Skocz do zawartości

Gilbert1990

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gilbert1990

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Zabrze

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gilbert1990

0

Reputacja

  1. Podłącz do komputera i sprawdź błędy, najlepiej zrób logi.
  2. Zobacz w VAG'u kąt wtrysku oraz dawkę paliwa Ostatnio miałem taki przypadek jak mi nastawnik się rozszczelnił (ropa tryskała na prawo i lewo), po wymianie uszczelek i nastawienia dawki młotkiem pomogło Kąt wtrysku: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/6270-wszystkie-r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku/ Ustawienie nastawnika: Przed przystąpieniem do działań poczytaj, przemierz, następnie reguluj Co do nastawnika (jeżeli będzie trzeba go wyregulować) przy okazji wymień sobie uszczelki pod nastawnikiem i pokrywy (komplet uszczelek jakieś 20zł, ten nie typowy klucz trójkątny - nasadka - 20zł - przy regulacji stare popuszczają. Dodatkowo miałem papier ścierny wodny 2500 na sucho wyczyściłem miejsca gdzie jest ta uszczelka.
  3. Gilbert1990

    Zawór EGR

    - sprawdź wtyczkę od N18, możesz zamienić z N75 (są to bliźniacze zaworki) - sprawdź wężyki podciśnienia np. wakumetrem. - omiń N18 i sprawdź czy dalej muli - śledzisz wężyk z końcówki N18 VAC, aż do trójnika odłączasz trójnik z wężykami i podłączasz bez trójnika. Jak taki zaworek nie pracuje ustawia się w pozycji neutralnej to przez końcówki VAC, OUT i ATM jest przepływ co powoduje spadek podciśnienia które nie zaciągnie sztangi turbiny.
  4. Mój pływak wczoraj ześwirował, od zera do full i do rezerwy, pół baku zero, jak VU Meter. Pływak wyjąłem, wyczyściłem kontaktem w sprayu, zamontowałem niby trzymał, potrząsnąłem budą i znowu świr. Wyjąłem i wziąłem płyn do czyszczenia metali (numizmatów) wyczyściłem i włożyłem. Trzymał 1/4 baku, potrząsnąłem (nawet sąsiad przyleciał bo myślał że bunga bunga xD) i dalej trzymał. Dumny zamontowałem go i na stację zatankować do pełna i wisi na 3/4. Z tego co zauważyłem to, że masz pod kątem, czyli mniej więcej tak >> / (pod ukosem jak jeszcze dobrze widzę) u mnie natomiast jest w pionie | (pionie jak z tej samej perspektywy patrzę) Jest możliwość że pływak się zablokował się na baku i dlatego nie pnie się do Full baku? Sprawdzałem na sucho, czyli sam zmieniałem położenie pływaka i działał jak należy. Problem rozwiązany. Smok musi być pod kątem tak jak na przedstawionych zdjęciach
  5. Wszystko zależy jak upadnie telefon. Szkło w pewnym stopniu chroni telefon, widziałem nie jeden telefon z zbitą nałożoną szybką hartowaną, a od telefonu cała. Szkło to szkło mi chodziło o zaokrąglenia rantów tzw wykończenie.
  6. Jestem antytalentem jeżeli chodzi o mój gust Byłem serwisantem telefonów i po prostu widziałem jak wyglądają telefony po upadkach w różnych etui. Quick Widow, jak najbardziej popieram oryginalne etui, nie są idealnie przemyślane ale idealnie spasowane. Wada to są rogi - po czasie są przetarcia na rogach, sporadycznie na tylnej klapie. Przy częstych ściąganiach zakładaniach boki cierpią. Szkła nie bierz najtańszego, ponieważ mają ostre ranty (nie są zaokrąglone co przy eksploatacji możesz sobie palucha przeciąć). Nillkin Amazing ma zaokrąglenia, jeżeli chodzi o inne to musisz dopytać sprzedawcy.
