Skocz do zawartości

krzys_ck

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzys_ck

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia krzys_ck

0

Reputacja

  1. o widzisz, to sie czegos nowego dowiedzialem. thx
  2. Nie rozumiem dlaczego czynnika sie nie dobija. Myslalem ze wystarczy dobic i powinno byc OK zamiast wymieniac caly czynnik. Zwlaszcza ze teraz jest problem z wymiana czynnikow w starych autach bo Unia zakazala tego co byl wczesniej uzywany - freonu.
  3. witam, jakie cisnienie powinno byc w grupie 001 w module HVAC 08? Historia taka: Przestala mi chlodzic klima jakis czas temu, pozniej zaczal swiecic sie przycisk ECON. Doladowalem lekko klime uzupelniaczem, zeby ECON zgasl i teraz wyglada na to ze sprezarka sie zalacza ale dalej nie chlodzi bardzo. Ladowanie czynnika patrzac na stornie LO moze byc troche mylne, wiec sprawdzam w VCDS w module HVAC 08 w grupie 001 mam 4 bary (i bledow brak). czy powinno byc wiecej barow? dzieki,
  4. Samochód dojechał ale z problemami. W Holandii padła jedna cewka. Nie pomyślałem o ewentualnych problemach i jechałem w niedzielę (wszystko zamknięte). Miałem ze sobą kompa więc wszystko szybko zdiagnozowałem. Szybki telefon do kogoś bardziej ogarniętego i decyzja o jeździe na 3 cylindrach z jedną padniętą cewką przez 1000km. Podczas jazdy na 3 cylindrach w Audi A4 1.8 występują duże wibracje przy obrotach poniżej 2k i powyżej 3k. Trzeba znaleźć dobry zakres i trzymać się go. Da się jechać! Ja średnio co 160km zmieniałem zepsutą cewkę na inny cylinder żeby uniknąć ewentualnych problemów. Nie mam doświadczenia ze spalaniem w tym samochodzie więc nie wypowiem się czy coś mniej spalił przy tej opcji cylinder on demand.
  5. Cześć. Kupiłem sobie taką padake za granicą 1.8T Bex. Podlaczylem kompa i pokazuje błąd termostatu 17700 P1292 -004 open circuit intermittent. Będę wracał samochodem do Polski niedługo przez Amsterdam i Niemcy. Nie mam możliwości rozebrać i sprawdzić. Na grzaniu w aucie mi nie zależy ale zastanawiam się czy na trasie przy prędkości 130, 180km/h silnik będzie pracowal na optymalnej temperaturze i nie będzie dużej różnicy w spalaniu? Jestem przeciwnikiem żeby jeździć z takimi usterkami ale naprawdę nie mam jak tego naprawić. Podpowiedzcie czy robić to koniecznie czy jechać w trasę, obserwować temperature i mieć nadzieję żeby nie padnie się w pozycji zamkniętej. Pozdrawiam, Krzysiek To co będę sprawdzał podczas jazdy. Kopiuje tutaj żeby nie szukać. Wyciete z podpiętego tematu: termostat oraz G2/G62 niniejsza procedura ma na celu określenie źródła niemożności uzyskania przez silnik temperatury roboczej. w razie wymiany termostatu zaleca się zakup oryginału w ASO. w razie wymiany czujnika G2/G62 zaleca się zakup oryginału w ASO. czujniki związane z badaniem termostatu: G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU; G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej. do przeprowadzenia niniejszej diagnostyki konieczne jest dokonanie pomiarów w grupach: 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. pomiar dokonywany będzie dwuetapowo - na zupełnie zimnym silniku oraz na w pełni rozgrzanej jednostce napędowej. 1. pomiar na zimnym silnku*. *najlepiej jest dokonać pomiar rano przed rozruchem silnika. a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa, powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie. jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe uszkodzenie czujnika G62. temperatury należy zanotować. b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - poznamy odczyt z czujnika G2. wartość powinna być zbliżona do wartości z punktu 1a. jeżeli jest różna przy założeniu, że temperatury z pkt. 1a są zbliżone do siebie - możliwe uszkodzenie czujnika G2. 2. pomiar na w pełni rozgrzanym silniku. a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury płynu chłodzącego [G62] - zazwyczaj poz. 4. temperaturę należy zanotować. b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - sprawdzamy odczyt z G2 - powinien być niemal identyczny jak ten z pkt. 2a. jeżeli odczyt z G2 i G62 jest jednakowy - uszkodzeniu uległ termostat. jeżeli odczyt z G2 i G62 różni się - uslzkodzeniu uległ jeden z tych czujników [zazwyczaj G2 i G62 są połączone ze sobą].
  6. Mało nim jeździłem, ale całkiem przyjemny silnik. Ostatnio zrobiłem trasę 2700km i fajnie jechał. Przy 120km/h spalił 6.7 l/100km przy 180km/h trochę więcej Zimny silnik czasami dławił się po długim postoju (2 tygodnie) ale przestawał po rozgrzaniu. Skasowałem błędy z missfire na cylindrach i teraz śmiga bez dławienia się. Kupiłem nowe świece ale jeszcze nie zainstalowałem. Teraz wziąłem się za klimatyzację. Jedno co mnie trochę martwi to ten czujnik NOX. Na VAGu wyskakuje błąd ale w samochodzie nic nie pokazuje no i nie pali dużo. Ten czujnik całkiem drogi jest więc wolałbym go nie dotykać. Samochód teraz jest w PL i używam częściej.
  7. Czytam forum odnośnie dużych konsumpcji oleju w silniku benzynowym ALT 2.0 Czy ktoś mogłby mi powiedzieć czy ten problem dotyczy rownież silnika AWA 2.0?
