Skocz do zawartości

slaw80gogo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slaw80gogo

Osiągnięcia slaw80gogo

0

Reputacja

  1. Podłączam się pod temat. Kusztyk udało ci się rozwiązać problem. Mi również auto zamyka się automatycznie po 30 sek. a mam tylko jeden kluczyk. Już raz musiałem robić włam-kę do swojego auta.Wyczerpałem opcje do sprawdzenia. Dodaje, że mieszkam tymczasowo w Irlandii gdzie jest duża wilgotność. Może moduł komfortu jest wilgotny?
  2. Na allegro kosztuje 100zł a czyszczenie tego czujnika masy ciśnienia G71 nic nie daje bo to jest zbyt delikatne(ten języczek). No i jak jeden z kolegów wcześniej wspominał sprawdź intercooler bo to on jest narażony na przedziurawienie. Jak ci jakiś kamyk wpadnie przez dolot lub coś innego wystarczająco ostrego. Węże są elastyczne i bardziej pochowane, a intercooler łapie ci powietrze przez wlot zderaka.
  3. Witam klubowiczów. Chciałbym się podzielić z wami moim doświadczeniem na temat spadku mocy lub jak inni opisują wchodzeniu w tryb awaryjny z reguły ale nie zawsze na 4-tym biegu przy ok.3000 obr/min.Co ja nie robiłem żeby do tego dość co jest naprawdę grane. Zacząłem od sprawdzenia wężyków podciśnienia i nic. Po za tym komp pokazywał błąd: przekroczona górna granica doładowania.Wyczyściłem wszystkie węże gumowe, fakt były całe w oleju ale to nadal nic nie dało.Przeczyściłem intercooler potem sprawdziłem i przedmuchałem przepływomierz i nic. Cały czas przechodził w tryb awaryjny.To poczytałem na forum jakie inni mają czasem objawy i co robią. czyli wymieniłem zawór N75(zawór regulujący ciśnienie doładowania)nic potem N18(zawór recyrkulacji spalin)i nic. Czego się obawiałem to turbina ale po przeczyszczaniu przez zaufanego mechanika nic.Ręce mi opadły byłem pewien,że czyszczenie turbiny pomoże po niby zacinała się kierowniczka . Mechanik w turbinie stwierdził, że turbina była tylko lekko zakopcona i nie miała rys w środku. To co jest grane???Mechanik podpowiedział mi, żeby przeczyścić czujnik G71 (czujnik ciśnienia powietrza dolotowego,temp. powietrza). Zrobiłem to chwile było lepiej potem znowu wskoczył na tryb awaryjny.Odpowiedź sama się nasuwa czyszczenie nic nie daje.Więc kupiłem nowy czujnik G71 no i jak ręką odjął.Tyle zachodu i czasu dla tek prostego ale jak się okazało nie oczywistego zabiegu.Pozdrawiam
  4. Witam klubowiczów. Chciałbym się podzielić z wami moim doświadczeniem na temat spadku mocy lub jak inni opisują wchodzeniu w tryb awaryjny z reguły ale nie zawsze na 4-tym biegu przy ok.3000 obr/min.Co ja nie robiłem żeby do tego dość co jest naprawdę grane. Zacząłem od sprawdzenia wężyków podciśnienia i nic. Po za tym komp pokazywał błąd: przekroczona górna granica doładowania.Wyczyściłem wszystkie węże gumowe, fakt były całe w oleju ale to nadal nic nie dało.Przeczyściłem intercooler potem sprawdziłem i przedmuchałem przepływomierz i nic. Cały czas przechodził w tryb awaryjny.To poczytałem na forum jakie inni mają czasem objawy i co robią. czyli wymieniłem zawór N75(zawór regulujący ciśnienie doładowania)nic potem N18(zawór recyrkulacji spalin)i nic. Czego się obawiałem to turbina ale po przeczyszczaniu przez zaufanego mechanika nic.Ręce mi opadły byłem pewien,że czyszczenie turbiny pomoże po niby zacinała się kierowniczka . Mechanik w turbinie stwierdził, że turbina była tylko lekko zakopcona i nie miała rys w środku. To co jest grane???Mechanik podpowiedział mi, żeby przeczyścić czujnik G71 (czujnik ciśnienia powietrza dolotowego,temp. powietrza). Zrobiłem to chwile było lepiej potem znowu wskoczył na tryb awaryjny.Odpowiedź sama się nasuwa czyszczenie nic nie daje.Więc kupiłem nowy czujnik G71 no i jak ręką odjął.Tyle zachodu i czasu dla tek prostego ale jak się okazało nie oczywistego zabiegu.Pozdrawiam
  5. Dzięki za podpowiedź 2 godz. mi zajęło odkręcenie tego filtra oleju
  6. W jaką stronę odkręca się filtr oleju bo nie chce mi drgnąć. Pomocy
  7. Witam wszystkich właścicieli A4 są to samochody nie zawodne i bardzo komfortowe.Cieszę sie,ze posiadam takie cudeńko.Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...