  7. Kup sobie od razu porządne etui oraz minimum folię poliwęglanową lub szklaną. Co do etui osobiście używam tzw. "hybrydowych" case'ów czyli nakładasz miękką gumę na tył i boki oraz plastik. Na Twój nowy smartphone mogę polecić: - SGP Slim Armor ~80zł - https://www.youtube.com/watch?v=37-Bqp7XhOc - InCipio DualPro ~120zł - https://www.youtube.com/watch?v=qpRQZ5LTcfU Dlaczego? 1. Rant wokół ekranu. 2. Dystans między klawiszami a podłożem (jak trzymasz go w kieszeni to mogą same naciskać się przyciski power, vol +, vol -). 3. Idealne dopasowanie markowych etui. Osobiście mam Incipio DualPro na Z2 i już nie jeden upadek zaliczył i nadal jest bez rys, przetarć korpus prosty. Ochrona szybki (nie wierz w gorilla glass itp. i tak sie porysuje) - Poliwęglan - BlueStar ~10zł - prosta w aplikacji i cena do jakości jest najwyższa, trwałość ~ 3miesiące - Szklana - Nillkin Amazing H+ ~50zł - prosta w aplikacji wysoka jakość i trwała (po roku drobne ryski). Osobiście przeżyłem batalię z foliami i 80% folii w pewnym stopniu zniekształca obraz, nałożyłem szkło hartowane Nillkin Amazing H+ i nie ma takiego czegoś. Za klasę premium ochrony podstawowej telefonu wydasz dosyć sporo gotówki ale docenisz to zaoszczędzeniem na naprawy. Nikt nie napisał o wadach LG, największa to sam korpus nie jest sztywny a po czasie może zacząć skrzypieć i same naciskające się klawisze w kieszeni (bez etui).
  8. dołóż troszkę i masz Meizu MX4. Na upartego Sony Xperia Z2 mam osobiście, duża możliwość personalizacji pod względem baterii (Stamina, Ultra Stamina). Nie jestem mega użytkownikiem internetu z telefonu. Z2 służy mi bardziej do zdjęć. Możesz też zerknąć na Nexus'a. A co do baterii w Z2:
  9. Tak, CTR Tuning. Porządnie i szybko to ogarną.
  10. Potwierdzam że Maxgear jest kiepski, poprzedni samochód wytrzymał miesiąc na takim zawieszeniu. Polecam dołożyć do lepszego kompletu. Osobiście mam zestaw Meyle HD od marca 2014r. i nic złego się nie dzieje, dla świętego spokoju 4 lata gwarancji dają. Ale jak dobrze wiadomo $$$ grają największą role.
  11. Witam! Moja kochanka zaczęła szarpać. Okazało się że jest ogromny luz na lewym przegubie wewnętrznym a na zewnętrznym osłona jest do wymiany. Pytanka: Jakiej firmy kupić przegub wewnętrzny? Przeguby wewnętrzne trzeba wymieniać parami? Z jakimi kosztami muszę się liczyć?
  12. jest jeden na allegro i jakiś ufil go sprzedaje xD ogólnie ceny z przed 2 lat Ostatnio w mej głowie rodzi się myśl hetz'ów w pakiecie ESK, przód i tył + sub, ale to odległe marzenia, przede mną dwu-masa, FMIC i myślę nad lakiernikiem, porządnym a nie amatorami z HVLP i komorąw garażu
  13. Kiedyś w Civic'u miałem taki zestaw: Pioneer DEH-9300SD ~700zł (nowy) Wzmacniacz Harman / Kardon CA470 ~900zł (używany) Głośniki przód i tył: Morel Tempo 6 ~750zł * 2 = 1500zł (nowe) Subwoofer Pioneer TS-306C 42L@41Hz 350zł (używka + obudowa dostrojona bo oryginale nie była) Okablowanie HW Energetic PRO-44 ~350zł (nowe) Maty bitumiczne i pianki tłumiące ~1000zł (nowe - wszystkie drzwi, klapa bagażnika, dach i obkleiłem jeszcze maskę z silnika od dołu) Sama elektronika z podłączeniem ~4800zł oczywiście maty bitumiczne i pianka nie są w tym Podłączenie 2.1 grało równo na każdym paśmie wyrównana charakterystyka, czysto ale niestety bass nie był aż tak dynamiczny - ciężka membrana - Linkin Park i Nickelback czyli hard rock oraz rock był idealny na ten