-
Postów
75 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O adasijo

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Będzin
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ok dzięki za info, myślę czy przy wymianie oleju nie zlecić zdjęcia miski i wyczyszeczenia smoka olejowego
-
Witam. Od 3 miesiący jestem posiadaczem passata B5 z silnikiem 1.8t AWT. Wcześniej miałem a4 B5 APU i jeździłem na motul 5w40. I wydaje mi się że taki olej jest najlepszy dla 1.8t. W passacie jest wlany mobil 10w40 i tak jest od 6 lat. Przebieg 270kk nie bierze oleju. Czy przyjście na full syntetyk będzie dobrym wyborem?
-
Masz linku do mojego tematu gdzie problemem okazał się przekaźnik w puszczce ECU.
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
adasijo odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam. Proszę o wycenę do 1.8T APU 2000r: -motul x-cess 8100 (banka 5l ) -filtry: powietrza,kabinowy,oleju. Pozdrawiam P.S. Orientacyjne jakie ceny na przegub zewnętrzny przód ośka. Najlepiej ruville -
Odpalił bez problemu. Ale profilaktycznie sprawdzę wszystko żeby później nie było problemów. Dzięki za info
-
Więc tak, rano sprawdziłem o 5:30 i tak: przed odpaleniem 11.98V, po 14.1V, po włączeniu klimy i świateł 13.7V
-
Mam tak z 8 miesięcy z tym aku. Wydaje mi się ale, że wymieniałem go 4 lata temu ale nie pamiętam. A z tymi światłami od 3 lat. No po odpaleniu nie ma 14V, dodanie gazu powoduje skok na moment o jakieś 0,3V. Była tylko klima włączona bez świateł.
-
12.1V to bez zapłonu, na zapłonie nie sprawdzałem. Mi się też wydaje że powinno być stałe napięci mimo dodawania gazu. Dodam że przy odpalaniu czasami z 2,3 razy mrugnie kontrolka ładowania. Wstawiam filmik o co chodzi, autko już odpala normalnie ale nadal pojawia się kontrolka co jakiś czas.
-
Tyle dobrze, ale w takim razie co może być przyczyną, że przy dodaniu gazu wszystkie lampki w samochodzie, licznik, światła na chwile mocniej zaświecą?
-
Witam. Mam takie pytanie, jakie powinny być wartości napięcia na akumulatorze podczas pracy? Dziś zrobiłem test i tak: wyłączony: 12.1V po odpaleniu: 13,5V - 13,7V po dodaniu gazu: na chwile wartość rośnie do 14V -14,1V i powraca to ww. wartości, nawet jak przytrzymam gaz to na chwile podskoczy i wraca Wydaje mi się, że to alternator ale chciałbym żeby się ktoś wypowiedział na ten temat.
-
Przepraszam że odpuściłem temat ale jakoś brakowało czasu, Wymieniłem właśnie ten przekaźnik, który znajduje się w puszcze przy ECU tak jak kolega wyżej napisał. Doczytałem, że odpowiada on za całe napięcie na silniku. Przekaźnik numer 30, oryginalnie 165 906 381. Kupiłem zamiennik w intercarsie za 35 zł i póki co wszystko gra.
-
Troszkę się przedłużył pobyt u mechanika ale sprawa już prawie rozwiązana. Po podłączeniu do kompa nie było żadnych błędów więc mechanik sprawdził pompę, z której jak się okazało benzyna leciała ciurkiem. Po usunięciu defektu niestety samochód dalej nie odpalał. Padło na walnięty przekaźnik pompy, który raz cyka a raz nie. Na razie czekamy na nowy przekaźnik. W sumie kupię jakiś używany na szrocie. Niestety auto stało u "mechanika" który nic przy nie nie robił. To jest tragedia, przeszło miesiąc auto u niego stało i tylko telefony że już jutro się zajmie. Takie pytanie, czy jest jakaś możliwość że jeżeli kupię w sklepie czujnik położenia i sprawdze u siebie i gdyby nie działał to można go zwrócić czy nie bardzo?
-
Dzięki za trop, z tym czujnikiem chyba najbardziej prawdopodobne. Co do klem to odłączyłem dzisiaj i przeczyściłem i niestety to samo. Na tę chwilę pozostaję poczekać do jutra i podpiąć gdzieś kompa, myślę że będzie już wszystko jasne. P.S. CO do pompy to podaje chyba paliwo bo po paru próbach czuć benzynę w środku.
-
Tylko mi sie to zdarzyło 2 razy, wylaczylem silnik i ponownie włączyłem i już chodził normalnie.
-
Właśnie jeszcze nie podpinalem bo nie mam, jutro się postaram załatwić od kogoś i sprawdzimy błędy. P.s. zapomniałem dodać że zdarzyła mi się sytuacja w której samochód odpalił i miał około 1000 obrotów i nie szło dodać gazu, tak jakby jakaś blokada