
Brzezmin
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Brzezmin

-
[B5 AEB] Sedan 1.8T 201,5KM i 281,6NM, na koxie SPRZEDANA:(
Brzezmin odpowiedział(a) na egon47 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
amen Koło miazga ale rant na wiosnę poleruj :gwizdanie: Fura -
Ok. Flansze wycięte będą wodą także materiał nie jest przegrzany, poszarpany etc. (za wzorzec posłużyła ori uszczelka ta która jest za turbo przed katem). I jeszcze jedno pytanie - średnica otworu flanszy tej nazwijmy to przy wydechu już to 55 mm? (Masz DP także domniemam iż coś wiesz na ten temat)
-
No jakbyś mógł to pomierzyć i sprawdzić w miarę rzetelnie było by dobrze a nawet bardzo dobrze Spawać mam gdzie także dzięki za propozycję chodzi mi bardziej o materiał tzn ile czego. Orurowanie masz z aluminium czy kwasiaka ? Ja za chwilę będę miał na sprzedaż kilka flansz (stal węglowa 9,5 mm grubości) pod DP 2.5" bo się wycięło więcej także jak ktoś będzie potrzebował to pisać A felunek biały też chyba robiłby dobrą robotę Jeszcze raz
-
Spoko fura, chociaż osobiście alu zmienił bym na jakieś inne ale to tylko moje zdanie Poza tym szacun Baza ta sama no i chyba nawet kolor auta ten sam Pytanie mam - kupiłem IC (55x16x6,5 cm)i cały czas szukam info jakich i ile rur kupić żeby to wszystko połączyć. Silikony chcę dać tylko tam gdzie jest to niezbędne, możesz coś napisać na ten temat ?
-
Dziękuję za fachową poradę
-
Mechaników mam rozsądnych także sądzę, że niepotrzebnych niespodzianek "po" nie będzie :gwizdanie:
-
Witam, Otóż szykuje mi się drobny remont silnika tzn. wymiana uszczelki pod głowicą i wszystkich pod drodze do głowicy, śruby etc Jakiego producenta wybrać ? Czytałem o ELRING-u, że znośny...Chcę to zrobić porządnie i zapomnieć. Przy okazji wkładam wałki ADR-owe, TIP-a i może jeszcze DP...ale muszę go najpierw kupić lub wyspawać... Tak pewnie zaraz się podniesie krzyk żebym używał szukajki ale zdecydowaną większość postów w tym temacie przejrzałem i przeczytałem, więc proszę o normalne podpowiedzi. Z góry dzięki!
-
Kolego tych chips-ow jak mrówków no i fachowców niewielu w okolicy...a zaiwaniać 320 km po 30 czy 40 horspałerów to się mija troszkę z celem... I o to właśnie chodzi...ma być cicho, niepozornie i czasem zaskakująco Chociaż już brakuje mi trochę elastyki V 6-tki...stare poczciwe ABC śmiga całkiem nieźle no i quattro robi robotę dobrą
-
Siema, Stało się...Do stajni trafił kolejny pacjent. Niemal rówieśnica mojej ABC z quattro na pokładzie...a mianowicie aeb, rok 96 (dokładnie grudzień, więc modelowo 97). Generalnie auto standardowe ale smaczek jest. Kupione z przebiegiem 235 tys. po wymianie turba. Z wyposażenia posiada: - AEB :> - 2 szyby w prądzie - 2 elektryczne, grzane lustra, podgrzewane spryski - 2 jaśki, uchwyty na napoje, ori podłokietnik - duży fis - zawias 1BE - klima - Concert + sub w gabażniku - esowa kiermana - kubełki - 15" stal na zimach - sporo światła w środku - central z pilota - domykanie szyb i pewnie jakieś tam... Do roboty: - dozbrojenie w brakujące elementy - remont hamulcowni (na 312 mm) - brak znaczków - ori zmieniara - gwint lub inny zawias - niższy - białe kierunki w błotnik - chromy na szybach no i może chromowany reling - polerka pytki tzn. wydechu - podświetlenie nóg przy otwartych drzwiach - zmiana seryjnych głośników na hetrz-a Pakiet moc : - downpipe (rura i flansze leżą i czekają aż będzie cieplej) - FMIC (550x180x65mm)jestem w trakcie lektury i szukania orurowania jeśli można tak powiedzieć - TIP (pod seryjny filtr bo na stożku chyba nie chce mi się jeździć) - alu 17" (seria od a6 - nie wiem jak się nazywają ale wiem, że będą czerwone) W aucie na pewno nie będzie, poliftowych lamp z przodu, ciemnych szyb, czarnego grila...będzie typową niemiecką suką :gwizdanie: Zaraz po zakupie: Po wolnej chwili w garażu, ogarnięta mechanicznie, posprzątana i pachnąca: Korzystając z okazji...niech użytkownicy AEB-ow podpowiedzą co zrobić z wydechem albo tą złączką elastyczną bo po dwóch po dwóch tygodniach od wymiany się już rozhałasowała na nowo...chodzi o to żeby było cicho A wracając jeszcze do mocy to niech mi tu szybko ktoś film nawinie co trzeba zrobić i ile to kosztuje aby jeździć deko moreno szybciej...mam na myśli ok 190 - 200 KM.
