-
Postów
206 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
231O dayd_4
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
PL
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tak, na pewno miał za duże opony. Nie pamiętam modelu. Na pewno były to opony kierunkowe.
-
Opony to temat rzeka. Opowiem Ci historię. Zanim kupiliśmy tą Eskę, chłop nas tak przewiózł, że chyba do końca życia tego nie zapomnę. Sytuacja miała miejsce na Słowacji, Jożin z Bażin przyjechał po nas Maserati, a na podwórku miał jeszcze jakieś Ferrari, itp. fury, więc wzbudzał zaufanie - raczej świadomy kierowca. Jedziemy na jazdę próbną S4 DTM Na takim ślimaku kilkupasmowym, gdzieś tam, na tej Słowacji, dosłownie to był taki nawrót 180 stopni - zbliżamy się dosyć szybko do tego ślimaka, normalny ruch miejski, jakieś auta dookoła, jak to na obwodnicy - dojeżdżamy do tego nawrotu, i normalnie tutaj każdy zaczął by hamować i tego właśnie się spodziewaliśmy z @HOLMATRO,a Jożin zamiast na hamulec, to gaz w podłogę, Eska bokiem, ja mordą przykleiłem się do szyby - przeciążenie boczne było jak w samolocie, lubię szybko jeździć i nie pierwszy raz wpadałem szybko w zakręt, ale tym razem myślałem, że to już będzie koniec, a Jożin - w japonkach z uśmiechem na twarzy, elegancko, bez żadnej walki, delikatnie skręcił kierownicą w lewo i przeciągnął Eskę lekkim uślizgiem przez cały ten łuk. Ależ to musiało wyglądać z zewnątrz!!!!!!!!! Byłem pod niesamowitym wrażeniem, co potrafi ten konkretnie napęd z Rsa... i opony... A dlaczego o tym piszę? Bo właśnie to były TOYO... Osobiście nie preferuję japońskich opon, bo są dosyć twarde. Na swoim Audi miałem kilka modeli opon, w ciągu tych 7 lat eksploatacji, w tym 2 sezony Yokohama Advan Sport 101. Ostatecznie zakończyłem testy na Pirelli PZERO (w normalnym rozmiarze, bez żadnych naciągów!!) i byłem mega zadowolony, fajnie kleiły. Teraz szwagier @HOLMATROdo Boxstera też sobie je kupił i bardzo jest zadowolony z przyczepności. Ja z kolei w swoim Boxsterze mam obecnie Continentale i kompletnie nie kleją. Osobiście, do każdego swojego samochodu, jak tylko będę musiał zmienić opony, będę zakładał Pirelli PZERO. Do mojego stylu jazdy i moich aut, uważam że są najlepszym kompromisem. Ogólnie to bardzo rozległy temat, bo opony trzeba dobrać do wagi auta, stylu jazdy, dróg, warunków pogodowych, itp. itd. Jakiej opony byś nie wybrał, to zawsze będzie to jakiś kompromis. Ale co ten Jożin wtedy na tych TOYO odstawił, to będę pamiętał do końca życia.. Pozdr
-
Sprawdź sobie najlepiej jaka jest specyfikacja producenta. Może 245/40 jest dopuszczalne w Esce. Z tego co kojarzę, to trochę "duże" były te opony, a Jożin coś chyba na wyrost tam ubrał. A to Ty jesteś nowym nabywcą?? To Gratuluję. Fajna furka. Sporo wspomnień.
-
Nie no 245/40R18 to będziesz miał "balon", to prowadzenie będzie żadne, zwłaszcza na feldze 8J. Absolutnie nie idź w tą stronę. Przy 8 calowej feldze nic bym nie kombinował. 225/40R18 tak chyba zaleca producent i tak bym zostawił. Ewentualnie (tak jak ja miałem) 235/40R18 - też dopuszczony rozmiar przez producenta, troszkę wygodniej, ale też dobrze auto się prowadzi, nie będzie jeszcze zbyt "gumowe". 245/40 będzie duuużo większą oponą (obwód koła). No i za szeroką na 8 cali, rozleje się na feldze i auto będzie stabilne jak Polonez. Pozdr!