  8. Ciekawy temat z ta przekladka 2.0 FSI na 1.8T, Pomyślałęm że jak u mnie pojawią się problemy to też sobie przełożę. A jak jest z wydechem i napędem? 1,8T to wszystkie w Quatro chodzą czy można zostawić tak jak 2,0 napęd na przód? Wydech też jest pojedyńczy w 2,0 FSI a 1,8T ma dwie rurki. Trzeba zmieniać również wydech? Jakbyś mógł to zrób liste po przekładce co musiałeś zmieniać i dokładać to bym się przygotował. Pozdrawiam.
  9. Jeśli można to proszę o wpisywanie przebiegu Waszych Audic z silnikiem 2.0 FSI i co było w tych silnikach naprawiane. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 2.0 FSI, dostałem na niego roczną gwarancje i chciałbym przygotować się na ewentualne naprawy. Przejechane ma 126`000 km z książki serwisowej i rachunków wynika że przy silniku nie było robione nic, prócz dolewania płynów i wymiana filtrów. Błędy szczytałem dzisiaj dzięku klubowiczowi andr3i; (zadziwiające jest to, że na krańcu europy można spotkać dobrych klubowiczów, dzięki!!) Błędy skasowane i teraz czekam na ponowne pojawianie się tych przy silniku: Te ważniejsze które nie zniknęły to: Klimatronik nie działa, błąd czujnika wysokiego ciśnienia - nie znam historii samochodu więc zacznę od sprawdzenia ciśnienia w układzie, poźniej ewentualne uszczelnianie systemu i wymiana czujnika. Syrena alarmowa nie działa ale z tego co wyczytałem to nawet jak działa to tak naprawde jej nie słychać. Syrene rozebrałem, bateria wylała więc poleciała cała do kosza. Nie wiem czy jest sens kupować nową skoro i tak jej nie słychać. Dodam że na mobile.de widziałem 2.0 FSI z przebiegiem 420`000km więc tragedi nie powinno być. Sunday,07,July,2013,11:10:44:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7 Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E44A218621 Mileage: 126230km/78435miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: None Part No SW: 8E1 910 018 HW: 8E1 906 018 Component: 2.0L R4/4V FSI G 0030 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: E1C227DA07133C14 Part No: 8E0 907 807 C Component: NOX 0401260070 004 4009 8E0907807C NOX 0401260070 004 4009 4 Faults Found 16786 - EGR System: Excessive Flow P0402 - 001 - Upper Limit Exceeded 17440 - Sensor for NOx (G295): Signal too High P1032 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17440 - Sensor for NOx (G295): Signal too High P1032 - 001 - Upper Limit Exceeded 16698 - Misfire(s) Detected; Single (unspecified) Cylinder P0314 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Part No: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: E5CA33CA133B5034 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 AA Component: A4 Klimaautomat 1323 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: 60C4A2DE8C19B51C 1 Fault Found 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8E2.lbl Part No: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 VCID: 356A238A631B60B4 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-84.lbl Part No: 8E0 959 655 J Component: Airbag 8.4EP 1002 Coding: 0010602 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: 3E783CA6562DA3EC No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00041 Shop #: WSC 63351 VCID: 3E783CA6562DA3EC No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl Part No: 8E0 920 950 N Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00401 Shop #: WSC 00001 VCID: 346C1E8E686179BC WAUZZZ8E44A218621 AUZ6Z0D0026896 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 45: Inter. Monitor Labels: 8E0-951-177.lbl Part No: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0704 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 VCID: EBDE45F2F5DF6644 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl Part No: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1412 Coding: 06859 Shop #: WSC 63351 VCID: 73EEDD922DEF3E84 Part No: 8E2959802B Component: Tõrsteuer.FS BRM 0003 Part No: 8E2959801B Component: Tõrsteuer.BF BRM 0003 Part No: 8E0959801A Component: Tõrsteuer.HL BRM 0004 Part No: 8E0959802A Component: Tõrsteuer.HR BRM 0004 9 Faults Found 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 35-00 - - 01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Passenger Side 35-00 - - 01574 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Right Rear 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-00 - Single-Wire Operation ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl Part No: 8E0 035 186 L Component: concert II GRO 0001 Coding: 01001 Shop #: WSC 63351 VCID: 3064129E9C79459C 1 Fault Found 00858 - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-10 - Open Circuit - Intermittent End ---------------------------------------------------------------------
  10. Witam wszystkich użytkowników tego forum. Zalogowałem się tutaj ponieważ przymierzam się do zakupu Audi A4 2004 rok, 2.0 FSI. Z mojego dostwiadczenia wiem że najlepiej zalogować się do tego typu forum i dopytać stałych posiadaczy samochodów o porady. Pozdrawiam, Krzysiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...