-
Witam, Kolego wszystko zależy jaki masz model tej pompy a co za tym idzie sterownika. Z doświadczenia wiem, ze nie wszystkie da się naprawić. Miałem podobny problem i najeździłem się do wielu "fachowców" wydając bez sensu kasę. Czasem koszt naprawy przewyższa koszt zakupu "nowej" pompy. W moim przypadku pompę ze sterownikiem kupiłem za 200 zl + wymiana + nowy płyn dodatkowo 150. I póki co wydaje się być po problemie. Polecam firmę "elektro-bip" z Rumii (woj. pomorskie). Namiary znajdziecie na allegro. Pozdrawiam
-
Witam. Przeszukałem forum i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu, dlatego zakładam ten temat. Kilka dni temu zmieniłem, tarcze i klocki z przodu, tylne tarcze przetoczyłem i przeszlifowałem klocki bo rok temu wstawiane były nowe. Przy tej okazji zregenerowałem sobie hamulce, poczyściłem tylne zaciski, wymieniłem gumki na prowadnicach i wyczyściłem czujniki od ABS -poskładałem wszystko w całość, auto przeskanowałem vagiem - nie było żadnych błędów, wiec ucieszony zatankowałem auto i w trasę. W pewnym momencie gdy przekroczyłem 130 km/h włączyła mi się kontrolka od ABS i zaczął mrugać ( ! ) - ABS nie działa. Wróciłem, auto pod vaga i wywaliło mi błąd - 00302 abs solenoid valve relay j106 - usterka sporadyczna. Błąd skasowałem ale pojawia się na nowo. Gdzie dokładnie szukać tego przekaźnika ? Da się zrobić z tym coś samemu ? Bo nie uśmiecha mi się wymieniać całej pompy od abs-u. Z góry dzięki za pomoc.
-
Witam! Otóż, noszę się z zamiarem a raczej z koniecznością wymiany tarcz i klocków z przodu w moim aucie(seryjne powoli kończą swój żywot) i w związku z tym mam pytanie. Jakie można ciekawe zestawy zakupić(klocek+tarcza)co by sobie poprawić troszkę hamulce a tym samym bezpieczeństwo? Generalnie to preferuję żwawszą jazdę miejską choć czasem ostro przyhamuje ale to dość sporadyczne przypadki. Oglądałem tarcze brembo(wentylowane, średnica 288mm) i klocki ferrodo, czy myślcie ze to lepsze od serii ? Z góry dziękuję za pomoc.
-
Kolego, z przyciskiem auto i śnieżynka, może dziać sie bardzo prosta rzecz. W tym panelu całym od klimatronika, są takie jakby gumki, zwyczajnie mogły sie poprzecierać i dlatego przyciski nie działają - na ich zakończenia należy przykleić, nowe gumki, które możesz wyciąć z czego tylko wymyślisz. Taki przypadek mial znajomy. Natomiast u mnie zatrzaski, które przytrzymują płytkę drukowana i cały ten układ elektroniczny były połamane przez poprzedniego właściciela, dobry klej załatwił sprawę i wszystko działa tak jak powinno. Tu jest krok po kroku wyjaśnione jak tam sie dokopać - swoja droga wzorowy opis http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_naprawa_panela_klimatronika-t3521.0.html
-
Otóż tak jak w temacie. Mam radio gamma gala, takie jak na obrazku i nie mogę wpisać kodu a kod mam. Probowałem wielu kombinacji klawiszy a FM 1/2 i DX nie przynosi pożądanego rezultatu, wiec jak możecie to proszę o pomoc.
-
Witam! Potrzebuje adres lub telefon kogoś, kto dobrze operuje komputerem w 3miescie lub okolicach(od Gdańska po Elbląg) Chciałbym przejrzeć swoje autko i pokasować to co mam i ewentualne bonusy. Z góry dzięki. Pozdrawiam!