
demo84
Pasjonat-
Postów
46 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O demo84

Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Spotkania w środkowej części Anglii-pogaduchy
demo84 odpowiedział(a) na domjenick temat w Europa i świat
panowie ja sie pisze na nastepny spocik okolice liverpool-u mi pasują fajnie ze w tych rejonach Anglii też sa maniacy szkoda tylko ze tak p.....dzi -
[B5 ADR] Spadaja obroty do 700 -600 przy redukowaniu biegow
demo84 odpowiedział(a) na Arthur_tt temat w Audi A4 B5
a adaptacja przeplywki zrobiona po wymianie?? :gwizdanie: -
i jak rozwiazales probelm ? daj znac i sorry za OT
-
[B5 APT] Poziom paliwa - dziwne wahania wskazówki
demo84 odpowiedział(a) na troberto temat w Audi A4 B5
jak zatankuje to wraca do normy -
[B5 APT] Poziom paliwa - dziwne wahania wskazówki
demo84 odpowiedział(a) na troberto temat w Audi A4 B5
ja tez to mam u siebie czesto jak wskazówka jest w okolicach 1/4 baku to zmierza w oczach do zera potem auto postoi i wskazówka jest spowrotem na 1/4 baku a kontrolka od rezerwy wciaz sie swieci rece opadaja -
Jezeli z tego miejsca tryska to nie ma watpliwosci ze uszczelka nie trzyma jesli masz dostep do takiej uszczelki to zmien moze w ASO maja osobno tak samo jak do termostatu :gwizdanie:
-
z "tego" co pokazujesz na drugim zdjeciu to czujnik temperatury cieczy zrob tak: na zimnym silniku , wez strzykawke i jakas rurke podczep do niej , "wypompuj" caly plyn ze zbiorniczka i wypnij wspomniany czujnik, najpierw wtyczke potem plastikowa zawleczke i wydobadz czujnik! na jednym z konców powinien byc gumowy oring ( uszczelka) prawdopodobnie tamtedy cieknie , zabierz czujnik do ASO i kup taki sam czujnik wsadsz, zapnij zawleczke i wtyczke i uzupelnij plynu w zbiorniczku do pomiedzy min a max !!! mam nadzieje ze pomoze bo na uszczelke pod glowica mi to nie wyglada skoro to wyciek o ile masz pewnosc ze to wyciek !!!! jak jestem w bledzie niech mnie poprawi wciaz sie ucze :decayed:
-
ja probowalem uginac i za h...a sie nie da
-
Nie wydaje wam sie ze temp na vagu i klimie jest za wysoka?? moze ja juz jestem przewrazliwiony
-
raczej nainacza ktory juz nie domaga i nie napina
-
ja dzisiaj odebralem auto od mechaników i przepustnicy mi nie adoptowali obroty mi spadaly oraz falowaly wylaczylem wszystkie urzadzenia co biora prad i przekrecilem stacyjke do zaplonu i po paru sek. przepustnica mi sama sie adoptowala PS domjenick przepustnica na ebay.co.uk ok 30£ nie jest tak zle
-
Witam panowie!!!! Niedawno wymienialem termostat Wahlera niestety nie ori i podejrzewam ze to sie na mnie zemscilo :wallbash: z temp. do niedawna bylo wszystko ok 90 na blacie i 90 na klimtroniku orz pod vgiem rowniez dzis podpielem kontrolnie vaga i tam temp pokazuje mi w engine kolejno 97.5st 67st 100st w instruments okolo 97 oraz na klimatroniku ok 97st wszystko to podczas postoju gdy jade temp. na klimatroniku spada do ok 93-94st a na blacie rowne 90st nie wiem od czego zaczac ?? czujnik temp wsadzilem niedawno z passata B5 ale uzywke prosze o porade od czego zaczac?? moze podjade na szort i wezme jeszcze ze dwa czujniki i bede sprawdzal na kazdym po kolei ??
-
Panowie co myslicie o tych do A6 C5 http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A6-C5-LED-rear-lights-in-Pro-Germany-clear-red-S6_W0QQitemZ350080836757QQcmdZViewItem?hash=item350080836757&_trksid=p3286.m14.l1318 ciekawe jak beda wygladaly z moja zielenia
-
Dlatego zalalem 5W30 Valvoline mysle ze na te upaly w UK powinno wystarczyc bo srednia temp. w leciej tutaj to ok 20 st.C
-
jesli jest wiecej bledów, beda sie zmieniac same bynajmniej u mnie tak jest