Skocz do zawartości

darkos15

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darkos15

Osiągnięcia darkos15

0

Reputacja

  1. darkos15

    sprzeglo w alt

    Ja wymienialem komplet Sachs dwumas, tarcza,docisk i lozysko i bierze sporo nizej jednak ciagle dosc wysoko porownujac no do mazdy 323 bj. Wczesniej bralo juz praktycznie na samej gorze i jezdzilem tak prawie 40 000km dopoki wogole nie padlo tak, ze biegu nie dalo rady wrzucic:) byly oznaki typu szarpanie i dosc glosny slizg przy gwaltownym ruszaniu.
  2. Dzięki za odpowiedzi, zaraz zdejmę łącznik gumowy, międzyczasie sprawdziłem moduł komfortu suchutki. ---------- Post dopisany 25-09-2013 at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 11:37 ---------- Problem rozwiązany. Po odłączeniu kostki drzwi okazało się, że styki były po części pokryte zielonym nalotem. Po wyczyszczeniu błąd zniknął.
  3. Witam, Mam następujący problem, wyskakuje po podłączeniu vaga błąd 01332 ( w module komfortu ). Żadnych błędów więcej. Po kasowaniu w ciągu sekundy wraca. Zamki, szyby wszystko działa. Dodam, że samochód mam od ponad 2 lat i nigdy nie działało pojedyncze mrugniecie kierunków przy zamykaniu samochodu, natomiast przy otwieraniu zawsze było w porządku i mrugają dwa razy. Sprawdzałem kodowanie modułu i mruganie przy zamykaniu jest włączone. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Chyba zostaje wyciągnięcie i sprawdzenie modułu czy styki nie zaśniedziały lub nie dostała się do niego wilgoć, a może ktoś ma inny pomysł? 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 80-00 - Single-Wire Operation
  4. Tomek25 158 tys ale prawdopodbnie byla zmiana skrzyni na manual i ktos zaoszczedzil na nowym sprzegle i dwumasie, bo od kupienia szarpalo od startu i bralo strasznie wysoko i przy gwaltownym starcie i po rozgrzaniu byl straszny pisk, a jak juz poszlo to nawet na biegu jalowym przy wycisnieciu sprzegla bez proby wrzucania biegu slychac bylo takie jakby glosne tarcie i brak mozliwosc wrzucenia biegow ( na zgaszonym silniku nie bylo problemu z biegami skrzynia chodzila jak nalezy), ale samochod w serwisie jutro do odbioru, stoi dzis od rana mieli dzwonic jak bedzie jakas niespodzianka, ale przez caly dzien telefonu nie bylo, zakladam komplet z dwumasem sachsa, a co do membranki to pewnie te rozwiazanie za dlugo nie wytrzyma, ale chcialm sprawdzic czy to membrana czy jakis nieszczelny przewod, teraz mam pewnosc , wymysle cos innego zeby wytrzymalo troche dluzej
  5. U mnie rowniez byla peknieta membrwna i dzwignia stala w miejscu, po przeczytaniu tematu odrazu wzialem sie do rozbiorki. Membrane skleilem łatką i klejem z zestawu naprawczego do dętek rowerowych z Auchan za 6 zl. I po zlozeniu dzwignia lata az milo, ale niestety narazie nie sprawdze czy jest roznica, bo sprzeglo padło i dopiero w czwartek bede wymienial.
  6. darkos15

    2.0 alt

    Gazować Alt-ka i jeździć, ja jeździłem na benzynie przez rok. Spalanie miasto 12l/100km trasa 8.5-9l /100km. Po zagazowaniu gaz 12,5l miasto i 9,5 trasa ( na kolach 15 cali, po zalozeniu 18 z s8 i opon 225 spalanie poszło w gore na 14,5 miasto, ale wiadomo duże większe opory toczenia i częste ruszanie robią swoje, trasa 9,5 do 10 l max) Instalacja sterownik Stag 4 , wtryski Hana, reduktor tez z A.C do 150 czy tam 180KM i lata bezproblemowo. Montowane w głównym warszatcie Stag w siedzibie firmy ( Firma AC. S.A. producent staga)
  7. Wlasnie znajomy mechanik przed pol godziny powiedzial mi to samo zeby dwu masu nie ruszac. Zobaczymy co wyjdzie po zdjeciu skrzyni. Dzieki za odpowiedz
  8. Witam, jest to mój pierwszy post więc mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale. Wczoraj padło mi sprzęgło. Wysoko brało, przy ruszanie szarpało i po rozgrzaniu na 5 biegu samochód słabo przyspieszał, aż wczoraj na uskoku jezdni po wrzuceniu biegu auto już nie pojechało. Mogę wrzucać biegi ale z miejsca nie ruszę tylko coś jakby zgrzyta przy delikatnym puszczeniu sprzęgła. I tu moje pytanie czy zakładać komplet z dwu masowym kołem zamachowym czy szukać jakiegoś zamiennika z kołem jedno masowym sztywnym? i jeśli się ktoś orientuje czy do tego silnika znajdę taki zestaw na zamianę? Nie chodzi tu o cenę, tylko na przyszłość podobno kolo dwu masowe jest dużo mniej trwałe, a w silniku benzynowym dwu mas podobno nie ma aż takiego znaczenia, jak przy dieslu z racji mniejszego momentu obrotowego.
  9. Witam Od 2 lat jestem posiadaczem Audi A4 B6 2.0 ALT sedan. W końcu postanowiłem dołączyć do forum. Pozdrawiam Darek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...