Skocz do zawartości

Tomuś K-ce

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomuś K-ce

Osiągnięcia Tomuś K-ce

0

Reputacja

  1. Piszę że zaciski ok a problemem jest luz na lince.Przegrałbyś ten zakład. Pobrałem książkę "Sam naprawiam" i jest tam napisane o regulacji jak zrozumiałem pancerza także w tunelu nic nie ma.W poniedziałek zajrzę od spodu i mam nadzieję że wreszcie to wyreguluję. ---------- Post dopisany 25-10-2013 at 19:37 ---------- Poprzedni post napisany 29-09-2013 at 09:57 ---------- Udało się wyregulować.Jest ta regulacja pod osłoną termiczną .Teraz przy zaciąganiu ręcznego czuję że zaczyna się naprężać od początku.Dzięki za link do książki.
  2. Dzięki.Prawie wszystko jasne tylko jeszcze jedno pytanie.Gdzie podpiąć miernik do odpiętej kostki czy do przepływki po odpięciu kostki?
  3. Dziś zdjąłem tunel i łokieć przyglądałem się na ten mechanizm i nie mogę zrozumieć co i jak tam ma się naciągnąć żeby było ok.Jest podobnie jak pisze Maxito ale nie widzę żadnej zapadki czy czegoś podobnego.Krew mnie zalewa:rant: że nie mogę sobie poradzić z taką pierdołą.W A3 była normalna śrubka a tu polepszyli.
  4. Przybliżyłbyś jak to pomierzyć:eusathink:Gdzie i jak podpiąć miernik?
  5. Jak wyżej.Potrzebuję kogoś z vagiem kto ogarnia temat bo chciałbym się upewnić czy moja przepływka mówi pa pa.Odwdzięczę się
  6. Witam.Czytałem wiele tematów podobnych ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.Chodzi mi o skasowanie luzu na linkach.Dźwigienki przy zaciskach odbijają,tarcze i klocki nowe.Luźne linki były od kupna auta.Pod osłoną termiczną nie ma regulacji. Proszę o konkretną radę jak je wyregulować.
  7. Nie masz się czego bać:naughty:Ja to ostatnio ćwiczyłem.Musisz rozebrać zacisk u wyczyścić tą ośkę od ręcznego i będzie git.Musisz mieć takie długie szczypce do segerów bo tam jest zabezpieczony mechanizm ręcznego.Powodzenia.
  8. Jestem z wami:kwasny:Jak mi się uda to podmienię przepływkę na próbę i dam znać czy to to.
  9. Jakie ceny rupieci tzn. zaworka i rurki?
  10. Witam.W A3 podłokietnik rozbierało się od wewnątrz tzn. było tam dużo małych śrubek po bokach tylko takich niewidocznych bo pokrytych też takim samym materiałem jak środek.Musisz je wyczuć palcami.Przed rozebraniem sprawdź z przodu przy tej rączce od opuszczania czy tam taka blaszka nie przeskoczyła i dlatego nic Ci nie daje to że ją wciskasz.
  11. U mnie prowadnice wyczyszczone ,nasmarowane,tłoczki nie zapieczone.
  12. Dziękuję za szybkie odpowiedzi.Zrobili mi wczoraj wymianę przez to jedno wejście ale się dziwię że ci "fachowcy" byli zdziwieni że jest tylko jedno
  13. Świece nie zmieniane chyba chociaż przewody widzę nowe. Ale czy od świec może wywalać błąd mieszanki?
  14. Tak jak w temacie.Byłem dziś na serwisie klimy i znaleźli tylko jedno wejście z przodu przy chłodnicy i zrobili serwis tylko przez to jedno.Czy tak może być? Czy t normalne czy tylko u mnie take cuda?
  15. Woda nie jest problemem bo to jest od czasu zakupu autka a to jest już ponad miesiąc. Przepływkę muszę podmienić na próbę to będzie można ją wykluczyć.Wczoraj wywaliłem całkowicie filtr powietrza i zmieniłem taki wężyk od przepustnicy do wtrysków? jakieś podciśnienie i tak jakby ożył.Nie wiem jak ze spalaniem ale z przyśpieszaniem jest prawie ok.Dużo czytałem na temat odmy a u mnie jest ona luźna tak jakby w pokrywie.Może to mieć jakiś wpływ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...