Skocz do zawartości

remikson

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O remikson

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia remikson

1

Reputacja

  1. Wszystko tak jak napisałeś. Lampy działają tak jak powinny .Bardzo dziękuję za pomoc
  2. Dzięki za pomoc, jutro sprawdzę
  3. Lampy ledowe do jazdy dziennej przedlift "koraliki"
  4. Mam problem z światłami do jazdy dziennej. Światła zapalają się zarówno z przodu jak i z tyłu. W module MCE 09 bit 7 nie jest zaznaczony. Gdzie jeszcze można to przekodować?
  5. Winowajcą problemów ze sprzęgłem była jednak pompka,nie pobierała nowego płynu ze zbiorniczka i w jakiś sposób się zapowietrzała. Pompowała tylko płyn który miała już wewnątrz cylinderka dlatego sprzęgło jeszcze działało. Prawdopodobnie przyczyną tego ,że po długim postoju sprzęgło miało luz a po przejechaniu kilku km luz się kasował było właśnie powietrze , które na skutek wyższej temperatury rozszerzało swoją objętość i wypychało pedał na właściwą pozycje.Jak auto ostygło robił się luz. Taka moja teoria. Wymiana tej pompy to masakra zajęło mi to prawie cały piątek. Autko naprawione ,dzięki za pomoc ,temat można zamknąć
  6. Zamówiłem nową pompkę i wysprzęglik. Wymienię pompkę i sprawdzę czy pójdzie odpowietrzyć układ. Jak tak to wysprzęglik oddam. Zobaczymy co będzie
  7. Płyn się nie wydostaje zbiorniczkiem.Jak podam za duże ciśnienie od strony odpowietrznika na wysprzęgliku to płyn wycieka między korpusem wysprzęglika a odpowietrznikiem.Nie idzie go przetoczyć przez układ. Coś go blokuje
  8. Jednak nie idzie prawidłowo odpowietrzyć sprzęgła.Odpowietrzałem w dwie osoby ,po wduszeniu sprzęgła odkręciłem odpowietrznik na wysprzęgliku i wyleciało z 10ml płynu,po tym zabiegu pedał był w podłodze,nie udało się już wypchnąć wysprzęglikiem ani grama płynu. Czy wtłaczając płyn przez odpowietrznik wysprzęglika np strzykawką powinien on przejść przez cały układ i wydostać się na zewnątrz tzn do zbiorniczka?
  9. Spróbuje odpowietrzyć ale pewnie pompa albo wysprzęglik do wymiany
  10. Mam dziwny objaw z pedałem sprzęgła w A4 b6 1.8T quattro. Jak auto postoi po nocy to w momencie załączenia sprzęgła pojawia się luz na pedale . Jakieś 3 cm jałowego skoku ,. Po przejechaniu 2-3 km luz się kasuje samoczynnie. Biegi wchodzą idealnie zarówno przy luźnym pedale i jak luz się skasuje. Spotkał się już ktoś z podobnym problemem bo sytuacja jak dla mnie nietypowa i znając życie nic dobrego nie wróżąca
  11. Sterownik sprawdzony -jest ok . Co dalej ?? Czy jest na tym forum Audi ktoś kto jest w stanie mi pomóc??/
  12. Wymieniłem czujnik ABS w lewym kole i dalej to samo. Po kilku km zapalają się kontrolki ABS/ESP. Wie ktoś które piny przy sterowniku ABS odpowiadają za lewy czujnik koła?
  13. Faktycznie może to być wina pompy ,może puszczać między sekcjami. Jeśli jest wyciek wewnętrzny to płynu ci nie ubywa a hamulce mogą być miękkie.
  14. Od pewnego czasu zapala mi się kontrolka ABS i ESP. Dzieje się to po kilku przejechanych kilometrach lub od razu po uruchomieniu silnika - nie ma reguły. W momencie gdy zapalą się kontrolki w trakcie jazdy po zwolnieniu "pedału" przyspieszania czuć coś w rodzaju szarpnięcia tak jakby zmieniać biegi bez sprzęgła - może troche przesadziłem ale coś podobnego i w dodatku nie działa prędkościomierz. Kiedy kontrolki się nie palą jest OK auto jedzie płynnie. Diagnozując auto w grupie silnika pojawia się błąd: 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent W grupie ABS pojawia się błąd: 00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 30-00 - Open or Short to B+ Sprawdziłem połączenia czujnika ABS w kostce w lewym nadkolu ,wyglądają na zdrowe. Pomiar rezystancji czujnika oscyluje w granicach 1500 Ohm. Czujnik reaguje na ruch koła, udało mi się je rozpędzić do 9 km/h. Wg mnie jest dobry ale oscyloskopu nie posiadam żeby się upewnić. Ponadto bywa tak ,że po skasowaniu błędu ABS (auto na postoju) i uruchomieniu silnika błąd powraca mimo że koło nie wykonało obrotu. Co można jeszcze sprawdzić Auto A4 B6 Quattro 2003r silnik 1.8T BFB
  15. Uszkodzony zaworek zwrotny w trójniku odmy Dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...