Skocz do zawartości

sciemamcz

Pasjonat
  • Postów

    180
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O sciemamcz

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pytanie do znawców tematu czy są jakieś klocki do tylnej tarczy 255 mm które zbierały by całą tarcze, wszystkie klocki jakie widziałem są do tarczy 245 i 255 czyli przy tarczy 255 i tak zostaje ok. 10mm - 5mm powierzchni która nigdy nie ma kontaktu z tarczą widać to dobrze na zużytych tarczach więc po jaką cholerę są tarcze 255 jak i tak powierzchnia hamowania jest praktycznie taka sama jak na 245.
  2. sciemamcz

    Maź na bagnecie

    Krótkie odcinki to też nie jest wyznacznik ja często robię po 3-5 km i nie mam żadnego masła ani mazi, ale zaraz po zakupie było czyszczenie całej odmy, wymiana uszczelek pod napinaczem i pokrywą, płukanie silnika dwa razy przy pierwszych zmianach oleju najpierw był LM 5W40 a teraz LM 0w40 i jest czyściutko a jeszcze był zalany ceratekiem LM i wymiana co 10 000 km zero dolewek itp.silniczek chodzi jak pszczółka w maju
  3. Kolego pod tym linkiem jest całe 1.8T http://a4-klub.pl/index.php?/topic/340361-s-b6-18t-avj-manual-angilk-v5c/za małe pieniądze jest to dobra alternatywa do swapa masz wszystko z jeżdżącego auta i każdą pierdołę która wyjdzie przy przekładce. Po całym zabiegu sprzedajesz resztę i możesz jeszcze dobrze na tym wyjść w końcowym rozrachunku.
  4. Niech ci będzie że "sieję zamęt" ale chciałbym zobaczyć jak ktoś odpala 1.8T przy ujemnych temperaturach na oleju 15W..... i nie słychać łańcucha i nic tu nie ma faza rozgrzewania bo mowa o pierwszych sekundach po odpaleniu ale jest na to osobny temat i tutaj nie ma sensu o tym pisać. Wlewać co kto sobie życzy i na co go stać, oby do swojego i życzę długich bezawaryjnych przelotów
  5. Kolego na zimę do 1.8T to raczej nie zalałbym 5W50 do normalnej jazdy, łańcuszek będzie słychać każdego poranka. przeca 5w lało się do starszych 1.8t, innych v6 i v8 od nowości z tamtych lat, gdzie też były napinacze, te same 5W ok chodzi mi o drugą wartość 50 na zimę to raczej średnio, trochę ciężki (lepki) może być do napinacza łańcucha w 1.8T, jest wrażliwy i lubi grzechotać na zimno zanim dostanie oleju, latem jak ktoś mocniej lubi pokręcić to 5W50 spełni swoje zadanie. W v6 i v8 nie ma takiego napinacza.
  6. Kolego na zimę do 1.8T to raczej nie zalałbym 5W50 do normalnej jazdy, łańcuszek będzie słychać każdego poranka.
  7. Latam cały czas na LM 5w40 ale jutro zmiana na LM 0w40 dokładnie ten co Dev pokazał na zdjeciach jedne z najlepszych jakie można polecać do tego silnika.
  8. Kolego po wymianie tych elementów wszystko wróci do normy: https://www.drive2.ru/l/683367/
  9. Ja otwierałem własnie tą czerwoną pod trójkątem, sprawdź głębiej czy jej nie ma, może być pod tapicerką klapy.
  10. Pojedyncza listwa z B7 mocno rzuca się w oczy, zmieniłem jedną i niestety musiałem kupić z B6 wizualnie nie da się tego zgrać. Tylko kpl.
  11. Robiłem u znajomego więc rabat był na całość z góry ustalony na rozpisce z biura dostałem takie ceny na poszczególne elementy, wspomniał że płukanie normalnie 300 zł kosztuje jak było w rzeczywistości tylko on wie ale i tak wyszedł na swoje ogólnie na całość dał 12 m-cy gwarancji. Różnica w efektywności działania jest spora wystarczy kilka minut i jest pożądana temperatura po czym nawiewy na 3 kresce lekko utrzymują temp. Całość zrobiona w dwa dni, chłopaki robią to solidnie i raczej nie mają reklamacji, mam nadzieję że tak pozostanie.
  12. Dziś odebrałem po zatarciu sprężarki: 1 sprężarka po regeneracji 12 m-cy gw. 750 2 chłodnica 320 3 osuszacz 110 4 dławik 20 5 płukanie 100 6 napełnienie 120 7 robota 280 suma: 1640 Mycie i sprzątanie gratis Dodam, że nie było żadnych objawów, przeglądy regularnie wszystko chodziło do samego końca na tip top i nagle podczas jazdy dwa szarpnięcia niezbyt mocne takie wyczuwalne i sprężarka rozjeba.. z dziurami w korpusie.
  13. Mam 51L i dojazdówke na tym ale podłoga 10 cm w górę.
  14. Kolego 6 post od góry i wszystko masz opisane: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/274723-jaki-olej-najlepszy-do-skrzyni-manualnej-tdi/ i kolejny ciut niżej: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/292282-wymiana-oleju-a-2gi-bieg-problem-z-wbiciem-2ki-po-zmianie-oleju/
  15. Olej G052512A2 to nie jest jakiś typowy olej od skody jest to olej do całej grupy vw (audi, seat, vw, skoda) ale tylko w skodzie polecają i mówią o tym otwarcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...