Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie turbo na 230-250 koni ?


Norbunio

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie turbo najlepiej wybrać na 230-250 koni w 1.8T BFB quattro ? Stożek, tip już są na dniach będzie fmic i to chciałem wysterować na 190-200 koni, ale przez głowe przeszło mi żeby wjechać z większym turbem i polecieć w ok 250 koni. Jaka turbawka najlepiej podejdzie p&p bez wymiany kolektora. Z tego co się orientuje trzeba by wtryski wymienic i moze pompe paliwa. Gdzies czytalem o hybrydach k03/k04 na czym to polega i czy warte to zachodu. Zalezy mi zeby kupic dobre turbo ale w miare w rozsadnej cenie. Jezeli ktoś może to proszę podać orientacyjne ceny za jakie można kupić poszczególne sprężarki. Powiedzmy że chciałbym wydać jakieś 1500zł +/- na ten cel, realne czy bujam w obłokach ? Nowe sprężarki kosztuja pewnie grubo powyzej 2000zł?

Edit: Downpipe zrobiony a w planach jest zrobic reszte wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobienie kolektora to 800-1200zl i masz możliwość wsadzenia każdej turbiny :) do 1.8T polecam -- Td05G16T10.5 z EVO 9/10 wstaje wcześniej niż gt28rs robi taka sama robotę tylko brutalniej a kosztuje 800-2000zl na allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagadaj do Poźka, on w swoim śiwku:kox: 1.8T parę lat temu wyrezał ponad 300KM także może Ci dokładnie doradzić co i jak :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy osiągnięciu docelowo 250ps trzeba zmieniać wtryskiwacze i pompę?

wtryski na pewno, pompa da radę,ale jesli myślisz w przyszłości coś więcej-to wymienic nie zaszkodzi:wink: FMIC na pewno, ale wydech? pewnie dałby radę, ale i tu-jęsli planujesz coś wiecej-to warto pomyślec o przelocie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy osiągnięciu docelowo 250ps trzeba zmieniać wtryskiwacze i pompę?

wtryski na pewno, pompa da radę,ale jesli myślisz w przyszłości coś więcej-to wymienic nie zaszkodzi:wink: FMIC na pewno, ale wydech? pewnie dałby radę, ale i tu-jęsli planujesz coś wiecej-to warto pomyślec o przelocie:wink:

na chwilę obecną nie mam jeszcze a4 1.8t.. ale najpierw musiałem zaciągnąć pomoc od fachowców z a4:), alby nie popełnić jakiegoś błędu:)

dziękuję..

reasumując bex to jest ubogi bam z s3 8l?

jaką turbinę ma bex k03-s?

domjenick - orientujesz się ile kosztują większe wtryskiwacze? i pompa np 044?

ile wytrzymuje seryjna korba i tłoki? i ile zakute takie elementy mogą kosztować?

fmic - ok 2tyś, wydech 2tyś,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy osiągnięciu docelowo 250ps trzeba zmieniać wtryskiwacze i pompę?

wtryski na pewno, pompa da radę,ale jesli myślisz w przyszłości coś więcej-to wymienic nie zaszkodzi:wink: FMIC na pewno, ale wydech? pewnie dałby radę, ale i tu-jęsli planujesz coś wiecej-to warto pomyślec o przelocie:wink:

na chwilę obecną nie mam jeszcze a4 1.8t.. ale najpierw musiałem zaciągnąć pomoc od fachowców z a4:), alby nie popełnić jakiegoś błędu:)

dziękuję..

reasumując bex to jest ubogi bam z s3 8l?

jaką turbinę ma bex k03-s?

domjenick - orientujesz się ile kosztują większe wtryskiwacze? i pompa np 044?

ile wytrzymuje seryjna korba i tłoki? i ile zakute takie elementy mogą kosztować?

fmic - ok 2tyś, wydech 2tyś,

FMIC - 1200 zł

wydech - materiał z gotowymi tłumikami 800 zł max + spawanie, z własnym wkładem można śmiało się wyrobić w fajnej kasie

Generalnie to jeżeli ktoś chce to całkiem nie dużym kosztem można zrobić fajną moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech masz na myśli wszystko, za katem az do wylotu?

