-
Postów
172 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O yarosyaros
Informacje
-
Imię
Jarosław
-
Miasto
Niedrzwica Duża
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia yarosyaros
1
Reputacja
-
Kolego, ja nie mam problemu z olejem, a jeśli chcesz zalewać 10w40 to zalewaj możesz nawet kujawskiego wlać a ja wole zalać olej najlepszy jaki może być, pozdrawiam.
-
termostat w ALT z tego co pamiętam otwiera się coś koło 100st więc może masz problem z termostatem albo możne czujnik G62
-
Zgadza się LM jest dobrym olejem ale AMS jest z tego co wiem najlepszym.
-
Witam kolegów czy mieliście styczność z takim olejem?:amsoil 5w40 european car formula full saps bo zamierzam zastąpić swojego liqui moly 5w40 synthoil high tech. jakieś wrażenia??
-
Kolego zerknął bym na okablowanie termostatu lub uszkodzenie jakiegoś czujnika na termostacie
-
Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT
yarosyaros odpowiedział(a) na Attis3 temat w 2.0
Kolego mogę dać Ci namiar na chłopaka który jest w tym temacie ogarnięty, jak coś pisz na PW. -
Jakiej firmy termostat do A4B6 1.8T silnik AVJ
yarosyaros odpowiedział(a) na daniel79 temat w Audi A4 B6/B7
Kolego jeśli to jest taki sam termostat jak w ALT to Mahle Behr to jest oryginał ASO tylko połowę tańszy i ma wytarte znaki koncernu, ja ostatnio właśnie taki u siebie montowałem i raczej nie polecam nic innego. -
Wietrzenie to nie wiem może dobre rabaty i tyle
-
Kolego za ok 435 zł masz oryginał, ostatnio kupowałem 315zł rozrząd oraz 120zł pompa w ASO
-
Ja ostatnio zalałem do siebie taki olej : https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-lubricants/multi-hf Jestem zadowolony i nic złego się nie dzieje.
-
Witam jakby ktoś potrzebował regeneracji krzyżaka kolumny kierowniczej to proszę na PW.
-
Ja już zamówiłem i teraz czekam na dostawę, koło soboty wymiana na Mahle Behr, bo niestety stary gdzieś mi się poci :/ z tego co mechanior mówił to trzeba altka zdjąć i już jest dostęp.
-
Koledzy jak tam regeneracja krzyżaków odważył się ktoś?? bo ja już jestem po
-
Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT
yarosyaros odpowiedział(a) na Attis3 temat w 2.0
Wielu z was walczy z olejem i odmą, a większość problemów jest przez pierścienie do dolotu idzie tylko część oleju, każde ASO w tym momencie powie w czym problem i to że w obecnych silnikach pierścienie zostały zmienione i problem się uspokoił, ale dopiero od 2015 r -
Koledzy a jak się ma magiel po regeneracji uszczelniacze nie reagują na ATF a poza tym oryginalny teraz to tez już syntetyk, zostać przy oryginale czy może przejść na LHM a może dać już czerwony Atf??