-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Cuba276
Osiągnięcia Cuba276
0
Reputacja
-
+5 do zmiany biegów Jutro idzie skóra na kierownice, heble już zmienione, wachacze i simmering również, kostka stacyjki zamówiona, teraz zostaje szukać gwintu ---------- Post dopisany at 09:54 ---------- Poprzedni post napisany at 12:56 ---------- Dawno mnie nie było, ale w aucie troszke się zmieniło: - nowy rozrząd i napinacz, - wymienione simmeringi wału, wałków rozrządu, wybieraka, - nowy olej w silniku i w skrzyni, nowy filtr oleju, powietrza, kabinowy, - nowe oba przeguby wraz z osłonami, - nowe banany, - obszyta kierownica (prawdziwa skóra + czerwony szew), - czyszczenie tapicerki, - sekwencja landi renzo, Na razie tyle, jak sie pogoda polepszy wrzuce nowe fotki,
-
może zrobi ktoś jakiś vt jakby to wyglądało z czarnym rotorem i przy okazji na glebie? Na glebe pójdzie ale najpierw do wymiany heble, wachacze, simmering na wybieraku w skrzyni, kostka stacyjki...
-
Co do felg, na początku też byłem dosyć sceptycznie do nich nastawiony, ale z czasem mi się spodobały, mam zamiar pomalować je na czarno i wypolerować rant, może bedą lepiej wygladać
-
Miałem dokładnie to samo, okazało się, że nie była walnięta pompa oleju jak przypuszczałem a tylko zawór w pompie regulujący ciśnienie oleju (zawieszał się w otwartej pozycji). Niestety nie da się wymienić samego zaworu bo jest on zakuty tam na stałe, więc i tak trzeba było wymienić całą pompę. Koszt nie duży ale roboty masa. Robiłem to sam i zajęło mi to ok. 6h najgorzej w ADR jest zdjąć miskę.
-
U mnie był ten sam problem, te gumki przy cewce rozciąłem delikatnie nożykiem i później już łatwo zeszły.
-
Nie no Panowie załamuje ręce... sprawdziłem szczelność dolotu, szczelny. Odma miała delikatne pęknięcie, wymieniłem na nową. Świece i kable WN wymienione na nowe (NGK i BOSH). Na kompie brak błędów, a obrotów nie trzyma Obstawiać przepustnice? Dodam, że jest świeżo po czyszczeniu i adaptacji. PS: Zapomniałem dodać, że olałem te podskakujące obroty przy zmianie biegów, auto po wycięciu kata nie jest już zamulone. Natomiast doszedł problem z nietrzymaniem wolnych obrotów, po odpuszczeniu gazu (cut off) obroty spadają do ~400 podskoczą do ~1200 i tak 2-3 razy i dopiero staną na 900. Czasami nawet dzieje się tak jak stoję na światłach czy w korku nie ruszając pedału gazu...
-
Witam! Jako że umyłem w końcu swój dupowóz, postanowiłem porobić kilka fotek i się nim pochwalić, (fotki robione schabowym) Na początek trochę o aucie bo regulamin tego wymaga 1.8 ADR 125KM 17" aluette, 225\45 dwie elektryczne szyby z przodu, z tyłu korbotronik climatronik podtlenek gazotu aby się tanio woziło Co w planach? -springi (drogi w mojej okolicy nie pozwalają na gwint) -dystanse do tyłu -przyciemnić szybki i lampy -dach w czorny mat -skórka na to pokrętło którym się skręca -coś zrobić z dekorami aby się wyróżniały w tłumie -na razie wsio... Był gofer: Jest A4: Pozdrawiam!
-
Czyli wychodzi, że ten typ tak ma wiec zostaje mi jedynie kwestia mułowatości na niskich obrotach, mi juz rece z tym opadaja, jedynie sprawdze dzisiaj ten trik z przeplywka... moze macie jakies inne propozycje jak temu zaradzic? dodam, ze nasila sie to przy wysokiej temp.
-
Dzisiaj spawałem wydech (przepaliłem łącznik elastyczny) to przy okazji podlaczylem sie pod VAG'a, jedyny blad jaki mialem to od sterowania elektryczna szyba, byc moze dlatego, ze niedawno zmienialem drzwi i musialem je rozlaczyc. Co do "umienia" poslugiwania sie sprzeglem, hmm zawsze mi sie wydawalo, ze robie to dobrze... ale wyglada na to, ze w moim egzemplarzu b5 trzeba puscic gaz i dopiero po 5sek wcisnac sprzeglo i zmienic bieg aby obroty nie podskoczyly
-
Witam! Mam mały problemik z moim audi, otóż gdy jadę (obojętnie na jakim biegu) i mam powiedzmy 3tys. obr. i chce zmienić bieg odpuszczam gaz, wciskam sprzęgło i obroty na sekundę podskoczą na 3100-3200 i dopiero po chwili spadają. Powiedzcie mi proszę czy ten typ tak ma czy coś jest nie tak? przepustnica jest czysta, zaadaptowana vag'iem, odma i wężyki całe, nowe filtry paliwa i powietrza. Szukałem na forum nic nie znalazłem. Na dodatek mam problem z wolnymi obrotami autko jest mega zamulone wg. mnie tak od 900obr. do 2000obr. w dodatku jak wcisnę pedał gazu do podłogi w tym przedziale obr. to na chwile go zamuli i dopiero ruszy. Pomocy! Pozdrawiam Kuba.
-
Cześć wszystkim! Jestem Kuba mam 20 lat. Obecnie posiadam A4 B5 z '97r z silniczkiem 1.8. Niedługo pochwale się nią na forum ale najpierw trzeba jakieś fotki porobić. Posiadam ją dopiero pół roku i na razie jestem mega zadowolony! Pozdrawiam