
kiko_16v
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kiko_16v

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
pdk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
pewnie tak będzie, aku faktycznie padło bo czekałem na milicjantów i na strażaków, chwile zeszło aku nie wytrzymało, poczekam na magika z warty i bede kasował, tylko dziwne jest to ze po odpaleniu rano zaraz gaśnie wcześniej tak nie miałem
-
Witam, wczoraj moja czarnula oberwala w kufer i oto takie bledy pomoze ktos to rozpracowac?? Swieci sie ABS ESP ,Poducha i kontrolka z recznego, usuwac nie prubuje bo czekam na żeczoznawce do wyceny szkody wszystko moge odczytac ale nie mam polaczenia z poduchami, Friday,16,January,2015,04:49:51:32264 VCDS Version: Release 11.11.3 Data version: 20121206 Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF Component and/or Version: ESP8 FRONT H06 0140 Software Coding: 0004401 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 2C5D1A698F10169 3 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 39 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0100 Hex Value: 0x0300 Hex Value: 0x0024 Hex Value: 0x0187 Hex Value: 0x0001 01321 - Control Module for Airbags (J234) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x0020 Hex Value: 0x0013 Hex Value: 0x1694 Hex Value: 0x0001 00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 39 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0C04 Hex Value: 0x4034 Hex Value: 0x0008 Hex Value: 0x379F Hex Value: 0x0001 Friday,16,January,2015,04:55:56:32264 VCDS Version: Release 11.11.3 Data version: 20121206 Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl Control Module Part Number: 8E0 907 279 N Component and/or Version: int. Lastmodul ECE 0907 Software Coding: 10001 Work Shop Code: WSC 06335 VCID: 3D7B272D376A8F1 1 Fault Found: 01501 - Bulb for Blinkers; Rear Left (M6) 30-00 - Open or Short to Plus Friday,16,January,2015,04:57:58:32264 VCDS Version: Release 11.11.3 Data version: 20121206 Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Control Module Part Number: 8E0 920 931 P HW: 8E0 920 931 P Component and/or Version: KOMBI+WFS 4 H14 0110 Software Coding: 0006101 Work Shop Code: WSC 01473 202 104822 VCID: 356B3F0D5F5A571 3 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent 01316 - ABS Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent 01321 - Control Module for Airbags (J234) 004 - No Signal/Communication Friday,16,January,2015,04:59:22:32264 VCDS Version: Release 11.11.3 Data version: 20121206 Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl Control Module Part Number: 8E0 959 433 CJ Component and/or Version: Komfortgerát TBF 4135 Software Coding: 06986 Work Shop Code: WSC 06335 Additional Info: 8E1959801H Tőrsteuer.FS BRM 0606 Additional Info: 8E1959802H Tőrsteuer.BF BRM 0606 VCID: 7BFFE93569FE411 2 Faults Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 36-00 - Open Circuit 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent Friday,16,January,2015,04:53:24:32264 VCDS Version: Release 11.11.3 Data version: 20121206 Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 016 JA HW: 028 101 272 3 Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 8002 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 6BDFD9754A9ED11 5 Faults Found: 005641 - Crash Shut-Down Activated P1609 - 000 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 220802 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 840 /min Load: 0.0 % Voltage: 14.14 V Bin. Bits: 00101000 Torque: 151.3 Nm Torque: 0.0 Nm 005686 - Powertrain Data Bus P1636 - 000 - Missing Message from Airbag Controller Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 8 Mileage: 220802 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 819 /min Speed: 14.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.38 V Bin. Bits: 00101000 Torque: 153.7 Nm Torque: 0.0 Nm 001384 - Cruise Control Switch (E45) P0568 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 10.79 V Bin. Bits: 11001100 Bin. Bits: 11100000 (no units): 0.0 005713 - Powertrain Data Bus P1651 - 000 - Missing Messages - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 10.87 V Bin. Bits: 11001100 Bin. Bits: 11100000 Bin. Bits: 00000000 005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 000 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1008 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.32 V Bin. Bits: 11001100 Bin. Bits: 11100000 Bin. Bits: 00000000 Readiness: 0 0 0 0 0
-
hejka, u mnie to samo kiedyś sie połaczyłem a teraz juz nie moge nie wiem co sie porobiło, jak sie czegos dowiesz to daj znac
-
kiko olej, jeśli Ci zależy na wuesce konkretnie 175 to najłatwiej przełożyć silnik 125 ccm. :decayed:bo tak w zasadzie jak ograniczyć moc w tak starym motórze (bo motór jest tylko jeden), można by spróbować zmienić tylko cylinder z tłokiem, ale trzeba byłoby podrążyć temat. a co da przekładka silnika w dowodzie i tak zostaje 175, chociaż teraz silnik jest czescia zamienna, wiem ze w simsonach dawali inna zabatke chyba na tylnym kole, co do ktm kumple smigaja na co dzien na tych wynalazkach i sobie nie chwala ich
-
a czy ja pytałem co jest gównem a co nie?? jak bym chciał zapitalac na 900cc to bym zapitalał problemu nie mam ale chodzi mi akurat o ten temat
-
kiedys było cos takiego ze jezdziło sie na karcie simsonkiem do 50cc, problem pojawił sie gdy były simsonki 51cc i ponoc obnizało sie jego moc ciekawe czy dało by sie to zrobic z wsk 175 na 125
-
Witam, i jak wyglada sprawa z jazda motorkiem na kat B. to juz przegłosowane czy jeszcze nic nie wiadomo?? Prawko mam kategorie B+E C+E ale mam małe ale motorek mam manual i pojemność 175
-
pieknie wszystko pokazane, ja swoke broki deko zmasakrowałem i juz nie było sensu ich wkładac, wałki zostały zaspawane na amen a silniczek mruczy jak u Ciebie :banan::banan:
-
problem powstał od nowa, dziś wyjąłem wszystko na wierzch 2 broki wyskoczyły , kolejne 2 wytargałem za uszy wszystko zaspawane na cacy, klucz jaki potrzebny to gwiazdka 12 kontowa rozmiar 10
-
tez mam brb i bez DPF-a
-
oryginału nie pospawasz bo sa aluminiowe,
-
zrobi sie , ale jak na razie powciskałem broki i nie mam czasu tego zrobic tak jak powinno, moze na dniach cos podziałam ale po silniku słychac ze juz lepiej
-
gwiazdka, tylko wlasnie chodzi mi o rozmiar powiadasz ze jak zdejme wałki to nic tam nie trzeba pozniej ustawiac na tych zaworach?
-
włożyłem tego broka ale jest to tak jak fabryka zrobiła, czyli na jakiś czas chce to zrobić tak jak kolega pisze, zaspawać i mam jeszcze pytanko bo nie pamiętam jaki tam był klucz aby te wałki odkręcić a nie chce zdejmować 3 razy pokrywy
-
no własnie jakos to dziwnie wyglada, aby tam cos wbic pomiedzy te wałki to najlepiej je wykrecic, ale co wtedy z ustawieniem zaworów na wtryskach?