Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie turbo na 230-250 koni ?


Norbunio

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem po co nowy wątek, skoro wszystko było już po kilkaset razy tutaj :facepalm: --> http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?1342-B5-B6-B7-Modyfikacje-1-8T

Ten wydech Magnaflow to mega gówno i w życiu nie kupiłbym tego drugi raz!!!

Mody + LPG :facepalm:

W ogóle temat powinien dawno polecieć do kosza.:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co nowy wątek, skoro wszystko było już po kilkaset razy tutaj :facepalm: --> http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?1342-B5-B6-B7-Modyfikacje-1-8T

Ten wydech Magnaflow to mega gówno i w życiu nie kupiłbym tego drugi raz!!!

Mody + LPG :facepalm:

W ogóle temat powinien dawno polecieć do kosza.:hi:

Ale się uniosłeś? :wink:

Tutaj ja przynajmniej uzyskałem trochę odpowiedzi, itd... tamten wątek widziałem.

Co do Magnaflow, cóż, różnie piszą na ten temat, co jeden to inna opinia. Sprawdzę i na pewno napiszę co myślę.

Mody+LPG... tu chyba też kwestia gustu? I chyba jedno, drugiemu nie przeszkadza, jeśli tylko wszystko jest robione z głową, tak mi się wydaje.

Ludzie mają i w Evo i innych mocnych autkach LPG zamontowane i jakoś nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj wątek Udego. Miał K04-15 (240KM) z LPG i był zmuszony je wypieprzyć.

Absolutnie się nie unoszę, po prostu wszystko w temacie zostało już powiedziane. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem,taki mój przytyk, żarcik :wink:

Poszukam, poczytam. Choć jak pisałem, dziwne czemu miałoby to nie chulać, skoro jest dobra instalacja, dobre wtryskiwacze, reduktor odpowiedni?

Auta i po 400 kucy mają gaz i jeżdżą.

Ale sprawdzę oczywiście. Dziękuję za ostrzeżenie. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksiądz nie pierdziel się chcesz szmoc na gazie wal swap na 2,7Bit i z gazem bedziesz latał aż miło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksiądz nie pierdziel się chcesz szmoc na gazie wal swap na 2,7Bit i z gazem bedziesz latał aż miło

Hehe, napiszę tak, też miałem to na uwadze. Ale ciekawił mnie koszt samej transplantacji i gratów, ile wyjdzie.

Samego dawce już mogę mieć za 800 F (4500 zł). Ale to pewnie nie wszystkie części co potrzeba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksiądz nie pierdziel się chcesz szmoc na gazie wal swap na 2,7Bit i z gazem bedziesz latał aż miło

Dokładnie. Teraz też bym tak zrobił. Wyszłoby taniej i lepiej. :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co nowy wątek, skoro wszystko było już po kilkaset razy tutaj :facepalm: --> http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?1342-B5-B6-B7-Modyfikacje-1-8T

Ten wydech Magnaflow to mega gówno i w życiu nie kupiłbym tego drugi raz!!!

Mody + LPG :facepalm:

W ogóle temat powinien dawno polecieć do kosza.:hi:

Dlaczego do kosza temat który podałeś to jest ogólnie o modyfikacjach silnika 1.8t, a ten temat jest o samej turbinie. Więc myślę że warto zostawić dyskusję na temat samych sprężarek, żeby nie wertować całego tematu "Modyfikacje 1.8T" w celu znalezienia czegoś o turbosprężarkach:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, to pozwolę sobie jeszcze zadać jedno pytanko OT.

Czy po wymianie takiej turbiny, czyli GT28RS (z kolektorem), włożeniu FMICA, wydechu, ewentualnie pompy paliwa i przygotowaniu wtrysków, mogę przejechać wielki kawał drogi, ode mnie do Polski, by wystroić to wszystko?

Tak by nic się nie stało, nie wydarzyło nieciekawego na trasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno się stać nic:wink: Jedynie jakbyś od razu wtryski wsadził to mogłyby Ci za bardzo podlewać paliwem

---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ----------

Czytałem jakiś art. anglojęzyczny o tym, że K03s jest większe od K04 tylko ma mniejszy Waste Gate actuator. Było coś że po wymianie na wiekszy i po zmianie "bearrings" można więcej wyciągnąć niż na K04. Czy ktoś coś na ten temat się orientuje i co to są te "bearrings"???

Jak znajde znowu ten art. to wkleję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, właśnie dlatego pisałem przygotowane wtryski by mi nie zalewało.

A to co piszesz, to nie właśnie hybryda?

Wywalony środek z K03 i wrzucony z z K04 (chyba)...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, właśnie dlatego pisałem przygotowane wtryski by mi nie zalewało.

A to co piszesz, to nie właśnie hybryda?

