Skocz do zawartości

?ukasz-B

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ?ukasz-B

Osiągnięcia ?ukasz-B

0

Reputacja

  1. Spalaniem oleju jak najbardziej należy się przejmować. Olej ma inna temperaturę spalania i nie zamienia się w gaz, tylko w ostre cząsteczki. Ten silnik ma Kata z norma EU5, i sadza robi w nim spustoszenie. Czyli rozumie że wszyscy posiadacze silnika 1.8 , 2.0 TFSI powinni się martwić. Trochę tych silników już widziałem i jeszcze nie spotkałem się z takim który by nie spalał oleju. Jeden mniej drugi więcej ale zawsze coś. Jakieś wyjątki pewnie się zdarzają.
  2. zadzwoń do serwisu audi, podasz VIN i pan uprzejmie poda ci numer częśći.
  3. w mieście 11,5-12l. jak masz ciężką nogę to więcej. Na trasie 7,5-8l. przy prędkości 120-130km/h. olej jakieś 0,5l. na 1500km. Ubytkiem oleju w tym silniku nie przejmuj się ten silnik tak ma. Jest bardzo dużo wersji tego silnika i każda mniej lub więcej bierze olej. Jak kupując nastawiłem się że będę lał olej ale myślę że warto. Biorąc pod uwagę że większość silników jest trochę mocniejsza niż podaje audi. Przeważnie jest to w zakresie nawet do 20 paru km więcej niż w papierach. Ja hamowałem swojego wersja USA i mi wyszło 238km (bez chipa)
  4. czym diagnozowałeś i w jakim sterowniku?? większość błędów w audi zaczyna się literą P nie U
  5. takie interface za 150- 200zł mają to do siebie że padają albo są jakieś problemy. Zobacz jak zainstalujesz sterowniki i zwróć uwagę na to do którego portu podłączasz interface bo często bywa tak że jak instalujesz VCDS i wybierzesz jakiś port to podłączając do innego portu soft zaczyna wariować.
  6. Przy instalowaniu oprogramowania VCDS wybierasz port do którego masz wpięty interface, należy pilnować aby używać zawsze tego samego portu w laptopie. Jeżeli ostatnio 6mieś temu działało to może w miedzy czasie instalowałeś cokolwiek co zawierało sterowniki do USB i przy instalacji wywaliło ci sterowniki VCDS. Proponuje odinstalować VCDS i zainstalować na nowo włącznie ze sterownikami. Myślę że pomoże. ( Interfaca masz oryg. czy od chinoli??)
  7. Najlepiej sprawdzić VAGiem czy nie masz błędu w układzie klimy. Z tego co pamiętam to często wieszają się klapki sterujące ale na VAG wyskoczy ten błąd.
  8. Witam wszystkich forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...