-
Szanowni, zamykam temat. Po ponad 7 latach i przejechaniu 107260km. sprzedałem swojego BEXa. Mówią, że jeśli się nie obracasz za swoim samochodem po jego zamknięciu, to masz zły samochód - ja chyba miałem właściwy, bo zawsze się obracałem...A każdy kilometr, zawsze dawał mi frajdę, bardzo lubiłem nim jeździć. Łezka się w oku kręci - mnóstwo wspomnień, mnóstwo godzin pracy przy nim, mnóstwo pieniędzy i mnóstwo szybkich kilometrów, ale jak pisał Adam Asnyk: "Trzeba z żywymi na przód iść, po życie sięgać nowe: A nie w uwiędłych laurów liść z uporem stroić głowę!" Jest też mała satysfakcja, ponieważ oddałem samochód gotowy do jazdy, doprowadzony do stanu, w jakim mi się najbardziej podobał, nawet założyłem nową oryginalną dokładkę Cupra do sprzedaży, do tego poszedł w ręce pasjonata. Oby kolejnemu właścicielowi dawał tyle samo frajdy i oby służył mu równie wdzięcznie jak mi. Ponieważ nowy właściciel zdecydował się nie kontynuować wątku tutaj na forum, ani nie zakładać swojego - niniejszym wątek Black BEX quattro uważam za zamknięty. Dziękuję wszystkim za wspólne lata, za komentarze i obserwowanie wątku Załączam pożegnalną fotę za zgodą nabywcy(ten bez włosów to ja) Pozdro quattro fani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Black BEX quattro S-line+ 1BV/225KM-345Nm by Gregor10/Milltek/Vfiz/Brakes-345-300mm/ATS-GTR908/RS4
dayd_4 odpowiedział(a) na dayd_4 temat w Audi A4 B6
Sprzedane. -
Szanowni, po 7 latach postanowiłem sprzedać swojego BEXa. Poniżej link do tematu na forum, gdzie opisana jest szczegółowo cała historia. W przypadku pytań, proszę o kontakt telefoniczny. https://a4-klub.pl/topic/425187-black-bex-quattro-225km345nm-by-gregor10fullllmilltekvfizbrakes-345300ats-gtr908kierownicars/ Nr VIN: WAUZZZ8E64A216806 Kraj pochodzenia: Niemcy 1 właściciel w Polsce, 1 właściciel w Niemczech 2 kluczyki, kpl. książek serwisowych, instrukcji Przebieg 275300km. Ostatnia wymiana oleju: 12.04.2024r. 275010km. Ostatnia wymiana rozrządu: 19.04.2023r. 263100km. Przegląd ważny do: 08.02.2025r. OC ważne do: 08.02.2025r. Samochód do obejrzenia we Wrocławiu, w salonie Skody. Kontakt: Tel. 539 540 841 Ekstrasy w skrócie: - Program by Gregor10 (nowe wtryski S3 BAM, nowa pompa paliwa VDO, nowe zawory N75, DV, Nowe świece NGK) Program na trwałość, nie na wyścigi. Strojony na paliwie 98 i tylko takie jest stosowane (ustawiony duży udział benzyny do LPG) - Układ hamulcowy kompletny i oryginalny z AUDI S4 B7 - Przód i Tył wraz z regeneracją zacisków i lakierowaniem (345mm/300mm) Komponenty: Ferodo, Brembo, ATE Ceramic - Przewody hamulcowe HEL w stalowym oplocie - Kierownica oryginał Audi RS4 (występująca jako opcja w RSie!) po pełnej regeneracji - Full V-FIZ od Mario (szczegółowe wskazania na kolorowym wyświetlaczu między zegarami- pomiary, wykresy, cuda-wianki + BOOST bezpośrednio z kolektora ssącego) - Układ wydechowy Milltek (DP od BAQ Garage, końcówki Ulter. 2 rodzaje - fi 90skośne i fi 100proste – do wyboru) - Kute felgi (9kg) z serii wyścigów Scirocco CUP – ATS Motorsport GTR908 (9x18 ET37) - Opony Pirelli PZERO 245/35R18 (przebieg 10000km.) - Zawieszenie oryginał 1BV, oryginalnie obniżone i utwardzone + talerzyki przód z Audi B5, z tyłu podniesiona klasa wagowa sprężyn z 11 na 13 - Bixenon (seryjny) zmieniony na B8 polift (soczewka z odbłyśnikiem) - Wszystkie kratki przednie „plaster miodu” - Oryginalna SEAT nowa dokładka zderzaka przedniego Seat Cupra (dokładam osobno) - Samochód serwisowany przez 7 lat co 8000km. w ASO z grupy VW - Stosowany olej 5W40 Liqui Moly High Tech (interwał wymiany ustawiony na 8000km.) - Olej w skrzyni biegów i dyferencjale Millers - Świeży rozrząd Contitech wraz z pompą wody (10000km.) - 2 kluczyki, książka serwisowa, instrukcje, etui oraz setki zdjęć… - 2 x Cupholder Wyposażenie seryjne zgodnie z VINem: - Sline zewnętrzny i wewnętrzny - Zawieszenie 1BV obniżone -20mm, dodatkowo usztywnione - Szyberdach - Czarny sufit - Czarna skórzana tapicerka - Czarne szyby (dymione fabrycznie) - Czarne relingi - Czarne obwódki szyb - Czarne wnętrze reflektorów przednich - Czarny lakier NIEmetalizowany LY9B - Biksenon z układem poziomowania i oczyszczania (największa soczewka) - Nagłośnienie BOSE (10głośników) - Radio Concert (dołożony moduł Bluetooth) - Nawigacja + płyty oraz antena dachowa „płetwa” - Składane elektrycznie lusterka podgrzewane - Kolorowy FIS - Tempomat - Podgrzewane fotele - Kierownica pikowana skóra - Gałka zmiany biegów aluminiowa - Elementy dekoracyjne wnętrza aluminiowe - Pakiet podświetlenia - Parktronic tył - Koło zapasowe dojazdowe itd. Jak coś, proszę dzwonić. Pozdrawiam
-
To polecam zwiększyć budżet kilkukrotnie...
-
I to jest mądrość @Langista! Chcesz się oglądać za samochodem jak z niego wysiadasz - kup audi na wypasie. Być może będziesz tylko się za nim oglądał, jak stoi na parkingu... Chcesz kupić auto rozsądne - kup sobie Fabię 2 1.4 MPI, załóż gaz i się śmiej z kosztów eksploatacji. (Ale z Ciebie niestety też śmiać się będą)
-
Jeśli decydujesz się na auto klasy premium i masz odłożone kilkanaście tysięcy złotych, kup za 2/3 posiadanych środków. Nigdy za wszystkie! Tylko 1.8T