Skocz do zawartości

Rapley

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rapley

Osiągnięcia Rapley

0

Reputacja

  1. Panowie.Tak czytam ten temat i powiem wam co u mnie było pompa wyła i wszyscy mówili ze się skończyła i załamka ,ale przez przypadek jak wymieniałem płyn a nóż pomoże zobaczyłem takie sitko z w zbiorniku płynu i było one krzywo i tak sobie włożyłem je na swoje miejsce.I co się okazało sitko te blokuje zbyt gwałtowne wypływanie płynu wracającego do zbiorniczka w momencie jak sitko było wypadnięte ze swojego miejsca to płyn gwałtownie wpadał do zbiorniczka pienił się napowietrzał i wracał do pompy która wyła bo płyn był z powietrzem.Siteczko włożyłem na swoje miejsce i problem uciął się momentalnie.pompa jak nówka w moim przypadku.Może to komuś pomoże bo ja tego nigdzie nie wyczytałem sam metodami prób i błędów doszedłem.Pozdrawiam.
  2. też miałem ten sam problem i po metodycznym sprawdzaniu wyszło na kostkę stacyjki,jest tam sprężyna odbijająca kluczyk i jej mocowanie pękło i kluczyk się nie cofał i dlatego były te wszystkie problemy. Nowa kostka firmy nie pamiętam cena około 130 zł i gra i huczy wszystko. ---------- Post added at 18:39 ---------- Previous post was at 18:33 ---------- też miałem ten sam problem i po metodycznym sprawdzaniu wyszło na kostkę stacyjki,jest tam sprężyna odbijająca kluczyk i jej mocowanie pękło i kluczyk się nie cofał i dlatego były te wszystkie problemy. Nowa kostka firmy nie pamiętam cena około 130 zł i gra i huczy wszystko. ---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:39 ---------- już sobie przypomniałem ja mam kostkę firmy valeo
  3. Dobry filmik!!! Luźny to ja jestem . Tylko się spieniłem biegałem po tych aukcjach i jeszcze nie te kupiłem pierwsza taka wtopa. Jak coś odeślę i wezmę w do sedana. Macie jakieś dobre miejsce do poszalenia w Olsztynie albo okolicach. Kiedyś do gryźlin się jeżdziło i było nie wąsko!!!!!
  4. Adrianus nie chcesz to nie głupie komentarze zostaw dla siebie to jest tylko luźna informacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kox:
  5. Witam. Panie i panowie mam sprawę. A mianowicie wiem że ten temat nie pasuje do tego działu ale zależy mi tylko na mieszkańcach Olsztyna i okolic. Chciałbym sprzedać siłowniki do klapy http://allegro.pl/show_item.php?item=1339462852 , gdyż przez pomyłkę zakupiłem nie do swojego modelu.Od sprzedam po cenie po której zakupiłem.(73 zł 2 sztuki)gwarancja 2 lata jescze nie zakładane. Dziękuję i pozdrawiam.
  6. No brat dużo się dowiedziałeś!! ale już ci szukam sprzęgła!! :kox: :kox:
  7. Dzięki już jakieś konkrety zaraz i idę zobaczyć optycznie.
  8. Schemat ładny i powiem ci szczerze że zabardzo nie znam się na schematach. Ale powiedz mi łaopatologicznie czy jak lusterka włączają się po uruchomieniu zapłonu to mają jakiś wyłącznik czasowy czy grzeją cały czas bo mnie to okrutnie irytuje bo chcę a nawet muszę zmienić maty bo są spalone.A chcę to zrobić teraz w lato żeby w zimę się delektować sprawnymi lusterkami.
  9. Nie działa z tylną szybą tylko włącza się zaraz po włączeniu zapłonu a to są 2 różne sprawy.Już ten temat sprawdziłem na forum jak i zresztą osobiście sprawdziłem próbówką .
  10. Witam. Mam pytanie na nurtujące mnie pytanie gdyż po przejrzeniu forum nie znalazłem na nie odpowiedzi. A zatem chodzi o to gdzie znajduje się czujnik termiczny(termistor PTC) - na macie grzejnej czy oddzielnie gdzieś w bebechach lusterkach?? Muszę wymienić maty gdyż prawdopodobnie są spalone, prąd dochodzi a lusterka organoleptycznie nie działają (styki wyczyściłem). Czy nic się nie stanie jak kupię te zwykłe maty na allegro i zamontuje jak lusterka są grzane po włączeniu zapłonu i teoretycznie grzaniem lusterek steruje termistor PTC jak ktoś opisał na forum gdyż niemożliwością jest żeby lusterka grzały non stop z pełną mocą!! Dlatego pytanie jakie maty kupić żeby było dobrze bo coś nie mogę namierzyć tych z termistorem PTC??
  11. Dzięki chłopaki na razie to wezmę go i naładuje bo powiem wam szczerze że bardzo krótkie trasy pokonuje rzędu 4 km i to go napewno obciąża i się nie doładowuje na takiej trasie :chytry:[br]Dopisany: 17 Luty 2009, 18:45_________________________________________________Mam akumulator Delphi 60 amperogodzin i bodajże 680 amper rozruchu no i ma już około 4 lat. :naughty:
  12. Cześć panowie .Ja mam tak samo po wymianie termostatu(wahler) i czujnika temperatury (oryginał) z tą różnicą że do 105 c pokazuje na kanale 49 a na 51 idealnie 90 i na zegarach też 90. Poza tym wszystko ok nic się nie gotuje a nawet przy tej pogodzie górny wąż chłodnicy jest zimny a temperatura na wskażniku 90 czyli według mnie na obiegu małym chodzi , termostat jeszcze nie puszcza i wąż chłodnicy zimny na górze!!!!!!Na początku mnie to niepokoiło ale lato przejeżdziłem i nic się nie gotowało chociaż zauważyłem że wisko na sztywno się nie załącza bo można je przyblokować na nagrzanym silniku.Także napiszcie czy jest ok czy są powody do obaw. :tongue4:[br]Dopisany: 17 Luty 2009, 17:31_________________________________________________A ponadto chciałem się podzielić z wami kontaktem do mojego kolegi Adama który rozbiera audiki a4 na części i sprzedaje przedewszystkim na allegro.Jak coś potrzebujecie to dzwońcie i się dogadujcie 509951656(Adam Rozwadowski).Rozmawiałem z nim dzisiaj i zgodził się na podanie jego numeru telefonu. :kox:
  13. No szlag mnie trafi dzisiaj znowu skasowane wszystko.czy to wina mrozu czy co bo przy mrozie się nasila efekt kasacji radia!! :wallbash:
  14. Panowie wszystko ok ale napiszcie mi gdzie rozwijacie takie prędkości.Bardzo mnie to interesuje!!!!
  15. Siemka.No może na dobry początek odkręce akumulator i wyczyszczę klemy.A co do zapalania ja też kręce około 1-2 sekund na zimnym może tak ma być.Na ciepłym zdecydowanie szybciej zapala. :naughty: http://picasaweb.google.com/lh/photo/5f_oXPTQvLv1o-rt3Pzogg?feat=directlink
×
×
  • Dodaj nową pozycję...