-
Postów
180 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O sciemamcz

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
lubuskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
sciemamcz odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Pytanie do znawców tematu czy są jakieś klocki do tylnej tarczy 255 mm które zbierały by całą tarcze, wszystkie klocki jakie widziałem są do tarczy 245 i 255 czyli przy tarczy 255 i tak zostaje ok. 10mm - 5mm powierzchni która nigdy nie ma kontaktu z tarczą widać to dobrze na zużytych tarczach więc po jaką cholerę są tarcze 255 jak i tak powierzchnia hamowania jest praktycznie taka sama jak na 245. -
Krótkie odcinki to też nie jest wyznacznik ja często robię po 3-5 km i nie mam żadnego masła ani mazi, ale zaraz po zakupie było czyszczenie całej odmy, wymiana uszczelek pod napinaczem i pokrywą, płukanie silnika dwa razy przy pierwszych zmianach oleju najpierw był LM 5W40 a teraz LM 0w40 i jest czyściutko a jeszcze był zalany ceratekiem LM i wymiana co 10 000 km zero dolewek itp.silniczek chodzi jak pszczółka w maju
-
Kolego pod tym linkiem jest całe 1.8T http://a4-klub.pl/index.php?/topic/340361-s-b6-18t-avj-manual-angilk-v5c/za małe pieniądze jest to dobra alternatywa do swapa masz wszystko z jeżdżącego auta i każdą pierdołę która wyjdzie przy przekładce. Po całym zabiegu sprzedajesz resztę i możesz jeszcze dobrze na tym wyjść w końcowym rozrachunku.
-
Niech ci będzie że "sieję zamęt" ale chciałbym zobaczyć jak ktoś odpala 1.8T przy ujemnych temperaturach na oleju 15W..... i nie słychać łańcucha i nic tu nie ma faza rozgrzewania bo mowa o pierwszych sekundach po odpaleniu ale jest na to osobny temat i tutaj nie ma sensu o tym pisać. Wlewać co kto sobie życzy i na co go stać, oby do swojego i życzę długich bezawaryjnych przelotów
-
Kolego na zimę do 1.8T to raczej nie zalałbym 5W50 do normalnej jazdy, łańcuszek będzie słychać każdego poranka. przeca 5w lało się do starszych 1.8t, innych v6 i v8 od nowości z tamtych lat, gdzie też były napinacze, te same 5W ok chodzi mi o drugą wartość 50 na zimę to raczej średnio, trochę ciężki (lepki) może być do napinacza łańcucha w 1.8T, jest wrażliwy i lubi grzechotać na zimno zanim dostanie oleju, latem jak ktoś mocniej lubi pokręcić to 5W50 spełni swoje zadanie. W v6 i v8 nie ma takiego napinacza.
-
Kolego na zimę do 1.8T to raczej nie zalałbym 5W50 do normalnej jazdy, łańcuszek będzie słychać każdego poranka.
-
Latam cały czas na LM 5w40 ale jutro zmiana na LM 0w40 dokładnie ten co Dev pokazał na zdjeciach jedne z najlepszych jakie można polecać do tego silnika.
-
Kolego po wymianie tych elementów wszystko wróci do normy: https://www.drive2.ru/l/683367/
-
Ja otwierałem własnie tą czerwoną pod trójkątem, sprawdź głębiej czy jej nie ma, może być pod tapicerką klapy.
-
Pojedyncza listwa z B7 mocno rzuca się w oczy, zmieniłem jedną i niestety musiałem kupić z B6 wizualnie nie da się tego zgrać. Tylko kpl.
-
Cena naprawy zatartej sprężarki klimatyzacji
sciemamcz odpowiedział(a) na dominik_z temat w Audi A4 B6/B7
Robiłem u znajomego więc rabat był na całość z góry ustalony na rozpisce z biura dostałem takie ceny na poszczególne elementy, wspomniał że płukanie normalnie 300 zł kosztuje jak było w rzeczywistości tylko on wie ale i tak wyszedł na swoje ogólnie na całość dał 12 m-cy gwarancji. Różnica w efektywności działania jest spora wystarczy kilka minut i jest pożądana temperatura po czym nawiewy na 3 kresce lekko utrzymują temp. Całość zrobiona w dwa dni, chłopaki robią to solidnie i raczej nie mają reklamacji, mam nadzieję że tak pozostanie. -
Cena naprawy zatartej sprężarki klimatyzacji
sciemamcz odpowiedział(a) na dominik_z temat w Audi A4 B6/B7
Dziś odebrałem po zatarciu sprężarki: 1 sprężarka po regeneracji 12 m-cy gw. 750 2 chłodnica 320 3 osuszacz 110 4 dławik 20 5 płukanie 100 6 napełnienie 120 7 robota 280 suma: 1640 Mycie i sprzątanie gratis Dodam, że nie było żadnych objawów, przeglądy regularnie wszystko chodziło do samego końca na tip top i nagle podczas jazdy dwa szarpnięcia niezbyt mocne takie wyczuwalne i sprężarka rozjeba.. z dziurami w korpusie. -
Mam 51L i dojazdówke na tym ale podłoga 10 cm w górę.
-
Jaki olej do skrzyni manualnej 5b bez Q
sciemamcz odpowiedział(a) na lukasz_1986 temat w Audi A4 B6/B7
Kolego 6 post od góry i wszystko masz opisane: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/274723-jaki-olej-najlepszy-do-skrzyni-manualnej-tdi/ i kolejny ciut niżej: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/292282-wymiana-oleju-a-2gi-bieg-problem-z-wbiciem-2ki-po-zmianie-oleju/ -
Wymiana oleju, a 2gi bieg -> problem z wbiciem 2ki po zmianie oleju
sciemamcz odpowiedział(a) na Snorky temat w Audi A4 B6/B7
Olej G052512A2 to nie jest jakiś typowy olej od skody jest to olej do całej grupy vw (audi, seat, vw, skoda) ale tylko w skodzie polecają i mówią o tym otwarcie.