darkos15
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O darkos15
Osiągnięcia darkos15
0
Reputacja
-
Ja wymienialem komplet Sachs dwumas, tarcza,docisk i lozysko i bierze sporo nizej jednak ciagle dosc wysoko porownujac no do mazdy 323 bj. Wczesniej bralo juz praktycznie na samej gorze i jezdzilem tak prawie 40 000km dopoki wogole nie padlo tak, ze biegu nie dalo rady wrzucic:) byly oznaki typu szarpanie i dosc glosny slizg przy gwaltownym ruszaniu.
-
Dzięki za odpowiedzi, zaraz zdejmę łącznik gumowy, międzyczasie sprawdziłem moduł komfortu suchutki. ---------- Post dopisany 25-09-2013 at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 11:37 ---------- Problem rozwiązany. Po odłączeniu kostki drzwi okazało się, że styki były po części pokryte zielonym nalotem. Po wyczyszczeniu błąd zniknął.
-
Witam, Mam następujący problem, wyskakuje po podłączeniu vaga błąd 01332 ( w module komfortu ). Żadnych błędów więcej. Po kasowaniu w ciągu sekundy wraca. Zamki, szyby wszystko działa. Dodam, że samochód mam od ponad 2 lat i nigdy nie działało pojedyncze mrugniecie kierunków przy zamykaniu samochodu, natomiast przy otwieraniu zawsze było w porządku i mrugają dwa razy. Sprawdzałem kodowanie modułu i mruganie przy zamykaniu jest włączone. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Chyba zostaje wyciągnięcie i sprawdzenie modułu czy styki nie zaśniedziały lub nie dostała się do niego wilgoć, a może ktoś ma inny pomysł? 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 80-00 - Single-Wire Operation
-
Tomek25 158 tys ale prawdopodbnie byla zmiana skrzyni na manual i ktos zaoszczedzil na nowym sprzegle i dwumasie, bo od kupienia szarpalo od startu i bralo strasznie wysoko i przy gwaltownym starcie i po rozgrzaniu byl straszny pisk, a jak juz poszlo to nawet na biegu jalowym przy wycisnieciu sprzegla bez proby wrzucania biegu slychac bylo takie jakby glosne tarcie i brak mozliwosc wrzucenia biegow ( na zgaszonym silniku nie bylo problemu z biegami skrzynia chodzila jak nalezy), ale samochod w serwisie jutro do odbioru, stoi dzis od rana mieli dzwonic jak bedzie jakas niespodzianka, ale przez caly dzien telefonu nie bylo, zakladam komplet z dwumasem sachsa, a co do membranki to pewnie te rozwiazanie za dlugo nie wytrzyma, ale chcialm sprawdzic czy to membrana czy jakis nieszczelny przewod, teraz mam pewnosc , wymysle cos innego zeby wytrzymalo troche dluzej
-
U mnie rowniez byla peknieta membrwna i dzwignia stala w miejscu, po przeczytaniu tematu odrazu wzialem sie do rozbiorki. Membrane skleilem łatką i klejem z zestawu naprawczego do dętek rowerowych z Auchan za 6 zl. I po zlozeniu dzwignia lata az milo, ale niestety narazie nie sprawdze czy jest roznica, bo sprzeglo padło i dopiero w czwartek bede wymienial.
-
Gazować Alt-ka i jeździć, ja jeździłem na benzynie przez rok. Spalanie miasto 12l/100km trasa 8.5-9l /100km. Po zagazowaniu gaz 12,5l miasto i 9,5 trasa ( na kolach 15 cali, po zalozeniu 18 z s8 i opon 225 spalanie poszło w gore na 14,5 miasto, ale wiadomo duże większe opory toczenia i częste ruszanie robią swoje, trasa 9,5 do 10 l max) Instalacja sterownik Stag 4 , wtryski Hana, reduktor tez z A.C do 150 czy tam 180KM i lata bezproblemowo. Montowane w głównym warszatcie Stag w siedzibie firmy ( Firma AC. S.A. producent staga)
-
Wlasnie znajomy mechanik przed pol godziny powiedzial mi to samo zeby dwu masu nie ruszac. Zobaczymy co wyjdzie po zdjeciu skrzyni. Dzieki za odpowiedz
-
Witam, jest to mój pierwszy post więc mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale. Wczoraj padło mi sprzęgło. Wysoko brało, przy ruszanie szarpało i po rozgrzaniu na 5 biegu samochód słabo przyspieszał, aż wczoraj na uskoku jezdni po wrzuceniu biegu auto już nie pojechało. Mogę wrzucać biegi ale z miejsca nie ruszę tylko coś jakby zgrzyta przy delikatnym puszczeniu sprzęgła. I tu moje pytanie czy zakładać komplet z dwu masowym kołem zamachowym czy szukać jakiegoś zamiennika z kołem jedno masowym sztywnym? i jeśli się ktoś orientuje czy do tego silnika znajdę taki zestaw na zamianę? Nie chodzi tu o cenę, tylko na przyszłość podobno kolo dwu masowe jest dużo mniej trwałe, a w silniku benzynowym dwu mas podobno nie ma aż takiego znaczenia, jak przy dieslu z racji mniejszego momentu obrotowego.
-
Witam Od 2 lat jestem posiadaczem Audi A4 B6 2.0 ALT sedan. W końcu postanowiłem dołączyć do forum. Pozdrawiam Darek