zestaw. Miałem zamiar zmienić sub ale samochód się sprzedał i kupiłem Audi Podłączenie 4.0 niestety ale Morel Tempo znakomicie grają na średnich i wysokich tonach ale niskie kiepsko, używałem tylko jak trzeba było gdzieś dalej pojechać (powiększyć bagażnik) A jak słyszę Bose jako wymówienie nazwy i odsłuch to po prostu d*py nie urywa. Helix'y lepiej wypadają na ucho, a potem to już z wzmacniaczem coś można zdziałać. Kiedyś był przetwornik stx 17cm z membraną bierną w obudowie 12L który lepiej sobie radził odtwarzaniem basu niż w bose, ale niestety stx wycofał to z swojej oferty
  14. Elektronika w nich siada, masz z prostownikiem i tzw driverem? Żeby dioda led żeby długo pracowała musi mieć stałe napięcie i prąd w czasie, w samochodzie ciężko to utrzymać wahania napięciowe są wysokie co powoduje skrócenie żywotności diod LED. Jeżeli nie to niestety... bajka która lubi się powtarzać. ponad 1,5 roku jeżdżę z takimi ledami: http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zarowka-Led-42mm-6x-SMD-5630-C5W-C10W-12V-Bialy-Zimny/503 Posiadają driver i prostownik. Nie widać to gołym okiem dopiero po zdemontowaniu radiatora oraz najważniejsze posiadają specyfikację: Dane techniczne : Symbol: C5W C10W Długość: 42mm Szerokość: 10m Źródło światła: SMD5630 Ilość diod: 6 szt. Kolor: biały zimny Kąt świecenia: 140 stopni Napięcie pracy: 9-32V DC Prąd: 0,12A dla 12V Certyfikaty: CE Jedno czego nie ma to natężenia światła podawanych w lumenach. Lecz bardziej nas interesuje napięcie pracy 9-32V napięcia stałego które miejscu przeznaczenia będzie spełnione. Nie jestem mega znawcą, ale z diodami nie jedną wojnę przeżyłem Całe mieszkanko w ledach i samochodzik w większości. Jedno co zauważyłem to, że smd 5050 (w strukturze są 3 diody) szybciej szlag trafia natomiast 5630 (1 dioda w strukturze) świeci i świeci - prawdopodobnie temperatura ma znaczenie. Można się zabawić z Diodami COB ale to już prawdopodobnie będzie przesada (wali po gałach) i misiaczki się doczepią
  15. Miałem podobnie w zimę, ale u mnie jeszcze było coś takiego że jak się rozgrzała porządnie skrzynia, nie dało się się wrzucić ani jednego biegu. Wymieniłem olej i problem znikł. UWAGA!!! Olej w skrzyni biegów wymienia się!!! Pan Zdzichu mechanik mówi, że się tylko dolewa? ZMIEŃ MECHANIKA!!! Jak dobrze pamiętam że wymienia się go co 60 000 km (kontrola co 30 000 km) lub co 5 lat Mam wlanego Castrol z dodatkami Liqui Moly, nic się nie dzieje ale w przyszłym roku planuje wymienić bo Castrol mi osobiście na dzień dzisiejszy nie odpowiada. Pojemność układu smarowania: 2,25L Na dzień dzisiejszy wlałbym: Liqui Moly Hochl. Getriebeoil GL4+ 75W90 (1L - nr. 4434) - ~70zł x3 Oraz dodatki: Liqui Moly Dodatek do oleju przekładniowego (20g - nr. 2652) - ~25zł x2 Liqui Moly Stop wyciekom oleju przekładniowego (50ml - nr. 1042) - ~45zł x2 Ogólny koszt płynów: ~350zł Wymiana jak silnikowy, rozgrzać, wylać stary, zastosować dodatki, lać do pełna świeży. Zapytaj dzika on ma bogatą wiedzę na temat olei i dodatków oraz opinie klientów, więc może Ci polecić coś tańszego. Moja opinia jest taka że raz na 5 lat się wymienia, więc warto zainwestować. UWAGA!!! Każdy olej ma swój okres przydatności - 5 lat od daty produkcji!!! Jeden "ekspert" w hiper promocji chciał mi sprzedać castrola po terminie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...