Skocz do zawartości

mike333

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mike333

Informacje

  • Imię
    mike
  • Miasto
    sh zg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mike333

0

Reputacja

  1. juz uzupelnilem profil jest to a4 b6 2002 2.5tdi 180km. u mnie econ dziala, mozna wlaczac wylaczac. sprezarka z mojej wiedzy wynika ze nie byla wymieniana, od kiedy auto jest w polsce to na bank nikt jej nie wymienial. nie wiem jak w niemczech ale tutaj nie ma tego juz jak sprawdzic po latach. Masz jakiś sposób nie wiem vagiem czy jakoś inaczej sprawdzić czy te sprzegłielko dziala czy nie ?
  2. mike333

    bład 00550

    w przypadku gdybys potrzebował pomocy z wtryskiem tzw sterującym pisz na priva, dam namiar do zakładu co to regeneruje - REGENERUJE CZUJNIK który wg producenta jest nie usuwalny z mechanizmu wtryskiawcza. a jednak ,sam szukałęm pare mc zakładu co to robi.
  3. klopot z klima mam od dluzeszego czasu(lato 2013). Zaznaczam ze Calosć układu jest oryginalna nie kombinowana auto od dłuższego czasu mam i jezdzimy nim . Nie bylo przeróbek kombinacji ,znam poprzedniego właściciela nie mial zadnych problemow z klimą przez lata. Problem polega ze tym ze słabo chlodzila po zimie (rok 2013) prawie wcale , dobiłęm w norauto z kontrastem, nie mówili zeby bylo malo gazu itp. Pochodzila troche ale jakby coraz slabiej, wycieków nie znalezli . Vag pokazał ze jeden silniczek miał bład , wymieniłem na nowy oryginał (podam dokładnie numer jak znajde info z vaga) , ale z kazdym dniem coraz slabiej . Kolejne dobicie 2014 lato , tak samo , brak wyciekow gazu sprawdzone w innym warsztacie .Dobił klime mimo ze czynnik i tak był . Vag nie pokazuje zadnego błedu. Teraz lato 2015 nie chce juz jechac 3raz dobijac bo szkoda kasy stawiam ze czynnik jest jak zwykle . Oczywiscie leci powietrze , jakby nie z klimy a z dmuchawy - ciepłe , vag nic nie pokazuje, WENTYLATOR ZAWSZE SIE WŁĄCZA i poprzednich latach też się włączał. W tym roku przewody pod maską nie byly zimnie a raczej lekko ciepłe.. jakies pomysły od czego zacząc ... ? jakiś silniczek ? panel klimy ?
  4. panowie od jakiegos czasu mam bardzo minimalne wycieki z miski ,olejowej. Jeśli pisze coś błednie prosze o poprawienie osob w temacie bardziej obeznanych . Podobno sa tam dwie uszczelki jedna zewnętrzna łatwo dostępna która była robiona jakis 2lata temu(tez cos tam ciekło i jest teraz ok ) oraz druga trudniej dostepna i podobno to jest tak ze jej wymiana starczy na max 2lata i znowu trzeba to robić - rzekomo ten model tak ma ,info zaslyszane gdzies na forach zagranicznych. Prosze o informacje jakie są plus minus koszty takiej roboty, ile jest z tym roboty - moze ktos ma link do jakiego manuala? , czy to prawda ze starcza to na max 2lata ? ake-2 2.5tdi 180km.
  5. 750zl z montazem i demontazem w boschu. oni tego jako bosch nie regenerują (mowie o samym czujniku) mozna troche z ceny zbic jesli sam sobie zdemontujesz ten wtryskiwacz i zamontujesz po regeneracji czujnika. mnie chodzi juz 11mc bez problemu. odradzam ci kupowac od handlarzy z alegro ,obdzwonilem chyba cala polske i oni najczesciej sami nie wiedzą co sprzedają i gwarancja 10dni albo 14dni albo miesiac co to za gwarancja , jak sie okaze nie sprawny to nikt za montaż nie zwraca ,a oni sami albo tego nie montują albo nawet nie mają zaufanych mechaników ktorzy by to dla nich zrobili..
  6. ws regeneracji wtrysku sterującego moge ci podac namiar bo niedawno regenerowalem swoj i daja rok gwarancji. moj dziala narazie dobrze .
  7. sprawa wyglada nastepująco, auto ma duże problemy aby odpalić ,nie ma znaczenia czy jest ciepłe czy zimne. Tak samo z paliwem czy ma około pół baku czy 1/4 baku tak samo. Temperatura otoczenia tez nie ma wplywu. Jak odpali to juz jedzie choc raz sie zdarzylo ze zgasl w trakcie jazdy,odpalił i potem znow zgasl i juz kaplica,odpalił dopiero na drugi dzien. Jesli jade i np zatrzymam sie na chwile , to zeby odpalić musze dłuzej kręcic aby zaskoczył, choc moze byc i tak ze w ogole nie odpali. Czasem pali od razu czasem w ogóle nie chce odpalić , słowem nie ma reguł na te dolegliwosci. Auto nie posiada zadnych antynapadów itp, wiec moze to wykluczyc . Zauwazylem ze zaraz po stacie włacza sie wentylator - dosc mocno smiga (klima czy nawiewy byly wyłączone) ,tak jakby sie chłodził choc silnik zimny. Na jałowym obroty lekko faluja - filmik moge poslac na priv. Auta miało robioną regenracja pełną pompy paliwa ,nowe wałki,popychacze ,dziwgienki ,i regeeracja turbo - i przejechalo od tej wymiany ok 18tys km. Akumulator i swiece dobre . Robilem tez wymiane filtra paliwa i sprawdzilem wezyki do pompy (wg opisu z forum )ale nic to nie pomoglo . Widzialem duzo postów na ten temat na tym i innych forach ,stad pytanie: Czy uszkodzonie tego wtrysku sterującego (g80) ma wpływ na to ze nie da sie odalić auta badz ze auto zgaslo w trakcie jazdy ? Badz czy Coolant Temperature Sensor (G2) poprzez błędne odczyty moze prowadzic do takich cyrkow z odpalaniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale czesto zanim auto zaczelo sie tak zachowywac komputer pokazywal co jakis czas problemy z zarówkami ze niby nie swieca (choc swieciły),nie zawsze ale czasem (jakieś zwarcie ?) błedy vag ponizej: Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl Part No: 8E0 907 401 D Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0007 Coding: 02015 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent 01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent Readiness: N/A Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl Part No: 8E0 907 401 D Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0007 Coding: 02015 Shop #: WSC 63351 Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl Part No: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D27 Coding: 01000 Shop #: WSC 00000 Part No: WAUZZZ8E42A Component: 5„5„5 AUZ6Z0B0055809 WAUZZZ8E42A„5„5„5 AUZ6Z0B0055809 3 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent 01304 - Radio 49-00 - No Communications
  8. witam. jako nowy nabywca a4. i nowy forumowicz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...