Skocz do zawartości

WhiteBoy

Pasjonat
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WhiteBoy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WhiteBoy

0

Reputacja

  1. WhiteBoy

    Boost gauge jaki ?

    Depo 4 w 1 fajny, jak z jego dokładnością oraz wykonaniem?
  2. Może chodzi o 2.0 TFSI S3/Golf R - 265km? Tu jest projekt 1.8t na turbo 2.0TFSI Skoda Octavia 1.8T s3 tfsi turbo
  3. Masz jakieś oznaczenie tej turbiny, ew. od jakiego modelu/silnika ma być to turbo?
  4. Nie mam doświadczenia w zakupach USA, ale śmierdzi mi to cłem... Wolałbym kupić coś tu na miejscu.
  5. Panowie to jak to jest z tymi dużymi turbinami w 1.8t wzdłużnym? Warto pakować się większe turbo z nowym kolektorem? Koszty nie są małe, auto ma już prawie 10lat i zastanawiam się czy to w ogóle jest opłacalne. K04 raczej nie spełni moich oczekiwań, dlatego myślę o TD04 z Volvo, TD05 z Evo albo o Garrecie. Widziałem że kilka osób jeździ na GT eleminatorach i wszystko wyglądało ok. Znowu troche boje sie customowej turbiny wraz z kolektorem. Wiem że ludzie to pakują i jeżdzą, ale takie grubsze dłubanie niesie za sobą większe ryzyko że coś po drodze się wysra. Biore też pod uwagę sprzedaż auta i zakup czegoś mocniejszego, choć to wersja ostateczna. Gdzie można w polsce kupić eliminatora pasującego P&P do 1.8 wzdłużnego?
  6. Dzięki za ofertę 4tłoka, wygląda to fajnie. Czemu miałbym wybrać 4-tłok zamiast 6-tłok?
  7. Wcale mi nie pomagacie:) S4 B6 brzydko wygląda...
  8. Przymierzam się do zestawu 6-cio tłoczkowego brembo z Porsche. Da radę ktoś napisać jak ogarnąć tego moda? Jakie/od czego zaciski, tarcze i klocki najlepiej się sprawdzą w B6 do jazdy na codzień? Jakieś przewody czy adaptery też będą potrzebne, jak coś to gdzie szukać i ile mogą kosztować?
  9. X-max mnie zaciekawił co to za olej? Opis na stronie Motula bardzo skąpy...
  10. Płukanke robi się raz czy są sytuacje w których powinno się od razu zrobić drugą płukankę? Pytam bo nie wiem co tam z silnika wyleci. Jeżdzone było na mobilu i trochę na castrolu więc moga być jaja:facepalm:
  11. 300v chyba jednak odpuszczę. Z tego co piszecie to specyficzny olej do specyficznego auta, czyli raczej nie do moje. Motul zaleca Specific 504 00 507 00 5W-30 i zdaje się że pod nadchodzącą zimę ten będzie odpowiedni. Znowu do ostrzejszej jazdy + na długie szybkie trasy polecacie 5w40. Co radzicie ?
  12. Panowie nie bardzo mam możliwość przestudiowac cały wątek. Zauważyłem że polecacie 5w40 zamiast 5w30 którego z tego co się orientuje poleca producent. Teraz jezdze na mobil 1 5w30, ale niedawno auto zostalo zmodzone na 210km i teraz chce wlac zachwalanego motula. Warto zalac Motula 300v, co on daje w odróżnieniu do zwyklego 5w30 x-clean czy 5w40 x-cess? Czy olejem 300v moge w jakis sposob zaszkodzic? Tuner poprosil abym zalal 300v. Przed zalaniem oleju wleje engine clean.
  13. Zna ktoś odpowiedź na powyższe pytanie ? Niektórzy narzekają na turbo Garreta i proponują robić kolektor + DP oraz włożenie turbo z EVO TD05. Co o tym sądzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...