Skocz do zawartości

ryad3k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ryad3k

Osiągnięcia ryad3k

0

Reputacja

  1. Witam. Mam pewien problem. Jak otwieram zamek z pilota to chwila po opadają szyby do połowy. Druga sprawa to jak są szyby opuszczone do końca po zamknięciu zamka zamykają się do połowy. W sterowniku jest kabelek na zamykanie szyb ale u mnie powinno to działać bez kabla. Kluczykiem można opuszczać i podnosić szyby.
  2. tutaj kupisz przód, tył też ma TARCZE+KLOCKI FERODO VW PASSAT 97> ,AUDI A4, A6 (4091223687) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Zastanawiałem się nad tym zestawem ale cena jest jakas niska i wygląda na to że nie są oryginalne. Dzwoniłem do kilku sklepów to za same tarcze chcieli 400.
  3. Dalej problem nie rozwiązany. Jeden z mechaników stwierdził że pompa do wymiany bo dawka oscylowała między 2 mg a 9mg i może dlatego dymi. Po wymianie pompy na inną używaną dawka utrzymuje się na poziomie 5 do 6 a kopcenie zostało. Dym jest szary może lekko podchodzi pod niebieski. Kiedyś czytałem o zapowietrzaniu się układu paliwowego czy to może być powód ? Z tego co zaobserwowałem to oleju nie bierze ale niedługo będę wymieniał na nowy to sprawdzę dokładnie. Brak mi już pomysłów. Wklejam logi może coś powiedzą. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  4. Wtryski sprawdzane i są ok. Uszczelniacze wymieniałem. Dzisiaj jadę zostawic samochód umechanika niech zobaczy jak to jest z rana przy odpalaniu. Przy okazji sprawdzi ciśnienie w cylindrach na zimnym jaki na ciepłym. W sobote się może dowiem co jest nie tak.
  5. Jak ostatnio sprawdzałem, to było go bardzo mało, tak jak powinno być "podobno" Jak podłączam kompa to widać że na jałowych obrotach skacze dawka paliwa. Nastawnik był robiony, pompa nie. Czy to mogą być pierścienie lub zapieczone pierścienie olejowe, czy to raczej problem z dawką paliwa, pompa czy coś innego ?
  6. Witam. Jak w temacie. Po całonocnym postoju, po odpaleniu silnika, strasznie dymi na szaro niebiesto. Silnik pracuje nie równo, szarpie i tak jest przez około 2-3 minut potem zaczyna pracować prawie równo. Jak się rozgrzeje to nie dymi. Nagrałem dwa filmiki z różnych dni. Na kanale są dwa różne filmy.Przed zaślepieniem EGR było trochę inaczej bo po odpaleniu zadymił, powoli ustawał i dopiero się nasilał kiedy z rury wydechowej mozna było usłyszeć taki narastający świst jak by turbina zaczynała pracować. Co to może być ? Blędów zero. Może ktoś zna w mojej okolicy jakiegoś szpeca od dieslów.
  7. Witam. W tej chwili mam zalanego elfa competition diesel 10w-40 i teraz chcę przejść na MOTUL 8100 x-cess 5w40 lub MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40. Czy powinienem przed wlaniem tego oleju zrobić płukanie silnika czy po prostu dobrze odessać stary i wlać nowy ? Silnik 1.9 TDI 110 km afn.
  8. Witam. Mam na imię Radosław. Jakiś czas temu stałem się posiadaczem AUDI a4 b5 avant
×
×
  • Dodaj nową pozycję...