Seria out i wstawienie przelotowych, by jeszcze dzwięk sensowny był?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech masz na myśli wszystko, za katem az do wylotu?

Seria out i wstawienie przelotowych, by jeszcze dzwięk sensowny był?

No a co, materiał czyli prosta rurka + kolanka kwas 2.5'' to koszt 250 zł, 2 tłumiki tej firmy (wystarczające i sprawdzone, robią na zamówienie różnych wymiarów) http://allegro.pl/listing/user.php/run?order=pd&p=2&us_id=10192356 i spawanie, wystarczy mieć spawarkę lub znajomego i trochę chęci, po co płacić 2000 zł skoro można mieć znacznie taniej

Aktualnie mam serię bez katalizatora i środkowego, dźwięk jest OK a moc to 198KM, po prostu brak czasu na dalsze grzebanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reasumując bex to jest ubogi bam z s3 8l?

jaką turbinę ma bex k03-s?

domjenick - orientujesz się ile kosztują większe wtryskiwacze? i pompa np 044?

ile wytrzymuje seryjna korba i tłoki? i ile zakute takie elementy mogą kosztować?

co do cen-nie mam pojęcia, musisz szukac i pytac:wink:

BEX to nie ubogi BAM :wink: BAM to inaczej zrobione silniki przystosowane do lżejszego auta (S3 i TT)nie wiem, czy elementy są tam wytrzymalsze, ale warto zbadac i popytac:wink:

co do kucizny-jak myślisz coś powyżej 280 koni-to warto zainwestowac i zakuc silnik, bo przy takich mocach seryjne graty-zawsze coś sie spie..oli -zależy ile masz środków na to:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ta kucizna to nie przesadzajcie. mój AVJ śmigał na ~300 koniach i bylo OK. Poziek też chyba nic u siebie nie zakuwał. Słyszałem tez wiele opinii, że 1.8T bez kucia można dłubnąć do okolic 340ps

Jak coś to mam jeszcze w garażu DP 2,5" z taśmą termoizolacyjną pod flanszę T2 - oddam za pare groszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam, bo nie znam się co tam dokładnie trzeba a tym bardziej cen w Polsce :whistling:

Co do samego wydechu,to wywaliłem już kata i tłumik środkowy, ale dzwięk teraz to niezła lipa. Mam dostęp do sprzętu i miejsce, mogę dłubać, ale chodzi mi też o efekt.

wydech customowy to koszt w Poslce chyba około 2500 zł. Gotowy Magnaflow też coś koło tego. A jak da się taniej tylko z własną robotą to doradzcie co zakupić, jakie tłumiki i ja na miejscu sobie wszystko pospawam :kox:

---------- Post dopisany 14-04-2012 at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2012 at 09:49 ----------

No dobra, to wydech załatwiony, za tydzień przyjdzie paczka :kox:

A co myślita o tym zestawie:

http://www.ebay.co.uk/itm/3-UNIVERSAL-INTERCOOLER-KIT-TYPE-V-600x300x76MM-U-BENT-PIPING-KIT-BLUE?item=310351663735&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m185&_trkparms=algo%3DSIC.NPJS%26itu%3DI%2BUA%26otn%3D12%26pmod%3D310372724250%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7555899613376381900

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dodzwoniłeś się??? :naughty:

Co do tego fmic to trochę duży :whistling: Ale cena w miare fajna. Trzeba będzie jeszcze na mapsensor coś podrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dodzwoniłeś się??? :naughty:

Co do tego fmic to trochę duży :whistling: Ale cena w miare fajna. Trzeba będzie jeszcze na mapsensor coś podrobić.

Dodzwoniłem, hehe. Dzięki i jak pisałem browarek będzie :wink:

No FMIC można mniejszy znaleźć, ale ten i się wydaje powinien wejść.

A o co biega z tym map sensorem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-1-8t-passat-2000-2006-zestaw-rur-fmic-i2230414876.html do tego fmic http://moto.allegro.pl/intercooler-550x230x65mm-od-fmic-pl-i2262294826.html :kox:

---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:41 ----------

W linku z orurowaniem widzisz w rurce otwór na mapsensor??? Rura na fotce w lewym górnym rogu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...