Skocz do zawartości

QaDo

Pasjonat
  • Postów

    202
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O QaDo

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia QaDo

2

Reputacja

  1. QaDo

    oklejenie folią

    Jaki koszt zabawy ?
  2. Hej daj odczyt różnicy ciśnień jałowy i 2500rpm
  3. QaDo

    3.0 tdi falujące obroty

    Mechanik będzie miec problem Ale skoro to tiptronic to już diagnoza się trochę zmienia, ale nadal bez bezpośredniej dogłębnej nic się nie wymyśli. Zgaśnięcie silnika może spowodować uszkodzenie klapy na zaworze ssącym, elektronicznie egr, ale w tym wypadku otrzymałbyś check engine. Być może problem robi sterownik samej skrzyni, jednak powinno to również zarejestrować błędy. Skąd wiesz, że masz niskie cisnienie paliwa.. ? Na jałowym dużo paliwa nie potrzeba skoro ciągnął przy 4k to i poradzi na jałowym..
  4. QaDo

    3.0 tdi falujące obroty

    Nie jest to problem natury silnikowej a konwersji czy też samej skrzyni (obsatwiam, że to multitronic), może to być nawet koło 2masowe tak naprawdę. Bez dogłębnej diagnostyki niestety ciężko coś stwierdzić. jakieś dodatkowe objawy, czkwawki podczas zwalniania, cokolwiek ?
  5. Daleko nie masz, a co w nim nie gra ? Marka jakoś specjalnie nie gra roli chyba, ze chodzi o specyficzne problemy... ups stary temat :-) Ale jakby co poprowadzę w dobre miejsce, wielu z Gdyni jeździ...
  6. O matko, dyskusja nabiera tempa. W obecnej chwili i po przedostatnim poście myślę, że można śmiało stwierdzić iż nie ma tu miejsca na porównania tych dwóch firm, jak widać poziom w bardzo znaczny sposób się różni, a ostatni wynalazek jeśli rzeczywiście jest to prawdziwa informacja jest totalnym gwoździem do trumny. Myślę, że nawet Zbyszek spod Wąchocka nie wpadłby na taki pomysł i po prostu dokonał naprawy. Szok i niedowierzanie... Od siebie dodam tylko i wiem to osobiście, że Rob z TU nie wypuści, a nawet wie, że nie może wypuścić żadnego fuckupa, bardzo walczy o renomę i najwyższy poziom usług. Nie jednokrotnie polecałem i tak zostanie.
  7. Dziwne, zostały same lukratywne opinie :-) Cuda...
  8. Błędów żadnych nie będzie, co najwyżej przy problemach natury wtrysku za bogata mieszanka ze sondy, lub inne powiązane z turbo, ale te wystąpiłby i na serii. Na multitronicu nie ma żadnych strat z jakiej racji ? Producent nie mógłby podawać parametrów zawyżonych dotyczą one kompletnego auta nie silnika (który ma dużo lepszą wydajność). Mógł tu jedynie pojawić się błąd pomiarowy i straty wynikające z hamowni, ale nie sądzę by MAHA leciała w kulki. Ale Mulitronica nie łatwo wyhamować to swoją drogą.... który bieg ? Mierzyłeś auto pod obciążeniem w warunkach drogowych ? Co podsyłałeś ?
  9. Coś tam nie gra do końca. Ciśnienie wsteczne sprawdzone przed modem ?
  10. Przestańcie z tym czy manual czy automat, co to was interesuje, jego wybór nie musicie go krytykować. W manualu są bardzo dobrze skrzynie w 2.0 po 2011, do S-ki trzeba dopłacić fakt jest bajka, ale nie wszystkim potrzebne. Padło pytanie co do systemów Euro6, nie robiłem jeszcze B9, pewnie niedługo się trafi, ale tak było już we wcześniejszych modelach: EGR+KATwDPF+SCR Adblue jako końcowy. Prawdopodobnie w tym wypadku nie występuje już EGR, reszta jak najbardziej tak. Zużycie Adblue jest nie wielkie więc nie traktowałbym tego jako przekleństwo. Silniki te mają bardzo wysokie ciśnienie szyny CR i są mocno doładowane, nieporównywalnie bardziej niż te które produkowano w 2008 tak więc z założenia już samo generowanie sadzy jest mniejsze. Nie ma co.. Jak dla mnie piękna wizualnie wersja, oby służyła ! A wiadomo że będzie sporo gratów z A6 C7 będących już chwile na rynku i jest w porządku
  11. Dokładnie zdycha pompa lub sterownik lub pojawia się przerwa w obwodzie, najlepiej na początek sprawdzić samą kostkę może ktoś kiedyś ją naruszył. Rozłączenie pompy powoduje drop w szynie CR i samochód automatycznie gaśnie by zabezpieczyć silnik.
  12. Nee - to dla was z niemieckiego nie ? Zapewne mod jakiś na podstawowym poziomie ok 25 koni. A na ile jedzie, toż to czuć
  13. Skoro seria 155 to skąd tak słabo po modzie ? Nie uwierzę, że na seryjnym sofcie i gratach tyle wyciągnęło, coś w autku musi być zmienione, intercooler+wydech ?
  14. Myślisz, że to ciśnienie robi Ci moc ? Na ile jest ustawione, może jak lecisz na overbooscie to się nie dziw, że powyżej 3k jest drop.
  15. QaDo

    błąd EGR

    To lepiej tam kolego zajżyj, dostęp bezproblemowy. EGR sam od siebie jako tako nie, najbardziej daje się w znaki jeśli mamy mocno zaolejony układ ssący. A w ogóle jeśli nadmierne ilości oleju wydala nam turbina, idzie kanałem EGR i wszystko zatyka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...