Wywalony środek z K03 i wrzucony z z K04 (chyba)...?

No właśnie nie wiem bo nie moge tego znaleźć ale pamiętam że było coś że K03s ma większego ślimaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uzyskasz duzej różnicy miedzy k04 a k03s.

---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:06 ----------

Teraz przeczytałem - masz LPG i chcesz go dłubać pod jakąś GT28xx turbinę? IMO jak chcesz ~250ps + LPG - to sprzedaj obecne auto, kup 3.2, załóż butle, ewentualnie lekko porezaj wydech i jak to mówią "będziesz Pan zadowolony"

3.2 nie stanie obok 250cio konnego 1.8t, sam soft w dobrej serii z odmuleniem wydechu 1.8t daje rade 3.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uzyskasz duzej różnicy miedzy k04 a k03s.

To poczytaj to:wink:

Znalazlem ten art.

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=47894

---------- Post dopisany 18-04-2012 at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2012 at 23:02 ----------

Dzięki, właśnie dlatego pisałem przygotowane wtryski by mi nie zalewało.

A to co piszesz, to nie właśnie hybryda?

Wywalony środek z K03 i wrzucony z z K04 (chyba)...?

Doczytałęm że ma większego ślimaka i większe łopatki i wystarczy waste Gate'a wymienić na większego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze turbo z BEX'a ma ciut wiekszy potencjał niz 04-015, ale kto bedzie szukał igły w stogu siana, dla 10KM? Troche to sie mija z celem.

Prędzej się znajdzie K03s niż K04 pod A4.

A jak ktoś ma BEXe to wystarczy że podmieni grzybka:decayed: zamiast zmieniać na K04:wink: Duuuuuuuuużooo taniej:naughty:

---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ----------

Takie info dla posiadaczy BEX zK03s to chyba dobra wiadomość. Większy WasteGate plus wtryski z TT lub S3 i można podciągnąć przy TIPie, FMICollerze, stożku i DP myśle na jakieś 250-260kucy w porównaniu z K03s bez zmiany wastegate 230kucy max 240. A to już można odczuć:naughty:

Można zapodać Wsate'a na przykład FORGE'a który robi dedyki do A4 B6

Szkoda że ja nie mam BEXy zamiast BFB:shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ktoś ma BEXe to wystarczy że podmieni grzybka

ale w jakim celu większy wastegate, bo nie rozumiem, skoro WG i tak jest sterowane przez N75, to jaką różnicę robi jego wielkość, skoro zawór otworzy się dopiero wtedy, kiedy Mapa mu na to "pozwoli"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ktoś ma BEXe to wystarczy że podmieni grzybka

ale w jakim celu większy wastegate, bo nie rozumiem, skoro WG i tak jest sterowane przez N75, to jaką różnicę robi jego wielkość, skoro zawór otworzy się dopiero wtedy, kiedy Mapa mu na to "pozwoli"

No to robisz remap lub poprawiasz obecny

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:49 ----------

A po za tym co ma sterowanie do wielkości WG, jak sam piszesz to zależy od mapy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze turbo z BEX'a ma ciut wiekszy potencjał niz 04-015, ale kto bedzie szukał igły w stogu siana, dla 10KM? Troche to sie mija z celem.

Prędzej się znajdzie K03s niż K04 pod A4.

A jak ktoś ma BEXe to wystarczy że podmieni grzybka:decayed: zamiast zmieniać na K04:wink: Duuuuuuuuużooo taniej:naughty: dużo taniej, tak, ktos ma BEX'a? hehe mysle ze łatwiej znalezć k-015 ;)

---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ----------

Takie info dla posiadaczy BEX zK03s to chyba dobra wiadomość. Większy WasteGate plus wtryski z TT lub S3 i można podciągnąć przy TIPie, FMICollerze, stożku i DP myśle na jakieś 250-260kucy w porównaniu z K03s bez zmiany wastegate 230kucy max 240. A to już można odczuć:naughty:

Można zapodać Wsate'a na przykład FORGE'a który robi dedyki do A4 B6

Szkoda że ja nie mam BEXy zamiast BFB:shock3:

a kto ma BEX'a i jest w temacie to juz dawno tak zrobił =) szczęściarze hehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ktoś ma BEXe to wystarczy że podmieni grzybka

ale w jakim celu większy wastegate, bo nie rozumiem, skoro WG i tak jest sterowane przez N75, to jaką różnicę robi jego wielkość, skoro zawór otworzy się dopiero wtedy, kiedy Mapa mu na to "pozwoli"

No to robisz remap lub poprawiasz obecny

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:49 ----------

A po za tym co ma sterowanie do wielkości WG, jak sam piszesz to zależy od mapy

wytłumacz mi, jakie ma zadanie podmiana WG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...