Skocz do zawartości

Brzezmin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Brzezmin

Osiągnięcia Brzezmin

0

Reputacja

  1. amen Koło miazga ale rant na wiosnę poleruj :gwizdanie: Fura
  2. Ok. Flansze wycięte będą wodą także materiał nie jest przegrzany, poszarpany etc. (za wzorzec posłużyła ori uszczelka ta która jest za turbo przed katem). I jeszcze jedno pytanie - średnica otworu flanszy tej nazwijmy to przy wydechu już to 55 mm? (Masz DP także domniemam iż coś wiesz na ten temat)
  3. No jakbyś mógł to pomierzyć i sprawdzić w miarę rzetelnie było by dobrze a nawet bardzo dobrze Spawać mam gdzie także dzięki za propozycję chodzi mi bardziej o materiał tzn ile czego. Orurowanie masz z aluminium czy kwasiaka ? Ja za chwilę będę miał na sprzedaż kilka flansz (stal węglowa 9,5 mm grubości) pod DP 2.5" bo się wycięło więcej także jak ktoś będzie potrzebował to pisać A felunek biały też chyba robiłby dobrą robotę Jeszcze raz
  4. Spoko fura, chociaż osobiście alu zmienił bym na jakieś inne ale to tylko moje zdanie Poza tym szacun Baza ta sama no i chyba nawet kolor auta ten sam Pytanie mam - kupiłem IC (55x16x6,5 cm)i cały czas szukam info jakich i ile rur kupić żeby to wszystko połączyć. Silikony chcę dać tylko tam gdzie jest to niezbędne, możesz coś napisać na ten temat ?
  5. Mechaników mam rozsądnych także sądzę, że niepotrzebnych niespodzianek "po" nie będzie :gwizdanie:
  6. Witam, Otóż szykuje mi się drobny remont silnika tzn. wymiana uszczelki pod głowicą i wszystkich pod drodze do głowicy, śruby etc Jakiego producenta wybrać ? Czytałem o ELRING-u, że znośny...Chcę to zrobić porządnie i zapomnieć. Przy okazji wkładam wałki ADR-owe, TIP-a i może jeszcze DP...ale muszę go najpierw kupić lub wyspawać... Tak pewnie zaraz się podniesie krzyk żebym używał szukajki ale zdecydowaną większość postów w tym temacie przejrzałem i przeczytałem, więc proszę o normalne podpowiedzi. Z góry dzięki!
  7. Kolego tych chips-ow jak mrówków no i fachowców niewielu w okolicy...a zaiwaniać 320 km po 30 czy 40 horspałerów to się mija troszkę z celem... I o to właśnie chodzi...ma być cicho, niepozornie i czasem zaskakująco Chociaż już brakuje mi trochę elastyki V 6-tki...stare poczciwe ABC śmiga całkiem nieźle no i quattro robi robotę dobrą
  8. Siema, Stało się...Do stajni trafił kolejny pacjent. Niemal rówieśnica mojej ABC z quattro na pokładzie...a mianowicie aeb, rok 96 (dokładnie grudzień, więc modelowo 97). Generalnie auto standardowe ale smaczek jest. Kupione z przebiegiem 235 tys. po wymianie turba. Z wyposażenia posiada: - AEB :> - 2 szyby w prądzie - 2 elektryczne, grzane lustra, podgrzewane spryski - 2 jaśki, uchwyty na napoje, ori podłokietnik - duży fis - zawias 1BE - klima - Concert + sub w gabażniku - esowa kiermana - kubełki - 15" stal na zimach - sporo światła w środku - central z pilota - domykanie szyb i pewnie jakieś tam... Do roboty: - dozbrojenie w brakujące elementy - remont hamulcowni (na 312 mm) - brak znaczków - ori zmieniara - gwint lub inny zawias - niższy - białe kierunki w błotnik - chromy na szybach no i może chromowany reling - polerka pytki tzn. wydechu - podświetlenie nóg przy otwartych drzwiach - zmiana seryjnych głośników na hetrz-a Pakiet moc : - downpipe (rura i flansze leżą i czekają aż będzie cieplej) - FMIC (550x180x65mm)jestem w trakcie lektury i szukania orurowania jeśli można tak powiedzieć - TIP (pod seryjny filtr bo na stożku chyba nie chce mi się jeździć) - alu 17" (seria od a6 - nie wiem jak się