
mike333
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mike333

Informacje
-
Imię
mike
-
Miasto
sh zg
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
juz uzupelnilem profil jest to a4 b6 2002 2.5tdi 180km. u mnie econ dziala, mozna wlaczac wylaczac. sprezarka z mojej wiedzy wynika ze nie byla wymieniana, od kiedy auto jest w polsce to na bank nikt jej nie wymienial. nie wiem jak w niemczech ale tutaj nie ma tego juz jak sprawdzic po latach. Masz jakiś sposób nie wiem vagiem czy jakoś inaczej sprawdzić czy te sprzegłielko dziala czy nie ?
-
w przypadku gdybys potrzebował pomocy z wtryskiem tzw sterującym pisz na priva, dam namiar do zakładu co to regeneruje - REGENERUJE CZUJNIK który wg producenta jest nie usuwalny z mechanizmu wtryskiawcza. a jednak ,sam szukałęm pare mc zakładu co to robi.
-
klopot z klima mam od dluzeszego czasu(lato 2013). Zaznaczam ze Calosć układu jest oryginalna nie kombinowana auto od dłuższego czasu mam i jezdzimy nim . Nie bylo przeróbek kombinacji ,znam poprzedniego właściciela nie mial zadnych problemow z klimą przez lata. Problem polega ze tym ze słabo chlodzila po zimie (rok 2013) prawie wcale , dobiłęm w norauto z kontrastem, nie mówili zeby bylo malo gazu itp. Pochodzila troche ale jakby coraz slabiej, wycieków nie znalezli . Vag pokazał ze jeden silniczek miał bład , wymieniłem na nowy oryginał (podam dokładnie numer jak znajde info z vaga) , ale z kazdym dniem coraz slabiej . Kolejne dobicie 2014 lato , tak samo , brak wyciekow gazu sprawdzone w innym warsztacie .Dobił klime mimo ze czynnik i tak był . Vag nie pokazuje zadnego błedu. Teraz lato 2015 nie chce juz jechac 3raz dobijac bo szkoda kasy stawiam ze czynnik jest jak zwykle . Oczywiscie leci powietrze , jakby nie z klimy a z dmuchawy - ciepłe , vag nic nie pokazuje, WENTYLATOR ZAWSZE SIE WŁĄCZA i poprzednich latach też się włączał. W tym roku przewody pod maską nie byly zimnie a raczej lekko ciepłe.. jakies pomysły od czego zacząc ... ? jakiś silniczek ? panel klimy ?
-
panowie od jakiegos czasu mam bardzo minimalne wycieki z miski ,olejowej. Jeśli pisze coś błednie prosze o poprawienie osob w temacie bardziej obeznanych . Podobno sa tam dwie uszczelki jedna zewnętrzna łatwo dostępna która była robiona jakis 2lata temu(tez cos tam ciekło i jest teraz ok ) oraz druga trudniej dostepna i podobno to jest tak ze jej wymiana starczy na max 2lata i znowu trzeba to robić - rzekomo ten model tak ma ,info zaslyszane gdzies na forach zagranicznych. Prosze o informacje jakie są plus minus koszty takiej roboty, ile jest z tym roboty - moze ktos ma link do jakiego manuala? , czy to prawda ze starcza to na max 2lata ? ake-2 2.5tdi 180km.
-
750zl z montazem i demontazem w boschu. oni tego jako bosch nie regenerują (mowie o samym czujniku) mozna troche z ceny zbic jesli sam sobie zdemontujesz ten wtryskiwacz i zamontujesz po regeneracji czujnika. mnie chodzi juz 11mc bez problemu. odradzam ci kupowac od handlarzy z alegro ,obdzwonilem chyba cala polske i oni najczesciej sami nie wiedzą co sprzedają i gwarancja 10dni albo 14dni albo miesiac co to za gwarancja , jak sie okaze nie sprawny to nikt za montaż nie zwraca ,a oni sami albo tego nie montują albo nawet nie mają zaufanych mechaników ktorzy by to dla nich zrobili..
-
-
przymula powyżej 3 tyś i błąd stały 542 i sporadycznie 550.
mike333 odpowiedział(a) na pomidor_pd temat w 2.5TDI
ws regeneracji wtrysku sterującego moge ci podac namiar bo niedawno regenerowalem swoj i daja rok gwarancji. moj dziala narazie dobrze . -
sprawa wyglada nastepująco, auto ma duże problemy aby odpalić ,nie ma znaczenia czy jest ciepłe czy zimne. Tak samo z paliwem czy ma około pół baku czy 1/4 baku tak samo. Temperatura otoczenia tez nie ma wplywu. Jak odpali to juz jedzie choc raz sie zdarzylo ze zgasl w trakcie jazdy,odpalił i potem znow zgasl i juz kaplica,odpalił dopiero na drugi dzien. Jesli jade i np zatrzymam sie na chwile , to zeby odpalić musze dłuzej kręcic aby zaskoczył, choc moze byc i tak ze w ogole nie odpali. Czasem pali od razu czasem w ogóle nie chce odpalić , słowem nie ma reguł na te dolegliwosci. Auto nie posiada zadnych antynapadów itp, wiec moze to wykluczyc . Zauwazylem ze zaraz po stacie włacza sie wentylator - dosc mocno smiga (klima czy nawiewy byly wyłączone) ,tak jakby sie chłodził choc silnik zimny. Na jałowym obroty lekko faluja - filmik moge poslac na priv. Auta miało robioną regenracja pełną pompy paliwa ,nowe wałki,popychacze ,dziwgienki ,i regeeracja turbo - i przejechalo od tej wymiany ok 18tys km. Akumulator i swiece dobre . Robilem tez wymiane filtra paliwa i sprawdzilem wezyki do pompy (wg opisu z forum )ale nic to nie pomoglo . Widzialem duzo postów na ten temat na tym i innych forach ,stad pytanie: Czy uszkodzonie tego wtrysku sterującego (g80) ma wpływ na to ze nie da sie odalić auta badz ze auto zgaslo w trakcie jazdy ? Badz czy Coolant Temperature Sensor (G2) poprzez błędne odczyty moze prowadzic do takich cyrkow z odpalaniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale czesto zanim auto zaczelo sie tak zachowywac komputer pokazywal co jakis czas problemy z zarówkami ze niby nie swieca (choc swieciły),nie zawsze ale czasem (jakieś zwarcie ?) błedy vag ponizej: Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl Part No: 8E0 907 401 D Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0007 Coding: 02015 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent 01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent Readiness: N/A Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl Part No: 8E0 907 401 D Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0007 Coding: 02015 Shop #: WSC 63351 Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl Part No: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D27 Coding: 01000 Shop #: WSC 00000 Part No: WAUZZZ8E42A Component: 5„5„5 AUZ6Z0B0055809 WAUZZZ8E42A„5„5„5 AUZ6Z0B0055809 3 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent 01304 - Radio 49-00 - No Communications
-
witam. jako nowy nabywca a4. i nowy forumowicz