Skocz do zawartości

kaczis

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kaczis

  1. Prawe jest jak najbardziej mniejsze od lewego dzieki za info, lusterka odsyłam do allegrowicza, a nowe kupie w sklepie motoryzacyjnym. Pozdrawiam
  2. Witam panowie! MAm problem, buchnęli mi wkłady lusterek, zamówiłem więc nowe z allegro. Okazało się że nie pasują (patrz zdjęcia). Z opisu aukcji wynikało że będą pasować. Moja furka jest po lifcie, a dokładnie z grudnia 99. Mam pytanie, czy po lifcie, czyli od 1999 roku były montowane inne lusterka i inne wkłady? Proszę także o numery części orginalnych wkładów, takich które by pasowały do mojej furki:) dziekuję i pozdrawiam
  3. Czytałem co nie co w tym temacie a co z preparatem do czyszczenia silnika? Czy można go stosować też między wymianami full synt na full synt? Czy tylko z innego oleju na pełen syntetyk :?:
  4. Moja czarnulka na jakieś niecałe 6 tys. km. wciągnęła prawie litr Mobila full syntetyk 5w50 . Macie jakiś pomysł? Bo wycieków żadnych nie widzę, przy butowaniu pierdzi na czarno. Może przy następnej wymianie zmienić na oliwę o innych parametrach? Bo specjalnie to ja się nie znam, jakiś gęstszy, bardziej lepki... co o tym myślicie?
  5. Ja wymieniłem na spężynki Lesjofor(czarne) + amory Bilstein B4 i jeździ się bardzo przyjemnie, moja też wcześniej jeździła "na brzuchu" a teraz jest super, choć wiadomo, w zakrętach to już nie to, ale zależy na czym Tobie zależy
  6. Kolego radziłbym kupić Ci te po 01.99 :gwizdanie: rocznik masz 99, a więc masz przy zakupie tych starszych jakieś 8% prawdopodobieństwa że będą ok ja też mam po 2 lifcie, grudzień 99 i kupiłem komplet Bilsteinów za 530 zł
  7. Chłopaki, sprawa wygląda teraz tak, nowe Bilsteiny+ sprężynki Lesjofor(czarne) i jest super , a rzeczywiście do krótszych sprężyn założone były ori amorki , oprócz tego tylnie sprężyny były pęknięte ale teraz jest miodzio, wysoko i komfortowo
  8. Hart do orłów nie należy , w sklepie samochodowym mówili mi że do pudełek z napisem HART ładują co popadnie, ogólnie Hart=no name
  9. Ale powyżej bodajże 5 stopni świece nie grzeją, więc to raczej nie ich wina
  10. Heh, kolego może masz silnik z polkowickiej fabryki, w której zajmuje się właśnie wałkami rozrządów :gwizdanie:
  11. Może i jest to baardzo prawdopodobne :gwizdanie:
  12. Sam jestem laikiem, ale wyczytałem tu na forum, że lepiej tankować wcześniej niż później. I nie mam tu na myśli jazdy na rezerwie
  13. Nie wiem jak z vagiem, ale jest na to inna rada, tankować zawczasu :gwizdanie:
  14. A po to, żebym wiedział ile mniej więcej oleju mi bierze i ile ewentualnie dolewać żeby nie przelać. Dziękuje zorientowanym za odp. Chyba można zamykać :th:
  15. Drodzy forumowicze, mam pytanko, ile ml, l oleju wskazuje bagnet od minimalnego poziomu do max.?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...