nazywają ale wiem, że będą czerwone) W aucie na pewno nie będzie, poliftowych lamp z przodu, ciemnych szyb, czarnego grila...będzie typową niemiecką suką :gwizdanie: Zaraz po zakupie: Po wolnej chwili w garażu, ogarnięta mechanicznie, posprzątana i pachnąca: Korzystając z okazji...niech użytkownicy AEB-ow podpowiedzą co zrobić z wydechem albo tą złączką elastyczną bo po dwóch po dwóch tygodniach od wymiany się już rozhałasowała na nowo...chodzi o to żeby było cicho A wracając jeszcze do mocy to niech mi tu szybko ktoś film nawinie co trzeba zrobić i ile to kosztuje aby jeździć deko moreno szybciej...mam na myśli ok 190 - 200 KM.
  9. Witam, Kolego wszystko zależy jaki masz model tej pompy a co za tym idzie sterownika. Z doświadczenia wiem, ze nie wszystkie da się naprawić. Miałem podobny problem i najeździłem się do wielu "fachowców" wydając bez sensu kasę. Czasem koszt naprawy przewyższa koszt zakupu "nowej" pompy. W moim przypadku pompę ze sterownikiem kupiłem za 200 zl + wymiana + nowy płyn dodatkowo 150. I póki co wydaje się być po problemie. Polecam firmę "elektro-bip" z Rumii (woj. pomorskie). Namiary znajdziecie na allegro. Pozdrawiam
  10. Witam. Przeszukałem forum i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu, dlatego zakładam ten temat. Kilka dni temu zmieniłem, tarcze i klocki z przodu, tylne tarcze przetoczyłem i przeszlifowałem klocki bo rok temu wstawiane były nowe. Przy tej okazji zregenerowałem sobie hamulce, poczyściłem tylne zaciski, wymieniłem gumki na prowadnicach i wyczyściłem czujniki od ABS -poskładałem wszystko w całość, auto przeskanowałem vagiem - nie było żadnych błędów, wiec ucieszony zatankowałem auto i w trasę. W pewnym momencie gdy przekroczyłem 130 km/h włączyła mi się kontrolka od ABS i zaczął mrugać ( ! ) - ABS nie działa. Wróciłem, auto pod vaga i wywaliło mi błąd - 00302 abs solenoid valve relay j106 - usterka sporadyczna. Błąd skasowałem ale pojawia się na nowo. Gdzie dokładnie szukać tego przekaźnika ? Da się zrobić z tym coś samemu ? Bo nie uśmiecha mi się wymieniać całej pompy od abs-u. Z góry dzięki za pomoc.
  11. Kolego, z przyciskiem auto i śnieżynka, może dziać sie bardzo prosta rzecz. W tym panelu całym od klimatronika, są takie jakby gumki, zwyczajnie mogły sie poprzecierać i dlatego przyciski nie działają - na ich zakończenia należy przykleić, nowe gumki, które możesz wyciąć z czego tylko wymyślisz. Taki przypadek mial znajomy. Natomiast u mnie zatrzaski, które przytrzymują płytkę drukowana i cały ten układ elektroniczny były połamane przez poprzedniego właściciela, dobry klej załatwił sprawę i wszystko działa tak jak powinno. Tu jest krok po kroku wyjaśnione jak tam sie dokopać - swoja droga wzorowy opis http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_naprawa_panela_klimatronika-t3521.0.html
  12. Otóż tak jak w temacie. Mam radio gamma gala, takie jak na obrazku i nie mogę wpisać kodu a kod mam. Probowałem wielu kombinacji klawiszy a FM 1/2 i DX nie przynosi pożądanego rezultatu, wiec jak możecie to proszę o pomoc.
  13. Witam! Potrzebuje adres lub telefon kogoś, kto dobrze operuje komputerem w 3miescie lub okolicach(od Gdańska po Elbląg) Chciałbym przejrzeć swoje autko i pokasować to co mam i ewentualne bonusy. Z góry dzięki. Pozdrawiam!
  14. Dzięki za podpowiedź ale dalej będę czekał na jakieś konkretne info. Na spot wpadnę dopiero jak ogarnę furę Teraz muszę porobić to, co trzeba - by sie lepiej jeździło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...