Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2-3szarpniecia przy rozpedzaniu dodawaniu gazu....


karaluuch

Rekomendowane odpowiedzi

kolejny problem mojej sicznotki!!!!

mianowicie po przyjechaniu z niemiec zalaniu poslkiego paliwa z orlenu samochod przy rozpedzaniu szarpie~!!

swa trzy szarpniecia i juz jest normalnie... mozna nazwac to takim jakby duszeniem!!!

czy moze byc to wina paliwa!? czy to cos innego moze sie dziac!?!?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Podepne sie.Jakies 2 tyg temu zatankowalem za wieksza sumke niz zwykle.Od tego momentu zaczelo szrapac przy rozpedzaniu.Wymienilem tez filtr paliwa,troche sie polepszylo ale nie wiele.Czy cieply czy zimny jest tak samo,czyscilem tez wtryskiwacze w myjce ultradzwiekowej ale jest nadal to szarpniecie.Po prostu w zakresie od 3.500 obr do 4000 obr,tak jakby ktos zaciagnal mi na chwilke reczny.Po 4000 tys juz jest ok.Co to moze byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jam mam podobnie przy obrotach 4-6 tys sa takie "jakby zwiechy" i ja obstawiam uszkodzona przepływke która podaje blednę ilosci powietrza. Czyscilem przepływke ale nie pomogło w najblizszym casie wybieram sie po uzywana przepływke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo, 4.5-5.5 tys. obrotów auto mocno szarpnie czasem straci moc totalnie. Tak jakby mu odcieło paliwo, przy za wysokich obrotach, raz tak miałem ale przy 6.5 tys. :)

Panowie w moim przypadku mechanik wymienił na czujnik położenia wału i pomogło. Po podpięciu pod komputer wyszło że zostały przekroczone obroty maxymalne, mechanik od razu ten czujnik wymienił i pomogło auto śmiga kręciłem do ponad 6 tys. obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo, 4.5-5.5 tys. obrotów auto mocno szarpnie czasem straci moc totalnie. Tak jakby mu odcieło paliwo, przy za wysokich obrotach, raz tak miałem ale przy 6.5 tys. :)

Panowie w moim przypadku mechanik wymienił na czujnik położenia wału i pomogło. Po podpięciu pod komputer wyszło że zostały przekroczone obroty maxymalne, mechanik od razu ten czujnik wymienił i pomogło auto śmiga kręciłem do ponad 6 tys. obrotów.

czujnik owy wymienilem z rok temu i tez tak mialem ze przy ponad 6 tysiecy obr sie to okazalo....

teraz mam owe przerywanie przy stacie przy 1-2tys obr... przy kazdej zmianie biegow.... czysci sie teraz....przeplywka!!

kable swiece wszytko nowe.... to moze tez byc wina jednak paliwa... dolalem najlepszego paliwka w shela i jakby troche mniej juz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie uklad zaplonowy calutki nówka.Kable ,swiece,kopulka ,palec i cewka.Wszystko kupione 2 miechy temu.Z całego ukladu nie wymienilem tylko czujnika halla.Przeplywke mam ori i ma 2 lata.Po adaptacji przepustnicy jest poprawa z szarpaniem.Ale w sumie te cyry sie zaczely po zatankowaniu paliwa za wieksza kwote niz zwykle i sobie tak mysle ze jakis syf wyplukalo,po zmianie filtra paliwa poprawilo sie,ale nie jest to co ma byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magia :D Ja czekam na CRC preparat do przepływomierzy i zobaczymy, a jak nie to na szrot i bedzie trzeba cos kupic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Mam takie pytanie, naszukałem się na forum ale nie mogę znaleźć KONKRETNEJ ODPOWIEDZI.

Co się bedzie działo z silnikiem jesli odepnę przepływomierz? (A4 B5 1995, 1.6 BENZYNA)

U MNIE NIC SIĘ NIE DZIEJE I MARTWI MNIE TO A SILNIK CHODZI BARDZO MUŁOWATO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz jakiś błąd przepływomierza i silnik chodzi w trybie awaryjnym to pomiary z przepływomierza zostają zastąpione domyślnymi wartościami z komputera. Przepływomierz jest pominięty i odłączenie go nie powoduje żadnych zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne ! :) W pon zakładam instalacje gazową to i musze jakos na dniach kupic przepływke :)

---------- Post dopisany 17-08-2013 at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany 16-08-2013 at 14:04 ----------

Kurcze i teraz mam dylemat, gdyż u mojego brata (ma 1.8 Quatrro) jest tak samo, po odłączeniu dwóch wtyczek (tych które idą tym jednym kablem) nic się nie dzieje. Cały czas silnik chodzi tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...