Terpis
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Terpis
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Terpis
1
Reputacja
-
Instalacja przełącznika dezaktywacji poduszki pasażera AIR BAG OFF
Terpis odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Cześć Wszystkim. Koledzy mam problem z instalacją tego układu. Posiadam Audi A4 b6 z 3.06.2002. Kupiłem gotową wiązkę schowka, kontrolkę oraz przełącznik plastikowy. Wszystko zostało przeze mnie rozebrane i tego sedna. 1. wiązka podłączenia schowka miała w instalacji kabelki związane z airbag tylko pin fioletowo-biały oraz brązowy masa. [ brak pin 3 ] 2. wiązka kontrolki poprowadzona jest na dach, ale mimo to będę instalował kontrolkę przy ESP więc piny przy sterowniku airbag 65 i 70 są i tam się wpiąłem. kontrolka działa. 3. sterownik airbag o numerach 8E0 959 655 udało się zakodować z 0010602 na 0011602. 4. adnotacja pkt 1. w wyniku braku pin 3 we wtyczce został poprowadzony nowy kabelek wpięty w pin 83 sterownika airbag do wtyczki. moim zdaniem powinno zadziałać lecz niestety nie działa prawidłowo. Tzn przełącznik ustawiony na OFF nie wywala błędu sterownika i kontrolka świeci lecz po przełączeniu na ON występuje błąd - 01228 - airbag cut-off switch for passenger side (e224) 010 - open of Short to Plus - Intermittent Pomożecie gdzie mam szukać przyczyny, bo pomysły już się wyczerpały. Dodam, że jak przełącznik jest wypięty całkowicie też błąd jest wyświetlany przez sterownik -
Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)
Terpis odpowiedział(a) na maudia4 temat w Audi A4 B6/B7
Według instrukcji wszystko pięknie działa. Przyjemna jest jazda na tempomacie. Polecam zainwestować trochę grosza bo na prawdę warto ! postępuj zgodznie z instrukcją pisemna, a na pewno sobie poradzisz. Zajmie Ci to 30 min dłużej bez zdjęć ale dasz radę. Nic trudnego Musisz wymienić ponieważ Twój moduł nie obsługuje tempomatu. Numery tylko i wyłącznie z pierwszego postu ! -
Szanowni Koledzy, chciałem zapytać czy jest ktoś na forum co spawa gotowe TIP dolotu do seryjnej puszki ? Proszę o kontakt
-
tak naprawilem przyczyna byl zuzyty napinacz łancuszka pompy oleju ! zdjecie zapozyczone ale objaw zuzycia bardzo podobny. Wymienilem napinacz + łancuszek i cisza co mnie bardzo cieszy bo pracy bylo przy tym bardzo duzo. Musisz rozebrac caly spob czyli opuscic sanki wyciagnac miske + caly przod czyli zderzak rozrzad, dolne kolko od rozrzadu by dostac sie do napedu pompy oleju ! powodzenia w naprawie zycze !!!
-
Znalazlem film o podobnym problemie ... identyczny dzwiek pisza w komentarzach ze objawami jest pompa oleju i naped z nia zwiazany. Dodam ze wymienilem olej oraz filtr na Boscha i nadal to samo, a u jednego pomogla wymiana filtru.
-
Nachylalem sie i bardzo dokladnie wsluchiwalem i nie sadze by to byl lancuszek. Dodam ze wymienilem niedawno uszczelke pokrwy zaworow i po jakims czasie zaczal wydobywac sie ten dzwiek. Moze to zbieg okolicznoscni a moze nie. Sprawdzalem lancuch poprzez naciskanie palcem i wyglada na to ze dobrze jest napiety. Moze byc cos takiego ze jakies drobinki syfu z glowicy dostaly sie do miski a pozniej do pompy oleju ktora zaczela wyc ? to tylko taka moja sugestia. Ciezko jest zlokalizowac ten dzwiek bo tak jakby wydobywal sie z kazdego miejsca
-
Koledzy pomozecie w rozwiazaniu tego problemu? Mianowicie od niedawna gdy temp spadla w okolicach 0-5 *C silnik przy odpalaniu wydobywa z siebie dziwny dzwiek metaliczny jakby lancuch badz cos bardzo podobnego. Na filmiku jest to bardzo dobrze zauwazalne w momencie 14 s odtwarzania. Dodam ze zrzucilem pasek klinowy by wyeliminowac podzespoly ktore na nim pracuja i nadal na zimnym jest ten obiaw, gdy tylko troche popracuje dzwiek ten stosunkowo zanika. Co wy o tym sadzicie ? VID 20131124 130701 - YouTube
-
Mialem podobne rozwiazanie w poprzednim samochodzie i problemow z piachem nie bylo, bardziej mi chodzilo o sugestie tego typu czy nie bedzie jakich kolwiek problemow (zbyt duza dawka powietrza, problem z wrazliwa przeplywka) przez dokonanie takiej modyfikacji.
-
Panowie pytanie z innej beczki. Czy moglby doprowadzic dodatkowy dolot do seryjnej puszki rurą elastyczna od kratki halogenowej do dodatkowego otworu w dolnej czesci puszki seryjnej w silniku 1.8 T AVJ dla lepszego i szybszego doprowadzenia powietrza ? Prosze o opinie i sugestie w tym temacie.
-
Ok nie ma problemu Kolego
-
Firmy INA !!!
-
Witam ja mam komplet na sprzedanie : Kompletny zestaw rozrzad audi A4 b6 1.8T Włocławek ? Tablica.pl