Skocz do zawartości

marcin_czewa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin_czewa

Osiągnięcia marcin_czewa

0

Reputacja

  1. wracając do tematu - u mnie napinacz wymieniony, klekot ustał, czyli jednaj to audiczkę bolało (szkoda tylko że mnie zabolało jak trzeba było zapłacić).
  2. Witam, podepnę się do tematu ponieważ moje 1,8 też klekocze kilka sekund po odpaleniu (tylko że ja mam silnik AVV, ale to chyba nie czyni dużej różnicy) po weekendzie jadę sprawdzić ciśnienie oleju, a dziś zdjąłem pokrywę zaworów, śladów otarcia od łańcucha nie ma, ale co mnie zaniepokoiło to zachowanie napinacza - był w dolnym położeniu i dopiero po podważeniu łańcucha wysunął się, wcisnąłem go ale nie odbił - czy to objaw jego uszkodzenia??
  3. Ja po moich problemach nauczyłem się żeby warsztaty które mają tylko kombajn do nabijania limy omijać szerokim łukiem przy każdym dobiciu klimy polecam wymienić dławik (którego koszt to ok. 10 zł) ponieważ później robi się 110 zł bo czynnik trzeba usuwać. zmierz temp na wylocie powietrza i przydało by się znać wartości ciśnień w układzie niskiego i wysokiego ciśnienia
  4. jeśli dobrze pamiętam była na nim strzałka kierunkowa przepływu czynnika
  5. No to temat poruszam jeszcze raz jak kolega przewidział ponieważ potrzebuje pomocy gdyż klima nadal nie działa a zrobione zostało: wymiana filtra kabinowego, wymiana dławika, dobicie klimy, sprawdzenie ciśnień na sprężarce (są ok) sprawdzenie błedów (brak błędów, klapy ciepłe/zimne przetestowane vagiem, jest ok) a efekt - temperatura na wylocie 20 st..... nie mam już punktu zaczepienia co jeszcze sprawdzić żeby nie wydawać kasy niepotrzebnie.... pomóżcie proszę, za dwa tygodnie szykuje się wyjazd z rodzinka a przy aktualnej pogodzie będzie masakra... ---------- Post dopisany 24-07-2013 at 08:27 ---------- Poprzedni post napisany 19-07-2013 at 15:35 ---------- dobra klima działa dla zainteresowanych jednak wszystkiemu winna była dysza (dławik), poprzednik mechanik przy sprawdzaniu klimy tylko przemył i wydmuchał zawór, zapomniał chyba że posiada on kalibrowana dyszę która niestety była przytkana, po wymianie na nową dysze temperatura na wylocie - 5 st. ufffff
  6. Ok, zasilanie podłączone do listwy przy przekaźnikach, wydawało się że będzie trudniej ale łatwo poszło. (alternator jest tak osłonięty że nie ma podejścia). Dzięki za pomoc
  7. Witam, poradźcie gdzie wpiąć się w mało inwazyjny sposób ze światłami do jazdy dziennej, chodzi o "+" po zapłonie w B5 2000r (1,8 benzyna). z góry dzięki za pomoc
  8. A jest jakiś sposób żeby tego uniknąć, tzn. coś wyregulować np.? Jest to mój trzeci samochód z lpg i pierwszy raz ma z tym problem. wszystkie poprzednie po zduszeniu na gazie odpalały bez problemu.
  9. Witam. I proszę o pomoc w następującym temacie - posiadam Audi A4 b5 2000r silnik 1,8 (125KM), założyłem gaz i jest problem gdy na gazie zgaśnie silnik (chodzi o wymuszone zgaszenie np. gdy pomyli się 1 z 3 biegiem). W takiej sytuacji silnik da się odpalić dopiero za 4, 5 podejściem. jeśli silnik wyłączy się stacyjką nie ma problem z jego uruchomieniem. w czym może być problem??
  10. Na razie czytam i zbieram dane, pod koniec tygodnia powinno mi się udac poświęcić autku trochę czasu. Doczytałem że sam mogę sprawdzić czy: rurka od sprężarki jest zimna do zaworu rozprężnego, a za zaworem powinna być już oszroniona, jeśli tak jest to jest ok - to prawda? I jeszcze pytanie jak sprawdzić czy klapa zimne/ciepłe powietrze się przestawia szczelnie (trzeba rozebrać nawiew??) i czy wentylatory faktycznie się włączają?? Co do klimatronica to mam porównanie tylko z manualną klimą w Toledo 99 i niestety seat wypada dużo lepiej. Podobno przy nastawach na min. temp. z nawiewów powinno wychodzić strumień powietrza maks. 5-7 st.??
  11. Ponieważ mieszkam w bloku i mam ograniczone możliwości (finansowe też żeby wstawić do serwisu np.) to mam pytanie co mogę sam lub małym kosztem sprawdzić żeby ewentualnie coś wykluczyć? Żeby sprawdzić np sprężarkę muszę podjechać gdzieś do serwisu klimatyzacji czy na vagu też się da? Wpadło mi też gdzieś w oczy jak przeglądałęm inne posty że przyczyną może być zawór rozprężający (jeśli dobrze zapamietałem) lub nie domykająca klapa zimne/ciepłe powietrze. Co można sprawdzić samemu a co tylko w warsztacie?
  12. Witam wszystkich, Mam problem z nowo nabyta A4 (A4 B5 Avant 1,8 (125 KM) 2001r). Po zakupie ze względu na słabe (bardzo słabe chłodzenie) podjechałem na dobicie czynnika. Czynnik został uzupełniony, nieszczelności nie stwierdzono ale klima nadal słabo chłodzi, jest mała różnica w temp. powietrza z nawiewów z włączona i beż włączonej klimatyzacji. Sprężarka się załącza, obciążenie silnika wzrasta i tyle... Miał ktoś taki przypadek??
  13. Witam Wszystkich!! Niedawny zakup - A4 B5 Avant 1,8 2001 Pozdrawiam Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...