Skocz do zawartości

micha3l

Pasjonat
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O micha3l

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Piastów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia micha3l

0

Reputacja

  1. Czy dobrze mam założone zaworki zwrotne? Strzałki dodałem tak jak na zaworkach mam.
  2. Odpowietrzałeś w dwóch miejscach czy tylko w jednym? tj na rurze nagrzewnicy jest dziurka odpowietrzająca i na metalowej rurze nad kolektorem. Miałem ostatnio ten sam problem co ty. Też płukałem nagrzewnice. Nie wiem co pomogło ale odpowietrzałem kilka razy aż załapało i widać było jak płyn spływa ze zbiorniczka wyrównawczego.
  3. Dodam od Siebie że nie tylko wymiana pompy czy filtra a poprawienie opasek na plastikowych przewodach ktore idą od pompy do górnej podstawy koszyka trzeba poprawić. U mnie to pomogło bo prawdopodobnie gdzieś była nie szczelność a te przewody są dosyć twarde. Wcześniej wymieniałem pompę(2 razy) i filtr i dalej było to samo.
  4. Po co się odzywasz jeśli nic nie wnosisz do tematu? Nie wiem lepiej, po to piszę na forum żeby się dowiedzieć i rozwiać wątpliwości. Co do mojego problemu. Miałem 4 nie kasowalne błedy - limit surpassed Zostały 3 ale silniczki się zaadoptowały. W meas blocks trzymają parametry i widać jak pracują. Żadne błedy oprócz tych 3 nie wyskakują.
  5. Mam komplet drugich na podmiane. Wcześniej dwa wyrzucały błędy Ale po jakimś czasie. Z resztą błędy powinny zniknąć i pojawić się po chwili. A one się nie kasują.
  6. Miał ktoś może nie kasowalne błedy _ adaptation limit surpassed? Miałem dwa błędy więc kupiłem silniczki na wymianę. Po podmiance teraz mam błędy których nie da się skasować. Nic nie daje odczepienie, zamiana czy nawet wypięcie wiązki z panelu.
  7. micha3l

    A4 b6 1.8t BFB+

    Tak 95. Czekam aż zejdzie go troche i zaleje 98. Świece zmieniłem następnego dnia po logach na NGK 1496 LASER LINE Co do 60 stopni w dolocie to mam seryjnego icka a druga sprawa że robiłem kilka logów pod rząd i się zrobiło gorąco. Na gazie pojedzie do końca jeśli nie wyrzuci wcześniej na benzyne a nie zawsze się tak dzieje.
  8. micha3l

    A4 b6 1.8t BFB+

    Ok. dzięki za pomoc podpytam gazownika co on za kombinował.
  9. micha3l

    A4 b6 1.8t BFB+

    W sensie wtryski lpg nie są dobre do tego setupu? Wróżby na tym etapie się przydadzą bo już rozkładam ręce . Ale tak już właśnie umawiam się z kims bardziej ogarnietym w lpg.
  10. micha3l

    A4 b6 1.8t BFB+

    2,6 ms na wolnych z tego co widze po logach
  11. micha3l

    A4 b6 1.8t BFB+

    Sterownik niestety Agis obd...
  12. micha3l

    A4 b6 1.8t BFB+

    Ok zrobię logi na lepszym paliwie. Co do lpg to zmieniony reduktor na Ac Ro01 Red wtryski ac, w01, wielozawór 8mm, zmieniony map sensor gazu i dalej zrzuca na benzyne. Rozdkładam już ręce.
  13. micha3l

    A4 b6 1.8t BFB+

    Zwróciłem się, chcę żeby wypowiedzieli się inni żeby mieć obiektywną ocenę.
  14. micha3l

    A4 b6 1.8t BFB+

    W aucie siedzi hybryda k03-029 Wtryski od Bex i DP Reszta seria. Strasznie cofa zapłony.Na lpg nie cofa ale wyrzuca na benzyne przy okolo 3000 obrotów. Nowe świece. Ma ktoś sugestie gdzie szukać? Paliwa styka? http://vaglog.pl/log-115_118_pM9B6xC.html http://vaglog.pl/log-001_031_004_YjkCC.html http://vaglog.pl/log-003_020_9M6ltS1.html http://vaglog.pl/log-002_033_00kh12.html Logi na benzynie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...