprzęgło klimatyzacji. Można to sprawdzić w ten sposób: na ECO głośniej pracuje a na klimie cisza.
-
Tak na wykropkowanym i po nocy na prostym podłożu
-
P0300 Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach P0304 Cylinder 4: rozpoznano brak spalania (wypadanie zapłonów). Górna wartość skrajna przekroczona. Niezrozumiały sygnał.
-
Koledzy tak przy okazji uważajcie przy odkręcaniu przewodu smarowania turbiny.Mi się to nie udało. Koszt nowego to 209zł. Używkę ciężko kupić w dobrym stanie