Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie turbo na 230-250 koni ?


Norbunio

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę, dzięks... cenowo jednak drożej niż u mnie.

A możesz mi napisać dokładnie o co chodzi z tym sensorem? Czy on już jest i trzeba go wpiąć tam czy dopiero się go dokłada?

---------- Post dopisany at 12:50 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ----------

To jest już koło INTERCOOLERA z tego co się orientuję? TO przeca mogę to sobie zrobić, dziurę w tej rurce jednej, tak samo jak robiłem w przelotowej zamiast kata na sonde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, dzięks... cenowo jednak drożej niż u mnie.

A możesz mi napisać dokładnie o co chodzi z tym sensorem? Czy on już jest i trzeba go wpiąć tam czy dopiero się go dokłada?

Mapsensor siedzi w ori coolerze i wiadomo jak się zakłada fmic to wywala się ori coolera a mapsensor trzeba szczelnie osadzić w orurowaniu. Zaglądnij sobie na coolera pod lampą to go zobaczysz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, spoko, tak właśnie myślałem. Da radę ogarnąć to jak ma się spawarkę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reasumując bex to jest ubogi bam z s3 8l?

jaką turbinę ma bex k03-s?

domjenick - orientujesz się ile kosztują większe wtryskiwacze? i pompa np 044?

ile wytrzymuje seryjna korba i tłoki? i ile zakute takie elementy mogą kosztować?

co do cen-nie mam pojęcia, musisz szukac i pytac:wink:

BEX to nie ubogi BAM :wink: BAM to inaczej zrobione silniki przystosowane do lżejszego auta (S3 i TT)nie wiem, czy elementy są tam wytrzymalsze, ale warto zbadac i popytac:wink:

BAM jest wzmocniony i wytrzymuje do 400KM:wink:

I zamiast kupowania kutych nowych gratów można śmiało kupić te z BAMa

---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 13:38 ----------

przy osiągnięciu docelowo 250ps trzeba zmieniać wtryskiwacze i pompę? fmic i wydech wiem, ze trzeba.

Trzeba zmienić wtryski - można zapodać z TT lub S3

---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:41 ----------

z ta kucizna to nie przesadzajcie. mój AVJ śmigał na ~300 koniach i bylo OK. Poziek też chyba nic u siebie nie zakuwał. Słyszałem tez wiele opinii, że 1.8T bez kucia można dłubnąć do okolic 340ps

Jak coś to mam jeszcze w garażu DP 2,5" z taśmą termoizolacyjną pod flanszę T2 - oddam za pare groszy

Znam przypadek gdzie A4 1.8T przy 240KM się wysypało:wink:

---------- Post dopisany at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ----------

Czyli dodzwoniłeś się??? :naughty:

Co do tego fmic to trochę duży :whistling: Ale cena w miare fajna. Trzeba będzie jeszcze na mapsensor coś podrobić.

Dodzwoniłem, hehe. Dzięki i jak pisałem browarek będzie :wink:

No FMIC można mniejszy znaleźć, ale ten i się wydaje powinien wejść.

A o co biega z tym map sensorem?

Tu Panowie jest gotowy kit FMIC dedykowany do A4 1.8T - u mnie jutro taki bedzie wieczorem w domu, montaż w weekend:naughty:

http://www.toyosports.co.uk/fmic-audi-a4-b6-18t-20v-passat-turbo-intercooler-kit-28999-1046-p.asp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajne, ale po co przepłacać prawie dwukrotnie, skoro można z większym wkładem własnej pracy, zrobić taniej?

Oczywiście rozumiem, dedykowany, czyli rurki i wsio jest teoretycznie gotowe do montażu, bez cięcia czy większego rezania. Ale czy warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trudno:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplaciles???

---------- Post dopisany 16-04-2012 at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 16:33 ----------

Czy ktoś może zdradzić co to za turbawka i czy podejdzie do 1.8.

Czy jest sens kupować?

http://www.ebay.co.uk/itm/330710233330?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplaciles???

---------- Post dopisany 16-04-2012 at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 16:33 ----------

Czy ktoś może zdradzić co to za turbawka i czy podejdzie do 1.8.

Czy jest sens kupować?

http://www.ebay.co.uk/itm/330710233330?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Raczej słaby pomysł :whistling: szukaj turbo GT2X jak planujesz dobić pod 300KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docelowo, chciałbym właśnie przeskoczyć te 250 KM.

Kat out już poszedł, FMIC będzie, wydech będzzie MAGNAFLOW, wtryski to też nie problem wymienić. Interesuje mnie właśnie turbawka plus właśnie kolektor na zmówienie, by wrzucić jakąś inną niż K04-0015.

U kogo można zamówić, gdzie kupić? Montaż sam ogarnę, później u kogoś strojenie, pewnie w ECU we Wrocku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu wszystko zależy od funduszy. Za 3tys mozna miec fajną nową turbinę, ale dla wiekszosci to zbyt wysoka cena. Plus kolektor od 1-2tys, docelowo pod 300KM to nie tylko wtryski, ale i pompa, najlepiej bosch 040 ew 044- kolejne 500-600PLN, hamulce, zawiecha, lista jest długa ... ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, zdaję sobie z tego sprawę.

Póki co troszkę już gratów jest. Teraz interesuje mnie turbina, kolektor.

Zastanawiam się też nad tą pompą i wtryskami (skoro mam zamontowane LPG czy to też wskazane wymienić, tu reduktor dobrany do chyba 240 KM, ale też nie problem zmienić).

Powoli, wszystko można ogarnąć. Interesuje mnie sam zakup tych części, czy lepiej w Polsce czy może UK?

Dzięks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na ebay'u, jak bedziesz miał turbo, zamow kolektor pod flansze. A co do kolektora to musisz poszukac w swojej okolicy kogos kto robi je na zamowienie z kwasiaka. Cena to indywidualna strona kazdego wykonawcy. Co do turbiny, zalezy jak ma ''wstawac''. Warto poczytac i dobrac coś do swoich wymagań.

---------- Post dopisany at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:04 ----------

Co do gazu, to nie pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ebay patrze, ale masa tu jakichś podróbek chińskich i tego typu badziewia. Ale może coś się wyhaczy.

Kolektor pewnie we Wrocku też będę robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz przeczytałem - masz LPG i chcesz go dłubać pod jakąś GT28xx turbinę? IMO jak chcesz ~250ps + LPG - to sprzedaj obecne auto, kup 3.2, załóż butle, ewentualnie lekko porezaj wydech i jak to mówią "będziesz Pan zadowolony"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz przeczytałem - masz LPG i chcesz go dłubać pod jakąś GT28xx turbinę? IMO jak chcesz ~250ps + LPG - to sprzedaj obecne auto, kup 3.2, załóż butle, ewentualnie lekko porezaj wydech i jak to mówią "będziesz Pan zadowolony"

Hehe, LPG było wcześniej instalowane, kiedy w głowie było co innego :grin:

Ale wydaje mi się, że to chyba niczemu nie przeszkadza? Silnik dobry do modów, a jeśli chodzi o LPG to tam też zmienia się tylko reduktor i ewentualnie wtryskiwacze i tyle.

A co do sprzedaży, nie ma mowy póki co... :kox:

---------- Post dopisany at 15:48 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ----------

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GARRETT-GT2876R-705330-1-TURBO-480HP-turbine-A-R0-64-wastegate-/270951083267?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f15f16d03

:kox::slina:

---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:48 ----------

No dobra, wyhaczyłem inną

http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=21&t=10447

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...