Skocz do zawartości

Cuba276

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cuba276

Osiągnięcia Cuba276

0

Reputacja

  1. +5 do zmiany biegów Jutro idzie skóra na kierownice, heble już zmienione, wachacze i simmering również, kostka stacyjki zamówiona, teraz zostaje szukać gwintu ---------- Post dopisany at 09:54 ---------- Poprzedni post napisany at 12:56 ---------- Dawno mnie nie było, ale w aucie troszke się zmieniło: - nowy rozrząd i napinacz, - wymienione simmeringi wału, wałków rozrządu, wybieraka, - nowy olej w silniku i w skrzyni, nowy filtr oleju, powietrza, kabinowy, - nowe oba przeguby wraz z osłonami, - nowe banany, - obszyta kierownica (prawdziwa skóra + czerwony szew), - czyszczenie tapicerki, - sekwencja landi renzo, Na razie tyle, jak sie pogoda polepszy wrzuce nowe fotki,
  2. może zrobi ktoś jakiś vt jakby to wyglądało z czarnym rotorem i przy okazji na glebie? Na glebe pójdzie ale najpierw do wymiany heble, wachacze, simmering na wybieraku w skrzyni, kostka stacyjki...
  3. Co do felg, na początku też byłem dosyć sceptycznie do nich nastawiony, ale z czasem mi się spodobały, mam zamiar pomalować je na czarno i wypolerować rant, może bedą lepiej wygladać
  4. Miałem dokładnie to samo, okazało się, że nie była walnięta pompa oleju jak przypuszczałem a tylko zawór w pompie regulujący ciśnienie oleju (zawieszał się w otwartej pozycji). Niestety nie da się wymienić samego zaworu bo jest on zakuty tam na stałe, więc i tak trzeba było wymienić całą pompę. Koszt nie duży ale roboty masa. Robiłem to sam i zajęło mi to ok. 6h najgorzej w ADR jest zdjąć miskę.
  5. U mnie był ten sam problem, te gumki przy cewce rozciąłem delikatnie nożykiem i później już łatwo zeszły.
  6. Nie no Panowie załamuje ręce... sprawdziłem szczelność dolotu, szczelny. Odma miała delikatne pęknięcie, wymieniłem na nową. Świece i kable WN wymienione na nowe (NGK i BOSH). Na kompie brak błędów, a obrotów nie trzyma Obstawiać przepustnice? Dodam, że jest świeżo po czyszczeniu i adaptacji. PS: Zapomniałem dodać, że olałem te podskakujące obroty przy zmianie biegów, auto po wycięciu kata nie jest już zamulone. Natomiast doszedł problem z nietrzymaniem wolnych obrotów, po odpuszczeniu gazu (cut off) obroty spadają do ~400 podskoczą do ~1200 i tak 2-3 razy i dopiero staną na 900. Czasami nawet dzieje się tak jak stoję na światłach czy w korku nie ruszając pedału gazu...
  7. Witam! Jako że umyłem w końcu swój dupowóz, postanowiłem porobić kilka fotek i się nim pochwalić, (fotki robione schabowym) Na początek trochę o aucie bo regulamin tego wymaga 1.8 ADR 125KM 17" aluette, 225\45 dwie elektryczne szyby z przodu, z tyłu korbotronik climatronik podtlenek gazotu aby się tanio woziło Co w planach? -springi (drogi w mojej okolicy nie pozwalają na gwint) -dystanse do tyłu -przyciemnić szybki i lampy -dach w czorny mat -skórka na to pokrętło którym się skręca -coś zrobić z dekorami aby się wyróżniały w tłumie -na razie wsio... Był gofer: Jest A4: Pozdrawiam!
  8. Czyli wychodzi, że ten typ tak ma wiec zostaje mi jedynie kwestia mułowatości na niskich obrotach, mi juz rece z tym opadaja, jedynie sprawdze dzisiaj ten trik z przeplywka... moze macie jakies inne propozycje jak temu zaradzic? dodam, ze nasila sie to przy wysokiej temp.
  9. Dzisiaj spawałem wydech (przepaliłem łącznik elastyczny) to przy okazji podlaczylem sie pod VAG'a, jedyny blad jaki mialem to od sterowania elektryczna szyba, byc moze dlatego, ze niedawno zmienialem drzwi i musialem je rozlaczyc. Co do "umienia" poslugiwania sie sprzeglem, hmm zawsze mi sie wydawalo, ze robie to dobrze... ale wyglada na to, ze w moim egzemplarzu b5 trzeba puscic gaz i dopiero po 5sek wcisnac sprzeglo i zmienic bieg aby obroty nie podskoczyly
  10. Witam! Mam mały problemik z moim audi, otóż gdy jadę (obojętnie na jakim biegu) i mam powiedzmy 3tys. obr. i chce zmienić bieg odpuszczam gaz, wciskam sprzęgło i obroty na sekundę podskoczą na 3100-3200 i dopiero po chwili spadają. Powiedzcie mi proszę czy ten typ tak ma czy coś jest nie tak? przepustnica jest czysta, zaadaptowana vag'iem, odma i wężyki całe, nowe filtry paliwa i powietrza. Szukałem na forum nic nie znalazłem. Na dodatek mam problem z wolnymi obrotami autko jest mega zamulone wg. mnie tak od 900obr. do 2000obr. w dodatku jak wcisnę pedał gazu do podłogi w tym przedziale obr. to na chwile go zamuli i dopiero ruszy. Pomocy! Pozdrawiam Kuba.
  11. Cześć wszystkim! Jestem Kuba mam 20 lat. Obecnie posiadam A4 B5 z '97r z silniczkiem 1.8. Niedługo pochwale się nią na forum ale najpierw trzeba jakieś fotki porobić. Posiadam ją dopiero pół roku i na razie jestem mega zadowolony! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...